Vn 1600 z USA pare pytań technicznych

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Smykupl
Posty: 7
Rejestracja: ndz kwie 14, 2019
Motocykl: Vn 1600 classic

Vn 1600 z USA pare pytań technicznych

Post autor: Smykupl » ndz kwie 14, 2019

Witam
Czekam na vn 1600 który podąża do mnie z USA w związku z czym mam takie pytanie co należało by zrobić przy takim motocyklu sprowadzonym jaki przeglądy czy wymieniać wszystkie płyny oleje itp.
Pozdrawiam
Marcin

Piotrek1979
Posty: 62
Rejestracja: śr maja 31, 2017
Miejscowość: Przemocze
Motocykl: Vulcan VN15 SE 1988r.
VROC: 0

Re: Vn 1600 z USA pare pytań technicznych

Post autor: Piotrek1979 » ndz kwie 14, 2019

To samo zrobić co przy kupnie auta.Pakiet startowy obowiązkowy

Awatar użytkownika
Marioosh
Posty: 43
Rejestracja: ndz lut 03, 2019
Miejscowość: Gdynia
Motocykl: VN1500 FI Nomad
VROC: 0

Re: Vn 1600 z USA pare pytań technicznych

Post autor: Marioosh » ndz kwie 14, 2019

Piotrek1979 pisze:
ndz kwie 14, 2019
To samo zrobić co przy kupnie auta.Pakiet startowy obowiązkowy
Oczywiste... no chyba, że... masz pełną dokumentację serwisową.
Na dwóch kołach lub czterech kopytach byłe by w siodle :)

Awatar użytkownika
artix
Posty: 133
Rejestracja: wt cze 05, 2018
Miejscowość: Inowrocław
Motocykl: VN1600Mean Streak
VROC: 38561

Re: Vn 1600 z USA pare pytań technicznych

Post autor: artix » ndz kwie 14, 2019

W swoim amerykańcu od razu wymieniłem olej+filtr, chociaż olej wyglądał na czysty, filtr powietrza, świece, za moment wymienię olej w dyfrze, w lagach po tym sezonie. Opony były w super stanie, z jednym tylko mankamentem, rocznik 2008 o ile pamiętam, twarde jak beton, po krótkim czasie wyleciały z hukiem, szkoda zdrowia na takie zabytki :). Dokładnie dla bezpieczeństwa i z szacunku do motocykla "pakiet startowy" i niech dobrze służy.

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 206
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Re: Vn 1600 z USA pare pytań technicznych

Post autor: Wielebny Bolo » pn kwie 15, 2019

Dobrze go go umyj, dużą ilością czystej wody. Niech wypłucze sól która mogła na nim osiąść podczas płynięcia. Ze szczelnością kontenerów bywa różnie.
Zwróć uwagę na stan wszelakich gumowych elementów. Jak moto było jeżdżone w którymś słonecznym stanie UsaSusa to UV bardzo szybko załatwia osłony linek, uszczelki pod licznikiem itp.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść .

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (175) było online sob sty 30, 2016

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą

  • Marser (43)
  • Mirju (57)