Przebieg i awarie vn 900 - ranking

Yuzek
Posty: 666
Rejestracja: sob sty 26, 2013
Miejscowość: Poznań/Kamionki
Motocykl: VN1700 Classic
VROC: 0

Post autor: Yuzek » śr cze 26, 2013

nie mam sondy - mam katalizator ( miałem :D )

rocznik 2011
LwG Darek
Iguanas Poznań

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 551
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » śr cze 26, 2013

To mnie zaintrygowałeś ponieważ również mam wersję USA, tyle że z 2009 roku i tam nie ma ani sondy ani katalizatora :p ...... zawsze wydawało mi się że jedno bez drugiego nie może istnieć ponieważ sonda ma za zadanie sprawdzać cały czas jakość spalin i temperaturę, inaczej to katalizator w krótkim czasie uległby zapchaniu....... Darek, jesteś pewien na 100% że miałeś katalizator ??
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Jepi19
Posty: 58
Rejestracja: śr lut 08, 2012
Miejscowość: Bieruń stary
Motocykl: vn 900
VROC: 0

Post autor: Jepi19 » ndz sie 04, 2013

VN 900 2008r przebieg 27,7 tyś MPH wymieniono łożyska kół przód i tył oraz główki ramy , czujnik luzu po zatym bez problemu . Jaki jest limit przebiegu dla pasa napędowego.

Awatar użytkownika
Krzycho
Posty: 576
Rejestracja: sob mar 02, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
VROC: 35666

Post autor: Krzycho » wt sie 06, 2013

Jepi19 pisze:Jaki jest limit przebiegu dla pasa napędowego.
Nie ma limitu. W instrukcji serwisowej jest tylko lista uszkodzeń kwalifikujących pas do wymiany.
Dobrze naciągnięty i ustawiony pas jest w zasadzie wieczny. Na jakimś anglojęzycznym forum czytałem, że ktoś przejechał na VN 900 150 tys. mil i jeden raz wymieniał pas.
Więc spokojnie, chyba nie ma potrzeby wożenia zapasowego pasa w piórniku... :ok:

Awatar użytkownika
Jacek_VN
Posty: 744
Rejestracja: wt maja 29, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN900
VROC: 36148

Post autor: Jacek_VN » wt sie 06, 2013

VN 900 2011r., kupiony w salonie w 2012r., zero uszkodzeń, przejechane 12 000km.
Jacek_VN

Robert
Posty: 38
Rejestracja: pn sie 23, 2010
Miejscowość: Warszawa Białołęka
Motocykl: VN900Custom
VROC: 0

Post autor: Robert » wt sie 21, 2018

Temat widzę umarł w 2013, ale jako że wpadłem na niego przeglądając forum pod kątem mojej aktualnej usterki to się dopiszę :)
VN900C rocznik 2007 wersja EU aktualny przebieg jakoś w okolicach 50 tysięcy km, a usterka - zaolejona lewa część głowicy silnika tylny cylinder, olej trochę kapie też na plastikową osłonę pasa napędowego poniżej no i oczywiście skapuje pod moto na glebę [krople]. Jutro się z tym wybieram do serwisu, ale gdzieś już odszukałem post - objawy mam jakby wydmuchana uszczelka pod głowicą, zobaczymy

Dar699
Posty: 61
Rejestracja: pn paź 07, 2013
Miejscowość: Rzepin
Motocykl: VN900
VROC: 0

Post autor: Dar699 » ndz gru 30, 2018

Rocznik 2006 przebieg 43tys mil.Zakupiony 5 lat temu z przebiegiem 27tys mil.Wymiana pasa napędowego wytrzymał 60tys km,łożysko główki ramy i akumulator.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 0 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 0 gości

Najwięcej użytkowników (175) było online sob sty 30, 2016

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Urodziny