Kupno i różnice VN 2000
- zeglarz28
- Posty: 69
- Rejestracja: sob lut 28, 2015
- Miejscowość: Wisla
- Motocykl: VN2000 VN 1700 K1600GTL
- VROC: 0
Kupno i różnice VN 2000
Witam Serdecznie ,
Koledzy, mam zamiar nabyć VN 2000 z aukcji 6593383499 allegro. Na co zwrócić uwagę przy tym sprzęcie. NA zdjęciach wygląda właściwie, ale nie znam tego modelu stąd prośba o ocenę stanu oryginalności.
Wcześniej miałem VN 1700 classic i VN 1700 Voyager. Czy jest ktoś tutaj kto jeździł na VN 1700 i VN 2000 i potrafi porównać te sprzęty?
Pozdrawiam
Radek
Koledzy, mam zamiar nabyć VN 2000 z aukcji 6593383499 allegro. Na co zwrócić uwagę przy tym sprzęcie. NA zdjęciach wygląda właściwie, ale nie znam tego modelu stąd prośba o ocenę stanu oryginalności.
Wcześniej miałem VN 1700 classic i VN 1700 Voyager. Czy jest ktoś tutaj kto jeździł na VN 1700 i VN 2000 i potrafi porównać te sprzęty?
Pozdrawiam
Radek
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
A jakie to problemy są z VN2K?czarny pisze:Z vn 1700 na cm 2000. Podziwiam. Bezawaryjnosc chcesz zamienić na moc i problemy. Mało jest vn 2000 z którymi problemow nie ma. Jak trafisz dobrego to szczęście jak nie to masakra. I koszty.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
![Obrazek](https://vulcaneria.pl/images/podpis_macieksz.png)
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
![Obrazek](https://vulcaneria.pl/images/podpis_macieksz.png)
-
- Posty: 8
- Rejestracja: pn lip 09, 2012
- Miejscowość: damasławek
- Motocykl: vn2000 classic LT
- VROC: 0
"W kategorii krążowników więcej znaczy zdecydowanie lepiej i tak nowy super boss VN2000 jest motocyklem V-Twin o największej pojemności na świecie. Ten mocarny okręt flagowy nie ma żadnego odpowiednika w kategorii krążowników. Poza tym na nowo definiuje DNA marki Kawasaki w tym ważnym rynku. Dopełnieniem masywnego silnika oraz imponującej mocy jest atrakcyjna stylizacja. Stylizacja będącą kombinacją elementów o nowoczesnym i tradycyjnym wyglądzie w olśniewającym i wysoce zintegrowanym wydaniu. Centralnym elementem niesamowitej stylizacji VN2000 jest opływowa lampa przednia, której kadłub kryją soczewkowe projektory. Pojemność silnika to niesamowite 2053ccm, czyniące VN2000 seryjnym V-Twinem o największej pojemności w historii. Ta potężna jednostka napędowa nie dość, że produkuje wielkie ilości momentu obrotowego i mocy, to na dodatek jest jednym z najpiękniejszych silników V-Twin na świecie. Silnikiem z gigantycznymi, bogato ożebrowanymi cylindrami, których rozmiary są podkreślane przez długie osłony popychaczy z pięknie wymodelowanymi pokrywami. Wyciągnięte, długie oraz niskie podwozie jest równie imponujące. Jako topowy model w programie produkcyjnym krążowników Kawasaki, każdy detal jest wyrazem najwyższej jakości, absolutnego komfort i pewności, której klienci oczekują od maszyny będącej okrętem flagowym." Czarny ostatnie zdanie czytaj 2 razy
11
-
- Posty: 287
- Rejestracja: pt wrz 28, 2012
- Miejscowość: STARGARD
- Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
- VROC: 0
Przemo oficjalnie przez normy spalin. Myślisz że taka firma jak kawasaki nie mogła sobie poradzić z normą spalin? Potężny moment sprawiał mnóstwo problemów. Nie wytrzymuja łożyska itd. Jeżeli ktoś nie umie sam naprawić to skazany jest na mechaników a tych nie ma za wielu. W zachodniopomorskim nie znam godnego zaufania. Koledzy na forum co lubią grzebać i się znają dają radę. A ci co nie potrafią. Będą płacić ciężka kasę za naprawy. Ja już miałem pod domem trzy vn 2000. Bo też mi się podoba. Ale żaden nie był godny uwagi. I chyba niestety pójdę w kierunku v roda lub intrudera 1800R . Są na pewno mniej awaryjne
-
- Posty: 140
- Rejestracja: śr kwie 29, 2015
- Miejscowość: Pińczów/Kraków
- Motocykl: 05' VN2000A1
- VROC: 0
Czarny, moim zdaniem to żal Ci dupę ściska, że ja w jednym garze mam więcej pojemności niż Ty w całym silniku swojego VN 900
Nie pierwszy raz z wielką zawziętością atakujesz VN 2000, ale moim zdaniem po prostu marzysz o dwójce i to, ze jeszcze jej z jakichś powodów nie masz (np. nie masz na tyle pieniędzy, żona Ci nie pozwala, chcesz być "eko", nie lubisz wibracji, nie masz 50cm w bicepsie i tyle siły co ja żeby nim jeździć, nie dostajesz do ziemi itd.- niepotrzebne skreślić) powoduje u Ciebie agresję
Czas rozwiać wszystkie mity, mianowicie:
- Jedyny powtarzający się problem jaki VN 2000 ma (głównie starsze roczniki) to zapychające się filterki HLA. Ja radzę je po prostu usunąć i po problemie. Dla niektórych osób może stanowić dużą przeszkodę, bo cała operacja wymaga rozbiórki wielu elementów i opuszczenia silnika z ramy. Trzeba do tego albo doświadczenia w grzebaniu albo ogarniętego mechanika (o co na ogół bardzo trudno).
- "Awaryjność" VN 2000 w porównaniu z np. Rocketem III (permanetne problemy ze skrzynią biegów i to nawet w rocznikach 2015) to bajka.
- VN 2000 jest szybkim, mocnym i ciężkim motocyklem, więc na jego eksploatację nie każdy może sobie pozwolić. Przykładem jest np. tylna opona, która wystarcza na ok. jeden sezon lub łożyska kół, które zwykle po 5-6 latach jazdy należy wymienić. Nie są to żadne wady fabryczne (łożysko przedniego koła mogłoby być ciut większe), lecz wynikają po prostu ze specyfiki tego motocykla. Szybki i ciężki pojazd po prostu bardzo szybko "zjada" części eksploatacyjne typu części przeniesienia napędu, opony, hamulce itp.
- To, że w moim egzemplarzu wymieniałem łańcuch sprzęgła, łańcuch rozrządu oraz łańcuch balancerów nie wynika z żadnej wady fabrycznej, a z głupoty poprzedniego właściciela. Przy kupnie motocykla chwalił się, że silnik jest bardzo elastyczny i często jeździ 60km/h na V biegu.
Ja mimo, że włożyłem w niego trochę pieniędzy kupiłbym go drugi raz. Tego samego nie mogę powiedzieć o większości moich poprzednich motocykli.
EDIT:
V-rod- żeby sprawdzić luzy zaworowe (są na szklankach)- silnik z ramy w dół![:D](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Intruder M1800- problemy ze skrzynią biegów (bardzo słabe sprzęgło, które jest niedostatecznie smarowane nie wysprzęgla czasem do końca) i liczne problemy z łańcuchami rozrządu.
![:D](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![:D](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![:D](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Czas rozwiać wszystkie mity, mianowicie:
- Jedyny powtarzający się problem jaki VN 2000 ma (głównie starsze roczniki) to zapychające się filterki HLA. Ja radzę je po prostu usunąć i po problemie. Dla niektórych osób może stanowić dużą przeszkodę, bo cała operacja wymaga rozbiórki wielu elementów i opuszczenia silnika z ramy. Trzeba do tego albo doświadczenia w grzebaniu albo ogarniętego mechanika (o co na ogół bardzo trudno).
- "Awaryjność" VN 2000 w porównaniu z np. Rocketem III (permanetne problemy ze skrzynią biegów i to nawet w rocznikach 2015) to bajka.
- VN 2000 jest szybkim, mocnym i ciężkim motocyklem, więc na jego eksploatację nie każdy może sobie pozwolić. Przykładem jest np. tylna opona, która wystarcza na ok. jeden sezon lub łożyska kół, które zwykle po 5-6 latach jazdy należy wymienić. Nie są to żadne wady fabryczne (łożysko przedniego koła mogłoby być ciut większe), lecz wynikają po prostu ze specyfiki tego motocykla. Szybki i ciężki pojazd po prostu bardzo szybko "zjada" części eksploatacyjne typu części przeniesienia napędu, opony, hamulce itp.
- To, że w moim egzemplarzu wymieniałem łańcuch sprzęgła, łańcuch rozrządu oraz łańcuch balancerów nie wynika z żadnej wady fabrycznej, a z głupoty poprzedniego właściciela. Przy kupnie motocykla chwalił się, że silnik jest bardzo elastyczny i często jeździ 60km/h na V biegu.
Ja mimo, że włożyłem w niego trochę pieniędzy kupiłbym go drugi raz. Tego samego nie mogę powiedzieć o większości moich poprzednich motocykli.
EDIT:
V-rod- żeby sprawdzić luzy zaworowe (są na szklankach)- silnik z ramy w dół
![:D](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Intruder M1800- problemy ze skrzynią biegów (bardzo słabe sprzęgło, które jest niedostatecznie smarowane nie wysprzęgla czasem do końca) i liczne problemy z łańcuchami rozrządu.
No replacement for displacement
Pozdrawiam Cię Iron75![:)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"
Pozdrawiam Cię Iron75
![:)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"
-
- Posty: 287
- Rejestracja: pt wrz 28, 2012
- Miejscowość: STARGARD
- Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
- VROC: 0
Gruby masz rację. Żal mi dupe ściska. Żona nie pozwala. I nie mam pieniędzy. Zacznij wrozyc z kart dorobisz sobie parę złotych ma kolejne naprawy.
To ze w twoim egzemplarzu itd. Pokaż mi egzemplarz od pewnegonpoprzedniego właściciela.
Który nie lansowal się 60/h. O tych zecstanow nie wspomnę.
Kończę pisanie bo muszę żonę iść prosić żeby mi kasy pozyczyla i dała zgodę. No i żeby mi dupe scisnieta rozwarla.
To ze w twoim egzemplarzu itd. Pokaż mi egzemplarz od pewnegonpoprzedniego właściciela.
Który nie lansowal się 60/h. O tych zecstanow nie wspomnę.
Kończę pisanie bo muszę żonę iść prosić żeby mi kasy pozyczyla i dała zgodę. No i żeby mi dupe scisnieta rozwarla.
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Wpadnij na zlot. Kilka takich zobaczysz. Przyjedź z żoną, to na pewno da zgodę.czarny pisze:Gruby masz rację. Żal mi dupe ściska. Żona nie pozwala. I nie mam pieniędzy. Zacznij wrozyc z kart dorobisz sobie parę złotych ma kolejne naprawy.
To ze w twoim egzemplarzu itd. Pokaż mi egzemplarz od pewnegonpoprzedniego właściciela.
Który nie lansowal się 60/h. O tych zecstanow nie wspomnę.
Kończę pisanie bo muszę żonę iść prosić żeby mi kasy pozyczyla i dała zgodę. No i żeby mi dupe scisnieta rozwarla.
![:yeee:](./images/smilies/AC01.gif)
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
![Obrazek](https://vulcaneria.pl/images/podpis_macieksz.png)
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
![Obrazek](https://vulcaneria.pl/images/podpis_macieksz.png)
- zeglarz28
- Posty: 69
- Rejestracja: sob lut 28, 2015
- Miejscowość: Wisla
- Motocykl: VN2000 VN 1700 K1600GTL
- VROC: 0
I jeszcze pytanie. Jakie predkosci osiaga ten sprzet seryjnie w waszych rekach. Chodzi o Vmax i predkosc przelotowa na autostradzie. Mowie o wersji z zalozona szyba. Sam to sprawdze oczywiscie ,ale bede mial porownanie. Licznikowo przekroczy 200? Jedzie wtedy stabilnie? Czy przy predkosci 100km/h jedzie idealnie prosto ( VN Voyager jezdzilem po kilkanascie kilometrow nie trzymajac kierownicy, a na tempomacie potrafilem przesiac sie na miejsce pasazera i mam na to swiadkow
)
![;)](./images/smilies/smilie3.gif)
- Ryffka
- Posty: 1398
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
- VROC: 24863
Prędkości zależą od egzemplarza jaki wersji. Swoją na blacie max 220 i szedł stabilnie choć bez szyby taka jazda nie jest ani łatwa ani przyjemna
Bez szyby do 140 w miarę komfortowo, z szybą 160. Oczywiście są tacy co 160 to średnią mają
Co do stabilności miałem u siebie problem przy prędkościach 160+ bo pojawiało się shimmy - po wymianie łożysk w główce przesunęło się na 190+ co temat zamknęło bo tak nie latam na codzień
Dziś wiem, że spore znaczenie w tej kwestii miała szyba i kufry (mam z tworzywa Mutazu). Poprzedni sezon przelatałem bez kufrów i szyby i jest git
Na wypad tygodniowy na mazury z żonką spakowaliśmy się w jedną torbę Louisa, która poszła na bagażnik ![:)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![;)](./images/smilies/smilie3.gif)
![:D](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![:)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Posty: 140
- Rejestracja: śr kwie 29, 2015
- Miejscowość: Pińczów/Kraków
- Motocykl: 05' VN2000A1
- VROC: 0
Ja odkąd ćwiczę kulturystykę ekstremalną (czyli od 10 lat) nie mam problemu z szybką jazdą bez szyby- mam na tyle mocne kaptury (mięśnie karku i czworoboczne tułowia), że nie czuję w ogóle naporu powietrza i szybka jazda nie ciągnie mi głowy do tyłu. Ja mam amerykańską wersję, rocznik 2005, z jedyną słuszną lampą. Najszybciej jechałem licznikowo 215 km/h bez szyby. Z szybą nie pamiętam, ale chyba 200 nie chciał przekroczyć. Mam wydechy Cobry Speedster Longs bez db killera ze strumienicami łuskowymi w środku .
W każdym razie na V biegu prędkość przelotowa dla mnie to od 110 do 150 km/h. Powyżej 150 km/h czuć już trochę większe wibracje silnika, a powyżej 170 silnik ma już dość wysokie obroty. Na V biegu można od biedy jechać poniżej 110 km/h (nawet 80), ale pod warunkiem małego otwarcia gazu i utrzymywania stałej prędkości jazdy. Poniżej 110 km/h silnik nie pracuje jeszcze równo i czuć że ma za niskie obroty.
W każdym razie na V biegu prędkość przelotowa dla mnie to od 110 do 150 km/h. Powyżej 150 km/h czuć już trochę większe wibracje silnika, a powyżej 170 silnik ma już dość wysokie obroty. Na V biegu można od biedy jechać poniżej 110 km/h (nawet 80), ale pod warunkiem małego otwarcia gazu i utrzymywania stałej prędkości jazdy. Poniżej 110 km/h silnik nie pracuje jeszcze równo i czuć że ma za niskie obroty.
No replacement for displacement
Pozdrawiam Cię Iron75![:)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"
Pozdrawiam Cię Iron75
![:)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"
Kto jest online
Jest 13 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 13 gości
Najwięcej użytkowników (268) było online ndz cze 16, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości
Najwięcej użytkowników (268) było online ndz cze 16, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości