Vulcan 1500 i 33,2kw?

MaciejZ
Posty: 8
Rejestracja: wt cze 18, 2019
Miejscowość: Lubelskie
Motocykl: Vulcan 1500 Classic
Kontakt:

Vulcan 1500 i 33,2kw?

Post autor: MaciejZ » sob lip 06, 2019

Witam. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Vulcana 1500 Classic. Przeglądając dowód natrafiłem na ciekawą rzecz. Ma on wpisane 33,2kW... Nie będę ukrywał, ale byłem lekko zaskoczony wiedząc że dysponuje on fabrycznie większą mocą. Dodam że motocykl był kilka lat temu sprowadzany ze Szwajcarii. Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem, lub wie cokolwiek na ten temat?

Awatar użytkownika
artix
Posty: 283
Rejestracja: wt cze 05, 2018
Miejscowość: Inowrocław
Motocykl: VN1600Mean Streak
VROC: 38561

Re: Vulcan 1500 i 33,2kw?

Post autor: artix » sob lip 06, 2019

Sporo zaniżona moc, 33.3kW czyli niecałe 45KM. Z katalogów wynika:

64,0 hp (47 kW) / 4700 rpm – max. power for carbureted models + Drifter

65,0 hp (48 kW) / 4700 rpm – max. power for fuel injected models, except VN1500P, Drifter

72,0 hp (53 kW) / 5500 rpm – max. power for VN1500P

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 313
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Re: Vulcan 1500 i 33,2kw?

Post autor: Wielebny Bolo » ndz lip 07, 2019

Prostackie oszustwo pozwalające jeździć ww. Zelastwe na kat. A2 czyli motory do 35 kW.
Jak ci zarejestrują to tylko plus podczs sprzedaży.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść .

MaciejZ
Posty: 8
Rejestracja: wt cze 18, 2019
Miejscowość: Lubelskie
Motocykl: Vulcan 1500 Classic
Kontakt:

Re: Vulcan 1500 i 33,2kw?

Post autor: MaciejZ » ndz lip 07, 2019

Właśnie zastanawiałem się czy przypadkiem ktoś nie zrobił takiego "dzieła" aby móc jeździć na A2, ale z tego co wiem taki już przyjechał ze Szwajcarii.

Awatar użytkownika
Przemeku
Posty: 143
Rejestracja: sob paź 21, 2017
Miejscowość: pęgów
Motocykl: dwója
VROC: 0

Re: Vulcan 1500 i 33,2kw?

Post autor: Przemeku » ndz lip 07, 2019

MaciejZ, nie łudź się, że ktoś sobie tylko wpisał zaniżoną moc. Takie rzeczy nie są możliwe w Szwajcarii. Masz pewnie jakąś wykastrowaną wersję. Na szczęście takie blokady mocy są raczej proste od zdjęcia. Musisz tylko się dowiedzieć co zmieniali. Może serwis pomoże. Jeśli moto jest na gaźniku to obstawiam dysze.
Możliwe jest także, że ten kaganiec w Polsce ktoś wcześniej zdjął. Dobrze by było porównać się na drodze z takim samy moto.
VN900>VN2000

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (175) było online sob sty 30, 2016

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą