Rozruch po nocy
Rozruch po nocy
Cześć,
Jestem nowym właścicielem VN900 i proszę o info. Czy jest to normalne, że gdy uruchamiam motocykl po nocy, to silnik zaskakuje dopiero po jakichś 4-5 sekundach ? Dodam, że następne uruchomienie jest już na dotyk, czyli po jakiejś 0,5 sekundy. Motocykl jest prawie nowy (1 rok) i akumulator kręci bez problemu.
Jestem nowym właścicielem VN900 i proszę o info. Czy jest to normalne, że gdy uruchamiam motocykl po nocy, to silnik zaskakuje dopiero po jakichś 4-5 sekundach ? Dodam, że następne uruchomienie jest już na dotyk, czyli po jakiejś 0,5 sekundy. Motocykl jest prawie nowy (1 rok) i akumulator kręci bez problemu.
- PPV
- Posty: 140
- Rejestracja: ndz lip 05, 2015
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN900 Custom 2007
- VROC: 37483
Mój custom z 2007 z przebiegiem niecałe 9000km (czyli można powiedzieć - prawie nówka) pali zawsze od strzała, ale jak jest zimny (czy tam po nocy/tygodniu) potrafi zgasnąć zaraz po tym pierwszym uruchomieniu (jeżeli nie tykam manetki, bo jak przy uruchamianiu delikatnie dodam gazu, to nie zgaśnie). Akumulator mam nowy, kupiony w czerwcu.
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Po mojemu coś nie teges z paliwem, skoro musisz parę razy obrócić bo jak rozumiem kręci bez problemu tylko "na sucho" ? ale wina aku też możliwa, bo to że pokazuje ponad 12 V to nie znaczy, że nie gubi amperów i na porządne zakręcenie brakuje, a jak pojeździsz trochę to masz doładowany na świeżo i kręci.
Proponuje podłączyć aku na noc, tak żebyś miał rano pewność, że jest full jak zapali od strzała to masz przyczynę, jak dalej to samo to coś z paliwem.
Proponuje podłączyć aku na noc, tak żebyś miał rano pewność, że jest full jak zapali od strzała to masz przyczynę, jak dalej to samo to coś z paliwem.
-
- Posty: 1385
- Rejestracja: ndz gru 08, 2013
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: VN900LT '08 ........ VN1700 Voyager
- VROC: 36367
U mnie odpala na dotyk, nawet po zimowym postoju. Jak miałem stary akumulator to miałem taki objaw - po wymianie na nowy problem przeszedł do historii. Sprawdź akumulator pod obciążeniem tak jak Mayones napisał to może być u Ciebie przyczyną dłuższego rozruchu za pierwszym odpaleniem.
Pozdrawiam Cię
VROC#36367
VROC#36367
- marecki1981i
- Posty: 82
- Rejestracja: pt gru 07, 2012
- Miejscowość: koniec swiata
- Motocykl: Kawsaki VN 900
- VROC: 0
- PPV
- Posty: 140
- Rejestracja: ndz lip 05, 2015
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN900 Custom 2007
- VROC: 37483
Z tym wyłączaniem to są swoją drogą 2 szkoły - jedni twierdzą, że kluczykiem trzeba, inni że czerwonym przy kierownicy;) Ja tam zawsze wyłączam kluczykiem - awaryjny, jest awaryjny, a nie do gaszenia... Co do odpalania - u mnie prawie zawsze jest teraz tak, że zimny (na następny dzień np) nie odpali po pierwszym zakręceniu (nigdy nie trzymam rozrusznika dłużej niż 2-3? obroty. Za drugim razem już od strzała. Na wiosnę zmienię świeczki, napiszę, czy coś się zmieniło.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: sob lis 21, 2015
- Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
- Motocykl: VN1700 Nomad
- VROC: 0
Spróbuj zmierzyć napięcie aku przed rozruchem - powinno być powyżej 12V i w czasie rozruchu - napisz ile wynosi oraz już w czasie pracy silnika. Czasem jest tak, że poluzuje się przewód prądowy (lub masowy) albo zaśniedzieje przy zacisku na aku lub rozruszniku albo też przewód masowy z ramy do silnika (jeżeli jest lub powinien być). W czasie pracy silnika zmierz napięcie na zacisku aku i oddzielnie na zacisku rozrusznika - nie powinno być różnicy- powodzenia!
Kto jest online
Jest 11 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 11 gości
Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości
Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości