Nie odpala zalewa cylinder vn 1600

SPECYK
Posty: 21
Rejestracja: wt lis 22, 2011
Miejscowość: zachodniopomorskie
Motocykl: VN 1600 CLASSIC
VROC: 0

Nie odpala zalewa cylinder vn 1600

Post autor: SPECYK » śr mar 14, 2018

Witam jak w temacie , zalewa pierwszy cylinder benzyną i nie chce zapalić z rury pierwszego cylindra leci paliwo , drugi cylinder wygląda że ok bo próbuję zapalić , wszystko zaczęło się po umyciu po zimie a odpalił i chodził normalnie , zapala się kontrolka FI gdzie szukać miał ktoś coś podobnego jakieś wskazówki vn 1600 :(

jacyII
Posty: 122
Rejestracja: pt sie 21, 2015
Miejscowość: Poznań
Motocykl: vn 800
VROC: 0

Post autor: jacyII » śr mar 14, 2018

Witam

Myślę ,że trzeba zacząć od prostych rzeczy - sprawdzenie świecy , przewodów wysokiego napięcia, cewki .

Następnie diagnostyka wtrysku , sprawdzenie elektryki ,kompa ,....... i duża doza cierpliwości .

Jeżeli to coś wspólnego z wodą/wilgocią to może pomóc suszenie . trzeba sprawdzić połączenia po zegarami (rozłączyć wtyczki i popsikać preparatem poprawiającym kontakt np. WD ) i tak po kolei

Powodzenia

Sławek
lewa w górę i do przodu

SPECYK
Posty: 21
Rejestracja: wt lis 22, 2011
Miejscowość: zachodniopomorskie
Motocykl: VN 1600 CLASSIC
VROC: 0

Post autor: SPECYK » sob mar 17, 2018

Chyba znalazłem co go bolało , moduł ten co jest obok akumulatora ma pęknięcia i był mokry , chyba steruje wtryskami , wysusze zakleje może ruszy jak nie to muszę kupić używany może ktoś ma na sprzedaż ? Vn1600 2005r .

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 206
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Post autor: Wielebny Bolo » ndz mar 18, 2018

jacyII pisze:Witam

(rozłączyć wtyczki i popsikać preparatem poprawiającym kontakt np. WD )

Litości.
Tylko nie WD40. Tym możesz popsikać zawiasy od stodoły a nie styki.
Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
Już była na forum propozycja zastosowania WD40 do ....konserwacji butów :twisted:
Są preparaty do styków. Wystarczy wklepać " preparat do kontaktów, styków " i masz kilkanaście do wyboru. I one działają. Ostatnio szwankował mi potencjometr w wieży ( taki oporowy ). Popsikałem i zaczął działać ( nie rozbierając potencjometru).
Nie działające światło stopu w motorze też da się naprawić dobrym preparatem ( zabrudzony mikro włącznik przy klamce, i też bez rozbierania).
Ostatnio zmieniony ndz mar 18, 2018 przez Wielebny Bolo, łącznie zmieniany 1 raz.

jacyII
Posty: 122
Rejestracja: pt sie 21, 2015
Miejscowość: Poznań
Motocykl: vn 800
VROC: 0

Post autor: jacyII » ndz mar 18, 2018

Witaj

Napisałem np. WD , aby było wiadomo o rodzaj preparatu , a każdy wybiera pod siebie

( a WD w tłumaczeniu z angielskiego można przetłumaczyć jako -wyparcie wody- :D

Pozdro
lewa w górę i do przodu

SPECYK
Posty: 21
Rejestracja: wt lis 22, 2011
Miejscowość: zachodniopomorskie
Motocykl: VN 1600 CLASSIC
VROC: 0

Post autor: SPECYK » sob kwie 07, 2018

Witam ponownie znalazłem przyczynę potrzebuje kupić czujnik temperatury i czujnik wentylatora te co są na samym dole chłodnicy ma ktoś namiary gdzie kupić ewentualnie zamienniki ?

SPECYK
Posty: 21
Rejestracja: wt lis 22, 2011
Miejscowość: zachodniopomorskie
Motocykl: VN 1600 CLASSIC
VROC: 0

Post autor: SPECYK » sob kwie 07, 2018

Witam ponownie szukam czujnika temperatury tego co jest na dole chłodnicy ? z jednym przewodem

SPECYK
Posty: 21
Rejestracja: wt lis 22, 2011
Miejscowość: zachodniopomorskie
Motocykl: VN 1600 CLASSIC
VROC: 0

Post autor: SPECYK » pn kwie 16, 2018

Witam vn chodzi przyczyna wilgoć po zimowej kąpieli na myjce + czujnik w chłodnicy temat do usunięcia :pedzi:

Awatar użytkownika
Cicik
Posty: 130
Rejestracja: śr lis 29, 2017
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: vn 1600 Classic
VROC: 38432

Post autor: Cicik » wt kwie 17, 2018

SPECYK pisze:Witam vn chodzi przyczyna wilgoć po zimowej kąpieli na myjce + czujnik w chłodnicy temat do usunięcia :pedzi:
mzoe lepiej niech zostanie bo będzie dla potomnych podpowiedz w razie W :)

Awatar użytkownika
cricet
Posty: 18
Rejestracja: wt wrz 03, 2013
Miejscowość: Pabianice
Motocykl: VN 1600
VROC: 36953

Post autor: cricet » ndz sie 26, 2018

Panowie jestem posiadaczem vulkana 1.6 nomad od niedawna zaczelo cos cykac w okolicach pierwszego cylindra i gasl na wolnych obrotach nawet ptzy zmianie biegow wyjolem silnik i wymienilem dekopresatory stukot zostal prawie wyeliminowany moze nie do konca ale nadal gasnie a w komorach gdzie sa przepustnice strzela ogniem i zaraz gasnie podkreslam jest na wtrysku 2006 rok .czy mozecie cos poradzic. stawiam na wasza wiedze i duza ilosc motorow ktore posiadacie. Prosze o jakies wskazowki i rady co robic !!!! Krolik

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (175) było online sob sty 30, 2016

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą