Strona 1 z 1

Praca silnika

: czw sie 07, 2014
autor: GREG72
Witam jestem od niedawna posiadaczem LTD454 z 1986r. Problem polega na tym że kopci na czarno i bardziej ,,dmucha" z lewego tłumika niż z prawego. Wymieniłem świece, zamieniałem cewki, czyściłem i regulowałem gaźniki, sprawdzałem ciśnienie w cylindrach jest po 11Bar wyregulowałem zawory i dalej kopci z L tłumika. Może ktoś ma jakąś rade podpowiedz co jeszcze można zrobić i co może być przyczyną ? Silnik pracuje równo i ma ,,ciąg"

: pt sie 22, 2014
autor: ScOOti
co do mocniejszego ciśnienia na jednym tłumiku to sprawdź połączenie wydechów pod silnikiem czy jest drożne.

Odpal bez wydechów :) zobacz czy też dymi.

: pn wrz 08, 2014
autor: GREG72
Dalszy ciąg problemów. Wymieniłem gaźniki i po przeczyszczeniu i ustawieniu (synchronizacja) jest ,,dobrze" przyspiesza, pali problem polega na tym iż raz chodzi na wolnych obrotach dobrze ok 1000-1100 obr/min a nieraz trzyma 3000 albo 2500 obr/min i po przegazowaniu raz powróci do 1100 a nie raz trzyma 3000 i strzela w tłumiki (czyli go zalewa) co może być przyczyną ?

: pn wrz 08, 2014
autor: Konrad
Sprawdź gumy łączące gaźnik z cylindrem czy nie masz tam nieszczelności lewe powietrze może być przyczyną opisanych przez Ciebie objawów.

: śr wrz 10, 2014
autor: ScOOti
Tez stawiam na lewe powietrze :)

: śr wrz 10, 2014
autor: GREG72
Gumy są całe i dobrze spięte opaskami, rzecz się dzieje gdy silnik jest dobrze rozgrzany jak jest zimny - letni to objawu nie ma.

: czw wrz 11, 2014
autor: ScOOti
No dobrze. Hmmm

Takie prozaiczne pytanie :)

Czy linki pracują prawidłowo?
Może przycinają się?


A tak poza tematem jesteś z Centrum tzn? :)

: czw wrz 11, 2014
autor: GREG72
Pracują prawidłowo ze Skierniewic.