![:)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Prędkość maksymalna.
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
a brudne były ![??](./images/smilies/icon_question.gif)
Częstą przyczyną słabej mocy jest nie pracujący cylinder, a nie pracuje najczęściej dlatego że przewody WN mają problem.
Jak masz oryginalne kominy to ciężko będzie po dmuchnięciach sprawdzić co i jak, więc trzeba pomacać cylinder zdarzało się że jeden był gorący drugi zimny tylko przelewał paliwo do wydechu.
![??](./images/smilies/icon_question.gif)
Częstą przyczyną słabej mocy jest nie pracujący cylinder, a nie pracuje najczęściej dlatego że przewody WN mają problem.
Jak masz oryginalne kominy to ciężko będzie po dmuchnięciach sprawdzić co i jak, więc trzeba pomacać cylinder zdarzało się że jeden był gorący drugi zimny tylko przelewał paliwo do wydechu.
- Ryffka
- Posty: 1398
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
- VROC: 24863
Jak jeden garnek nie pracuje to moto ewidentnie ma nierówną pracę, przerywa i strzela (czasem świeca załapie iskrę). Przerabiałem to u siebie - wymiana dysz i iglicy w gaźniku na zestaw K&N, filtr powietrza K&N oraz świece irydowe rozwiązało problem definitywnie. Wyder chyba cały czas na tym zestawie śmiga ![:)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Już nie.Tomtom pisze:Widzialem, ze jest warsztat w wojkowicach pod patronatem Vupcanerii
no właśnie dopiero wtedy równiutko pracujeRyffka pisze:Jak jeden garnek nie pracuje to moto ewidentnie ma nierówną pracę
![:D](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Obejrzyj świece i przewody WN, jak to wykluczysz na 100% to można szukać dalej, przewody z fajek da się "wykręcić".
- Smoku
- Posty: 1303
- Rejestracja: ndz maja 20, 2012
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
- VROC: 0
Moja 800 również do najwolniejszych nie należała i 160 a nawet więcej nie było problemem.
Padła mi cewka drugiego cylindra (przeważnie druga się poddaje), przerywał, świeca zalana.
Po wymianie problem ustąpił.
Powodzenia![:ok:](./images/smilies/AC08.gif)
Padła mi cewka drugiego cylindra (przeważnie druga się poddaje), przerywał, świeca zalana.
Po wymianie problem ustąpił.
Powodzenia
![:ok:](./images/smilies/AC08.gif)
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
Witam.Tomtom pisze:Podlacze sie, moi drifter z 98, szyba, jechal ok 130 strzelal z rur, mial na prawde powera przy ruszaniu, ale cos ostatnio nie domagal- max 60km/h i to z trudem, przerywal (obroty jak stal spoko, ale nie mogl ruszyc, wrecz musialem sie odpychac nogami)- no to na serwis, okazalo sie ze membranka w gazniku byla niedokladnie zalozona i mieszanka paliwowo-powietrzna ponoc zle ustawiona- po wizycie rusza ale maksymalnie jedzie 100-110, a jak wrzucam 5 to spada predkosc, jakbym mial z tylu kotwice. Te wartosci zdaje sie nie sa normalne?
vn800 rok 95 samemu raz rozpędzony do 190 km/h , szybko przyspiesza do 130 bez problemu ,pali w granicach 5,5 litra na sto , ale tak naprawdę dobrze się śmiga do 110 km/h to jest motor do spokojnej majestatycznej jazdy
![;)](./images/smilies/smilie3.gif)
![:antlers:](./images/smilies/AC04.gif)
lewa w górę i do przodu
- Lukanio
- Posty: 55
- Rejestracja: czw maja 03, 2012
- Miejscowość: Łowicz
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic
- VROC: 0
Generalnie do sprawdzenia gaźnik i to w dobrym serwisie - powtarzam dobrym nie każdy ma pojęcie jak się zabrać do ustawienia gaźnika ( wiem bo jak raz dałem virago 700 na ustawienie gaźników to zastanawiałem się czy ktoś w ogóle to ruszył czy tylko trzymali moto i oddali jakie było). Ponadto sprawdzenie kompresji na cylindrach. A na początek nowe świece i przewody... Zdjęcie baku nie powinno stanowić problemu. Każdy kto ma trochę zdolności manualnych powinien sobie z tym poradzić.
Ps.
Pomimo że szanuje swój sprzęt i staram się nie katować to mój VN 800 Classic 2004 kilka razy na autostradzie pokazał mi 190 na liczniku, ostatnio podczas wypadu nad morze - kumpel na SV 1000 miał tyle samo - żeby nie było że kombinowany licznik albo rozmiar opony.
A 100-110 powinien "pójść na dwójce"![:mrgreen:](./images/smilies/mrgrin.gif)
Ps.
Pomimo że szanuje swój sprzęt i staram się nie katować to mój VN 800 Classic 2004 kilka razy na autostradzie pokazał mi 190 na liczniku, ostatnio podczas wypadu nad morze - kumpel na SV 1000 miał tyle samo - żeby nie było że kombinowany licznik albo rozmiar opony.
A 100-110 powinien "pójść na dwójce"
![:mrgreen:](./images/smilies/mrgrin.gif)
Re: Prędkość maksymalna.
Mój test wykazał 165 na autostradzie, i chyba poszedłby więcej - tylko ja bym tego nie wytrzymał w kasku jet i bez szyby.
Solo, mocno obładowany bagażem, rocznik 2005.
Dwa razy zdażyło mi sie mocno pogonić na trasie Kraków - Przeworsk, trzymałem 130-140 ale przyjemne to nie było. Full konfort to dla mnie 115.
Solo, mocno obładowany bagażem, rocznik 2005.
Dwa razy zdażyło mi sie mocno pogonić na trasie Kraków - Przeworsk, trzymałem 130-140 ale przyjemne to nie było. Full konfort to dla mnie 115.
Było: WSK 175 ; ETZ 251
Jest VN 800
Jest VN 800
Kto jest online
Jest 7 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 7 gości
Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości
Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości