Lightbary EN 500
- kazuhira
- Posty: 1382
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011
- Miejscowość: Kotliska
- Motocykl: KLE650
- VROC: 33862
Wartości luzu masz w manualu co go kolega dostał na początku wątkuChucherek pisze:no no tylko, że ja nie miałem nigdy malucha ;]![]()
Ale kolega-zawodowy mechanior samochodowy powiedział, że jeśli tylko będe miał wartości luzów to damy rade ustawić.
Jeszcze jedno pytanko do Was, a mianowicie jak spóścić płyn chłodniczy z układu... podobno jest jakaś śróbka tajemnicza ?
![:yeee:](./images/smilies/AC01.gif)
Nie jestem dziwny ... jestem z edycji kolekcjonerskiej ![:D](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![:D](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
A tak wracając do tematu...
... to może macie jeszcze inne pomysły na te mocowania bo widzę że temat z lekka zboczył na inne tory.
Będę wdzięczny za każde propozycje.
Będę wdzięczny za każde propozycje.
Veni, Vidi, Vici i co dalej???
Musze skoczyć do garage i popatrzeć ale pomysł świetny.Orzech_ pisze:Najprostsze rozwiązanie nierzucające się w oczy, EN 500 ma trochę inne lagi ale myślę że tez się da:
Powiedz mi tylko jak ze sztywnością konstrukcji lampy nie skaczą
za bardzo od wibracji wstrząsów itp???
PS: Konrad z tym spamem to mi nie przeszkadza nie chciałem nikogo upominać tylko nakierować wątek na pierwotny wątek
![:ok:](./images/smilies/AC08.gif)
Veni, Vidi, Vici i co dalej???
- Orzech_
- Posty: 251
- Rejestracja: pt maja 27, 2011
- Miejscowość: Twardogóra k/wro
- Motocykl: VL 800
- VROC: 34013
Jak nie przesadzisz z długością to nie będzie takich problemów, gruby i sztywny kawałek kwasówki powinien rozwiać wszelkie niedogodnościMadfood pisze:Musze skoczyć do garage i popatrzeć ale pomysł świetny.
Powiedz mi tylko jak ze sztywnością konstrukcji lampy nie skaczą
za bardzo od wibracji wstrząsów itp???
![;)](./images/smilies/smilie3.gif)
Zastanawiałem się też na lightbarach montowanych na lagach ale na zasadzie uchwytu-obejmy
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
To nie jest zły pomysł tylko nie mogę znaleźć lamp z poziomym mocowaniem albo regulowanym, chodzi o to że jak założysz obejmę to masz otworek poziomo, a większość lamp ma śrubę mocującą pionowo.Orzech_ pisze: Zastanawiałem się też na lightbarach montowanych na lagach ale na zasadzie uchwytu-obejmy
Ale myślę, że to kwestia poszukania
Veni, Vidi, Vici i co dalej???
- Orzech_
- Posty: 251
- Rejestracja: pt maja 27, 2011
- Miejscowość: Twardogóra k/wro
- Motocykl: VL 800
- VROC: 34013
ale sama lampa tez nie musi być przykręcona bezpośrednio do obejmy, zawsze można pójść na łatwiznę i wziąć kawałek jakiegoś kątownika z kawasówki albo wyciąć i skręcić o 90 stopni kawał grubej blachy, mogło by wyglądać ciekawie. Tylko zastanawiam się czy go takiej operacji nie potrzeba już usług kowala ![:D](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![:D](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
Kto jest online
Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości
Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości