Drifter 1500

Andrew
Posty: 3497
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » pn gru 05, 2011

Juzwa pisze:No! Się w końcu poskładałem z tym moim sprzęgłem
Robiłeś sam czy w serwisie ?

GRISZKA
Posty: 54
Rejestracja: ndz lis 27, 2011
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: byłVN 1500 Classic Tourer,Goldwing 1500
VROC: 0

Post autor: GRISZKA » pn gru 05, 2011

Juzwa pisze:No! Się w końcu poskładałem z tym moim sprzęgłem. Motocykl zap...la, że aż miło. Po prostu nieustający banan na gębie. Nie przyglądałem się pompie wody, ale na razie nie tykam tego co nie muszę. Stopniowo dojdę do pozostałych części wymagających wymiany/naprawy.
Teraz się chcę nacieszyć sprzętem, przynajmniej dopóki śniegu nie ma, można latać.
Zawsze powtarzałem, że najlepszą rehabilitacją po wypadku jest jazda na motocyklu. :)
Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za pomocne rady.
Witajcie!Nawet nie wiesz jak bardzo zazdroszczę możliwości polatania na moto.Mój w ubiegłym tygodniu sie rozd....cył na dobre.Stukał,dwonił od dłuższego czasu aż wreszcie ....Od dawna słyszałem,że coś jet nie tak,ale reszte opowiem w "moim "wątku.Gratuluję poskładania moto.Pozdrawiam Griszka.

Andreas
Posty: 518
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » pn gru 05, 2011

no nuż na twoim miejscu zainteresował bym się tą pompką , lepiej chyba wiedzieć czy w każdej chwili moto moze stanąć z powodu walnietej zębaki czy może można jeździć bez obaw... ale to twoja sprawa. :wall:
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

Awatar użytkownika
Juzwa
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 13, 2011
Miejscowość: Bielsko-Biała
Motocykl: Kawasaki VN 1500 Drifter
VROC: 0

Post autor: Juzwa » pn gru 05, 2011

Andrew pisze:Robiłeś sam czy w serwisie ?
Sam.
Tylko, żeby odkręcić/zakręcić tę śrubę centralną musiałem sobie pomóc w zaprzyjaźnionym warsztacie, kluczem pneumatycznym.
Uszczelkę pod dekiel, składanie reszty do kupy u siebie, w garażu.
Dla mnie to miejsce "święte", coś muszę sam podłubać, uciekam tam, żeby się odciąć od zwariowanego świata.
Andreas pisze:no nuż na twoim miejscu zainteresował bym się tą pompką , lepiej chyba wiedzieć czy w każdej chwili moto moze stanąć z powodu walnietej zębaki czy może można jeździć bez obaw... ale to twoja sprawa.
Pompka nie zając, zrobi się :). Póki pogoda, żona, dzieci, czas i pieniądze pozwalają, to chcę polatać. Tym bardziej, że miałem przymusowe wakacje i od motocykla i od pracy i od reszty. Noga się podgoiła, więc jeżdżę. :)
Tym bardziej, że teraz czuję ile "pary" ma ten silnik :), radości daje tyle co pierwszy motocykl w życiu. ;)
Po za tym, cóż nam pozostało? Korzystać, jeżeli się tylko da (znaczy póki się daje rady :D)
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki serdeczne. Na pewno się przypomnę, jak mi coś "klęknie" w drifterze.

Awatar użytkownika
Yamak
Posty: 1314
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Przasnysz
Motocykl: Vn 1500 Nostradamus
VROC: 31253

Post autor: Yamak » pn gru 05, 2011

No to pięknie. Ale jak się nacieszysz, to za radą Andreasa zrób w wolnym czasie ten napęd pompy oleju. Ja miałem plastikowy. Pierdyknął mi w trasie. Stres jak cholera. Teraz mam metalowy i jest miodzio. Naprawdę warto.
Zarażony A1Vn1500
VROC #31253
Bike - Nostradamus

Awatar użytkownika
Juzwa
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 13, 2011
Miejscowość: Bielsko-Biała
Motocykl: Kawasaki VN 1500 Drifter
VROC: 0

Post autor: Juzwa » wt gru 06, 2011

Cześć.
Jasne, że będę sukcesywnie wymieniał/naprawiał, chuchał i dmuchał.
Teraz i tak jest za zimno na dłuższe wypady, tak sobie tylko 'koło komina' latam. Jak się przyglądam, to jest wiele rzeczy, które chciałbym zrobić przed sezonem, nie wiem czy mi się uda. Na przykład patent na wyjmowanie kół, czyszczenie felg i szprych, na pewno przed sezonem chciałbym zrobić wymianę oleju i uszczelniaczy w lagach. Jeszcze kilka innych patentów łazi mi po głowie, gmole, lightbary, i takie tam, może trochę przerobię malowanie. No i na pewno chciałbym korzystać (w miarę możliwości) z wiedzy szacownego grona Vulcanerii ;).
Po rzędowych czwórkach i V-ce 4-ro cylindrowej, Drifter jest dla mnie czymś nowym, jak w temacie mechaniki i jazdy. Poprzednie były i lżejsze, i wymagały nieco innej jazdy, inna pozycja za kierownicą, wszystko było inne.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Primo
Posty: 65
Rejestracja: ndz sie 02, 2015
Miejscowość: Zambrów / Radoszyce
Motocykl: VN 1600 Nomad
VROC: 37499

Post autor: Primo » pn mar 07, 2016

A mnie zastanawia sprawa pytam głownie znawców tematu czy bez klucza udarowego jest szansa odkręcić główna nakrętkę ?? Kolejne pytanie to czym zblokować później sprzęgło przy dokręcaniu ??
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (175) było online sob sty 30, 2016

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Urodziny