Gdzie jest złącze diagnostyczne 1500 Classic Fi 2006
-
- Posty: 596
- Rejestracja: czw gru 01, 2011
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: Vulcan 1500
- VROC: 34525
Gdzie jest złącze diagnostyczne 1500 Classic Fi 2006
Witam
Byłem dziś u speca by przeprowadzić diagnostykę wtrysku, niestety nie udało nam się znaleźć złącza diagnostycznego w 1500 Classic Fi z 2006. Szukaliśmy pod siedzeniem i zbiornikiem - bez skutku.
Może ktoś wie gdzie się owo złącze znajduje?
Byłem dziś u speca by przeprowadzić diagnostykę wtrysku, niestety nie udało nam się znaleźć złącza diagnostycznego w 1500 Classic Fi z 2006. Szukaliśmy pod siedzeniem i zbiornikiem - bez skutku.
Może ktoś wie gdzie się owo złącze znajduje?
VROC 34525
-
- Posty: 596
- Rejestracja: czw gru 01, 2011
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: Vulcan 1500
- VROC: 34525
W kompie wyświetla, że powinno być pod siedzeniem, lecz tam ani śladu. Pod zbiornikiem również. Szukał przy mnie na stronie Kawy (ma certyfikat Kawasaki na dokonywanie napraw elektroniki, do tego sam ściga się wyczynowo na Kawie i prowadzi szkołę jazdy pod marką największej tego typu marki na świecie (przynajmniej najznamienitsze nazwiska w niej uczą). Nie mogę mieć zastrzeżeń do człowieka skoro rozebrał połowę moto znajdując po drodze kilka innych rzeczy za co nie policzył nawet grosza.
Ogólnie Kawa to jego pasja a inne marki robi by zarobić na sport.
Jak by było mało tego w CK uchodzi za guru w kwestii elektroniki a jego mechanik od mechaniki. Każdy z większym problemem ląduje u niego i każdemu jest w stanie pomóc o ile da mu się czas. Ja Przemkowi nie dałem bo szkoda mi było pięknego sobotniego dnia. Wystarczyło mi, że nie mogłem pojechać do was na zlot a facet odstawił inne motocykle by przy moim gmerać.Dlatego z pełnym szacunem dla Przemka przynajmniej z mojej strony.
Ogólnie Kawa to jego pasja a inne marki robi by zarobić na sport.
Jak by było mało tego w CK uchodzi za guru w kwestii elektroniki a jego mechanik od mechaniki. Każdy z większym problemem ląduje u niego i każdemu jest w stanie pomóc o ile da mu się czas. Ja Przemkowi nie dałem bo szkoda mi było pięknego sobotniego dnia. Wystarczyło mi, że nie mogłem pojechać do was na zlot a facet odstawił inne motocykle by przy moim gmerać.Dlatego z pełnym szacunem dla Przemka przynajmniej z mojej strony.
VROC 34525
- Arezy
- Posty: 802
- Rejestracja: czw paź 07, 2010
- Miejscowość: Wyszków
- Motocykl: VULCAN 1600 Clasic A
- VROC: 33134
U mnie są to zwykłe złącza żeńskie. Dlatego napisałem że wyglądają jak zapas pod dodatkowe urządzenie. Są wciśnięte pomiędzy kable. Jak ich szukałem z dokumentację to trochę zajęło. Ale fakt że w 1500 może to być gdzie indziej i inaczej wyglądać.Lucas pisze:Arezy, lukaliśmy, nie ma. Przemek ma wszelkie możliwe złącza lecz żadne nie jest od tego
Ps. Chyba trochę źle to opisałem . Te o których ja pisałem są do serodiagnostyki. A Ty pewnie szukasz styków do podpięcia komputera. Gdzieś je widziałem jutro sprawdzę. To taka kostka 4 pin.
Jak podróżować to tylko na dwóch kołach o~`o , jak polować to tylko z aparatem [o]
-
- Posty: 596
- Rejestracja: czw gru 01, 2011
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: Vulcan 1500
- VROC: 34525
Arezy, chyba o tym mówił Przemek. Byłbym wdzięczny gdybyś podesłał mi foto (lukjaworski@gmail.com).
Obawiam się, że poprzedni jełop je potraktował nożyczkami.
Na pocieszenie pozostaje tylko to, że facet ocenił moto na 5+ (mechanika).
Dławienie wynikało ze złego skręcenia klem (moja wina).
Zresztą nie chcę zabierać głosu za bardzo skoro dzwoniłem wówczas do kilku duużo bardziej doświadczonych kolegów i nie wiedzieli gdzie to nieszczęsne złącze jest.
Obawiam się, że poprzedni jełop je potraktował nożyczkami.
Na pocieszenie pozostaje tylko to, że facet ocenił moto na 5+ (mechanika).
Dławienie wynikało ze złego skręcenia klem (moja wina).
Zresztą nie chcę zabierać głosu za bardzo skoro dzwoniłem wówczas do kilku duużo bardziej doświadczonych kolegów i nie wiedzieli gdzie to nieszczęsne złącze jest.

VROC 34525
-
- Posty: 596
- Rejestracja: czw gru 01, 2011
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: Vulcan 1500
- VROC: 34525
Fuc...
Tym bardziej utwierdzam się w twierdzeniu, że moja kawa chyba się urwała jakiejś niosce od jajca
U mnie nawet nie Chińczycy składali a Rumuni i z głodu zjedli część kabli oraz kostki
Chociaż bałagan z upychaniem kabli to moja wina-przy wymianie aku. Jednak wsio podłączyłem jak należy.
Masakra!

Tym bardziej utwierdzam się w twierdzeniu, że moja kawa chyba się urwała jakiejś niosce od jajca

U mnie nawet nie Chińczycy składali a Rumuni i z głodu zjedli część kabli oraz kostki

Chociaż bałagan z upychaniem kabli to moja wina-przy wymianie aku. Jednak wsio podłączyłem jak należy.
Masakra!
VROC 34525
-
- Posty: 596
- Rejestracja: czw gru 01, 2011
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: Vulcan 1500
- VROC: 34525
Jeszcze raz dziękuję! 
edit by moderator wielka prośba o nie namnażanie tematów jest opcja edytuj aktywna 30 minut po napisani postu wiec proszę z niej korzystać
!

edit by moderator wielka prośba o nie namnażanie tematów jest opcja edytuj aktywna 30 minut po napisani postu wiec proszę z niej korzystać

Ostatnio zmieniony śr wrz 19, 2012 przez Lucas, łącznie zmieniany 2 razy.
VROC 34525
- Tex66
- Posty: 1199
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Gdzie jest złącze diagnostyczne 1500 Classic Fi 2006
VN 1500 Classic z 2007 roku to model N7F i złącza diagnostycznego nie posiada, identycznie jak wszystkie pozostałe
VN 1500 FI od roku 2000 (N1) do roku 2008 (N8F). Złącza diagnostycznego nie posiada VN 1500 Drifter i VN 1500 Mean Streak, oba modele na wtrysku. Auto-diagnostykę robi się przez ECU, w VN 1500 Classic identycznie jak VN 1500 Drifter ponieważ maja identyczne ECU.
W VN 1500 Mean Streak wygląda to odrobinę inaczej, ponieważ ten model ma inne ECU ale kody serwisowe błędów są te same we wszystkich modelach VN 1500 na wtrysku (FI).
Wszystko znajdziesz w Instrukcji Serwisowej VN 1500 Classic FI lub Instrukcji Serwisowej VN 1500 Drifter.
Tak to wygląda:

P.S.
Kolega Lucas ostatnio logował się 7 sierpnia 2016 roku, więc mało prawdopodobne żeby odpisał.
Powodzenia
VN 1500 FI od roku 2000 (N1) do roku 2008 (N8F). Złącza diagnostycznego nie posiada VN 1500 Drifter i VN 1500 Mean Streak, oba modele na wtrysku. Auto-diagnostykę robi się przez ECU, w VN 1500 Classic identycznie jak VN 1500 Drifter ponieważ maja identyczne ECU.
W VN 1500 Mean Streak wygląda to odrobinę inaczej, ponieważ ten model ma inne ECU ale kody serwisowe błędów są te same we wszystkich modelach VN 1500 na wtrysku (FI).
Wszystko znajdziesz w Instrukcji Serwisowej VN 1500 Classic FI lub Instrukcji Serwisowej VN 1500 Drifter.
Tak to wygląda:

P.S.
Kolega Lucas ostatnio logował się 7 sierpnia 2016 roku, więc mało prawdopodobne żeby odpisał.
Powodzenia
Tex66
Re: Gdzie jest złącze diagnostyczne 1500 Classic Fi 2006
Dzięki za odpowiedź. Zapytałem bo zastanawiałam się na założenie wyświetlacz do biegów . To trochę komplikuje. Chyba ,że ktoś może służyć pomocą
Kto jest online
Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości