REGULACJA I WYCIEK TYLNEGO AMORTYZATORA-POMOCY !!!! 1500
REGULACJA I WYCIEK TYLNEGO AMORTYZATORA-POMOCY !!!! 1500
Koledzy mam problemik, chodzi o to że delikatnie zaczął mi lać tylny amortyzator, pomyślałem że może by go przestawić na większą twardość i że to być może pomoże
i tak miałem przestawić bo włosek za miękko. W związku z tym-pytanie
jak owe cudo się przestawia i czy 4 oznacza bardzo twardo czy bardzo miękko
? i jeżeli ktoś zna wartości ciśnienia w amorach??? być może wystarczy pod pompować chodzi o model 1500 Nomad 2000r Z wielkiej góry dziękuję za podpowiedzi Pozdrawiam 
Ostatnio zmieniony czw mar 06, 2014 przez Peblo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Cię Iron 75
-
Grześ
- Posty: 1338
- Rejestracja: sob cze 16, 2012
- Miejscowość: Mosina
- Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
- VROC: 35561
1 najmiekciej 4 najtwardziej. Wydaje mi się ze to nic nie pomoże jak zaczął raz ciec to znaczy ze simering stwardnial. Trzeba patrzeć czy się go da wymienić. Jeśli nie występuje jako cześć zamienia a może tak być to musisz go zamówić w firmie naprawiającej silowniki hydrauliczne np. Bateex z Komornik.
Powodem ze pociekl może być także korozja tłoka wtedy gorzej bo trzeba go wyjąc,przeszlifowac i chromowac
Powodem ze pociekl może być także korozja tłoka wtedy gorzej bo trzeba go wyjąc,przeszlifowac i chromowac
--
Kto jest online
Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Najwięcej użytkowników (2787) było online śr lip 30, 2025
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Najwięcej użytkowników (2787) było online śr lip 30, 2025
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Angelus (39)
- Cichy (47)
- Jami66 (59)
- Jerzy Kwiatkows (72)
- Spart (59)