Post
autor: Tex66 » czw kwie 30, 2020
Promo
Napiszesz kilka niegrzecznych zwrotów a następnie: „to tyle ode mnie, dziękuję i pozdrawiam”.
Nie tak szybko ……….. !
Po pierwsze:
1. Większych problemów z językiem angielskim nie mam.
2. Zwracając się do Ciebie w komentarzach zawsze używam „dużej litery” przez szacunek pisząc: Ty, Twój, Ciebie.
A teraz do tematu:
Widzę, że moja sugestia byś czytał ze zrozumieniem i używał kalkulatora podczas dodawania do 10 odniosła sukces.
Czyli mamy konsensus, zgadzamy się, że do VN2k wchodzi +/- 5,3 ÷ 5,5 L oleju silnikowego.
A jeszcze 26 i 27.04. twierdziłeś, że wlewa się tylko 4,6 L oleju.
PRZYKŁADY PONIŻEJ:
Cytat z Twojego komentarza z dnia 26.04.2020r.:
„Skąd wy to bierzecie (mowa o 5,5 L)? Przecież jest tabliczka na prawym boczku: 4,4 litra bez zmiany filtra i 4,6 litra ze zmianą filtra oleju - wszystko powyżej skutkuje wywalaniem oleju do filtra powietrza poprzez odmę”.
Cytat z Twojego komentarza z dnia 27.04.2020r.:
„ja wlewałem w zeszłym sezonie 4,6 i było ok... teraz mam zalany świeżym olejem - też 4,6 ale jeszcze nie jeździłem więc nie sprawdziłem poziomu, jednak z własnego doświadczenia wiem że wszystko co dolewałem więcej wypluwało mi zaraz odmą - jak go kupiłem to ktoś wlał tam pewnie te 5,5 litra bo w filtrze powietrza miałem basen i spuściłem około litra zanim przestało "żygać"
Cytat z Twojego komentarza z dnia 30.04.2020r.:
„Serwisówka rozdział 2-47, jest tam opisana procedura wymiany oleju - > krok po kroku opisane jak BYK aby spuścić z 3 śrub + filtra a następnie zalać 4,6 litra oleju”
Twierdzisz tak, bo z jakiegoś powodu z wypoziomowanego Twojego VN2k nie spływa tyle oleju ile powinno. Spływa w granicach 4,6 L i dlatego twierdzisz, że wymienia się jedynie 4,6 L.
Skoro ja i pozostali Koledzy posiadacze VN2K (oprócz Ciebie) – zlewają bo mogą +/- 5,3 L starego oleju to dlaczego mają wlać 4,6 L nowego według interpretacji przez Ciebie zapisów „serwisówki”?
Jaki jest sens wymieniać 4,6 L oleju skoro można wymienić +/- 5,3 L? Po co zostawiać ponad +/- 0,5 L starego oleju?
- Co wszyscy się mylą?
- Wszyscy nie znają języka angielskiego i źle rozumieją zapisy w „serwisówce”?
- Wszyscy praktycznie nie wymieniali oleju w swoich VN2k?
Promo, o procedurze sprawdzania poziomu oleju pisało wielu Kolegów tu na Forum i również wszyscy robią to źle?
Bo u Ciebie odwrotnie jak u pozostałych.
Myślę, że masz problem z silnikiem w swoim VN2k.
Więc jeżeli chcesz zmienić tylko 4,6 L oleju w swoim VN2k to standardowa procedura – 3 korki i filtr. Ale gdybyś jednak chciał wymienić więcej, +/- 5,3 L to zostaje przepychanie VN2k z odkręconymi korkami i filtrem do garażu pod domem? Tak jak napisałem wczoraj, proponuję najlepiej, raz w górę i raz w dół – większa pewność, że olej masz zlany. Ale zostaje konieczność czyszczenia zjazdu z oleju.
A „Forum” na pewno nie jest „MARTWE” jak Ty twierdzisz.
Wystarczy popatrz na ilość odsłon tego postu – w chwili jak pisze komentarz – 644odsłony. Wielu na pewno dobrze się bawi.
Widzę, że powoli nerwy Ci puszczają stąd ten niegrzeczny ton Twoich komentarzy.
Chcesz dalej – ja mam czas.
Tex66