Strona 2 z 2

: wt paź 14, 2014
autor: sebbb
Zakupiłem zawory versah, od razu mogę powiedzieć że do oryginalnych dużo im brakuje (twardość) Ale już nie będę wymieniał i zobaczę co się będzie działo w następnym sezonie.

: wt paź 14, 2014
autor: bzq
czyli moje zdanie na temat firmy VESRAH było trafione

: śr paź 15, 2014
autor: Pustelnik
Co prawda po fakcie przyszło mi do głowy ale może komuś się przyda. Można było dorobić zawory w firmie z wieloletnim doświadczeniem robiącej naprawdę dobrej jakości zawory na zamówienie.
http://www.paradowscy.pl/

: ndz lis 16, 2014
autor: sebbb
Składam właśnie i zastanawiam się jakiego uszczelniacza użyć w między dolną a górną częścią głowicy. Proszę o poradę.

: ndz lis 16, 2014
autor: Pustelnik
Jeśli chodzi o silikon to tylko dobrej firmy np Reinzosil, Loctite itp. Cena małej tubki 30-40 zł. W żadnym wypadku nie używaj krajowego g...na (czerwonego, niebieskiego, czarnego itp.) jak nie chcesz podziwiać po pewnym czasie wycieków. Jak pokrywkę zaworów przykleiłem na czerwony (dokładnie odtłuściłem) to wytrzymało 1500km. Jak zastosowałem Reinzosil to przejechałem 8 tys. i nadal zero wycieków. Krajowy silikon motoryzacyjny np K2 (olejoodporny) po krótkim czasie w kontakcie z olejem robi się bardzo miękki i słaby. Dobre silikony nawet po kilku latach kontaktu z olejem są twarde i sprężyste zarazem.

: pn gru 22, 2014
autor: sebbb
Zakończyłem szczęśliwie prace przy Kaśce. Przejechałem 20 km próbnych i chyba wszystko ok, choć trochę inaczej pracuje... Czuję w końcu ten moment obrotowy i niesamowitą elastyczność mojej Kaśki (aż się przestraszyłem jak wskazówka na 115 mil poleciała w parę sekund) Wkładanie silnika okazało się sporo łatwiejsze niż wyciągnięcie. Posłużyłem się takim wynalazkiem z allegro za 33 zł + wysyłka.Obrazek
Dziękuję wszystkim pomocnym i w razie czego można też do mnie słać pytania.