Gdzie znajdę przewod w 900 na którym znajduje się napięcie 12V Tak aby zamiast do aku z plusem podłączyć się z lightbarami. Oczywiście dodatkowo będę miał przełącznik który będzie włączał i wyłączał Lightbary ale rożnie bywa czasem można zapomnieć wyłączyć i przy podłączeniu bezpośrednio do aku wiemy co się może wydarzyć jeśli zapomnimy o wyłączeniu...
Gdzie się podpiąć pod 12V
- michaekk
- Posty: 105
- Rejestracja: czw sie 28, 2014
- Miejscowość: Kraków
- Motocykl: KAWASAKI VULCAN 900
- VROC: 0
Gdzie się podpiąć pod 12V
Witam
Gdzie znajdę przewod w 900 na którym znajduje się napięcie 12V Tak aby zamiast do aku z plusem podłączyć się z lightbarami. Oczywiście dodatkowo będę miał przełącznik który będzie włączał i wyłączał Lightbary ale rożnie bywa czasem można zapomnieć wyłączyć i przy podłączeniu bezpośrednio do aku wiemy co się może wydarzyć jeśli zapomnimy o wyłączeniu...
?
Gdzie znajdę przewod w 900 na którym znajduje się napięcie 12V Tak aby zamiast do aku z plusem podłączyć się z lightbarami. Oczywiście dodatkowo będę miał przełącznik który będzie włączał i wyłączał Lightbary ale rożnie bywa czasem można zapomnieć wyłączyć i przy podłączeniu bezpośrednio do aku wiemy co się może wydarzyć jeśli zapomnimy o wyłączeniu...
-
Konrad
- Posty: 4986
- Rejestracja: czw mar 17, 2011
- Miejscowość: Lublin
- Motocykl: VN1700 NOMAD
- VROC: 34019
Dwa miejsca
pierwsze:
w przedniej lampie masz dwa luźne przewody zakończone konektorami
drugie:
dokładnie dwa takie same przewody znajdziesz w wiązce koło akumulatora.
Na obu parach tych przewodów masz "ciągłe" zasilanie
Jeśli szukasz zasilania tzw. po kluczyku to masz takowe w lampie na kostce od H4 lub jeśli masz motocykl w wersji USA to na jednym z przewodów od "świecących" kierunków.
pierwsze:
w przedniej lampie masz dwa luźne przewody zakończone konektorami
drugie:
dokładnie dwa takie same przewody znajdziesz w wiązce koło akumulatora.
Na obu parach tych przewodów masz "ciągłe" zasilanie
Jeśli szukasz zasilania tzw. po kluczyku to masz takowe w lampie na kostce od H4 lub jeśli masz motocykl w wersji USA to na jednym z przewodów od "świecących" kierunków.
Pozdrawiam Konrad
VROC #34019
VROC #34019
- michaekk
- Posty: 105
- Rejestracja: czw sie 28, 2014
- Miejscowość: Kraków
- Motocykl: KAWASAKI VULCAN 900
- VROC: 0
Witam ponownie... zaznaczam że jestem zielony z tego tematu, wiedze jaką posiadam z tego tematu to tylko to co przeczytałem w necie. Jak najlepiej podłączyć lightbary.
Poniżej przesyłam link ze schematem. O czymś takim myślałem. Proszę ewentualnie o jakieś wskazówki. Zależy mi na tym żeby zasilanie wziąć z lamy (światła mijania) tak żeby nie trzeba było ciągnąć prądu od aku tylko wszystko schować w lampie (przekaźnik, bezpiecznik). Chodzi mi również o to aby po wyłączeniu zapłonu lamy gasły gdybym zapomniał je wyłączyć - stąd pomysł na podłączenie zasilania z lampy.
Oto link:
https://drive.google.com/file/d/0B2t-dB ... sp=sharing
Poniżej przesyłam link ze schematem. O czymś takim myślałem. Proszę ewentualnie o jakieś wskazówki. Zależy mi na tym żeby zasilanie wziąć z lamy (światła mijania) tak żeby nie trzeba było ciągnąć prądu od aku tylko wszystko schować w lampie (przekaźnik, bezpiecznik). Chodzi mi również o to aby po wyłączeniu zapłonu lamy gasły gdybym zapomniał je wyłączyć - stąd pomysł na podłączenie zasilania z lampy.
Oto link:
https://drive.google.com/file/d/0B2t-dB ... sp=sharing
Kto jest online
Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Najwięcej użytkowników (2787) było online śr lip 30, 2025
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Najwięcej użytkowników (2787) było online śr lip 30, 2025
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Angelus (39)
- Cichy (47)
- Jami66 (59)
- Jerzy Kwiatkows (72)
- Spart (59)