Puszka z bezpiecznikami VN 750
- 
				robertos
 - Posty: 6
 - Rejestracja: ndz maja 08, 2011
 - Miejscowość: Suwałki
 - Motocykl: Kawasaki VN 750
 - VROC: 0
 
Puszka z bezpiecznikami VN 750
Walczę dalej ze swoim VN 750, a jestem zielony i mam pytanie do znawców tematu, co jest w puszcze z bezpiecznikami, po zdjęciu klapki widać tylko 4 bezpieczniki, a mi tyka coś w środku, gdy włączam starter, nie kręci rozrusznika, tylko tyka w puszcze, są tam wewnątrz jakieś przekaźniki, można się do nich jakoś dobrać, dodam, że jak zewrę na krótko włącznik automatyczny rozrusznika, to mi kręci, ale z kierownicy starterem nie idzie, tylko tyka w puszce, co za cholera?? Z góry dzięki za pomoc.
			
			
									
									
						- 
				robertos
 - Posty: 6
 - Rejestracja: ndz maja 08, 2011
 - Miejscowość: Suwałki
 - Motocykl: Kawasaki VN 750
 - VROC: 0
 
To nie aku.
Aku po ładowaniu. Jakby było słabe aku, to by nie kręciło na krótko, a tak kręci i odpala. Nie odpala tylko ze startera na kierownicy. Włącznik startera jest ok. A nie odpala z niego tylko cyka w puszce z bezpiecznikami.
			
			
									
									
						- Zeus
 - Posty: 2888
 - Rejestracja: pt mar 18, 2011
 - Miejscowość: ZIELONA GÓRA
 - Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
 - VROC: 33589
 
Ja ostatnio rozbierałem swoją puszkę. Wszystko miałem w jak najlepszym porządku. Po otwarciu jest płytka drukowana, a na niej trochę elektroniki. Pomiędzy stykami bezpieczników znajdowało się trochę śniedzi. Więc wyczyściłem profilaktycznie. Może i u ciebie jest jakaś śniedź, albo zobaczysz, że coś się upaliło.
No i posprawdzaj kable pod puszką, może nie ma przejścia
			
			
									
									
						No i posprawdzaj kable pod puszką, może nie ma przejścia
- 
				Marioostry
 - Posty: 2
 - Rejestracja: wt maja 31, 2011
 - Miejscowość: 3-miasto
 - Motocykl: Kawasaki VN 800 A
 - VROC: 0
 
- 
				KARUZO8
 - Posty: 73
 - Rejestracja: ndz sty 15, 2012
 - Miejscowość: MIEDZIANA GÓRA
 - Motocykl: KAWASAKI vulkan vn15
 - VROC: 0
 
Sądze że problem leży w przekażniku lub przycisku na kierownicy ,który służy jako sterownik To on podaje prąd sterujący do przekażnika i załącza przekażnik przez ,który płynie prąd bezpośrednio do stycznika w rozruszniku.SPRAWDZIĆ to można w bardzo łatwy sposób cieńsze przweody plus i masa to sterowanie natomiast grubszy  na którym na wejściu jest cały czas prąd jeśli po naciśnięciu przycisku na kierownicy przekażnik tyka a prąd nie pojawia się na przewodzie wyjściowym z przekażnika oczywiście też grubym to przekażnik jest zwalony i podlega wymianie a wszystko nato wskazuje bo na krutko pali  
			
			
									
									
KARUZO 8
						Kto jest online
			Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Najwięcej użytkowników (2787) było online śr lip 30, 2025
 
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
	Najwięcej użytkowników (2787) było online śr lip 30, 2025
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość