wymiana rolgazu z manetką

Eden

wymiana rolgazu z manetką

Post autor: Eden » sob lip 09, 2011

macie jakis sprytny sposob na wymiane calej manetki z rolgazem?

dzisiaj z kolega walczylismy przy jego moto, zdjać satry sie dało ale nowy sprawial problem

cięzko bylo zaczepic linki do niego, w koncu ulamal sie kawalek plastiku i jak to mówia h.. bombki strzelil choinki nie bedzie

teraz kolega sie boi zakladac ten oryginalny rolgaz zeby sie sytuacja nie powtorzyla

i moto uziemione

pewnie mozna linki odlaczyc od silnika ale moze macie jakis patent na zalozenie bez odpinania linek od silnika

a może da sie wymienic sama manetkę zostawiajac oryginalny rolgaz?

z góry dzieki

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 1337
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » sob lip 09, 2011

Wymienialem dwa razy u siebie, raz przy jednym i raz przy obecnym moto, masz przy oslonach regulacje naciagu linki, mnie to znakomicie ulatwilo wymiane, nie pamietam juz w ktora strone krecilem, klucz chyba 6 linka zrobila sie jakby "dluzsza" i poszlo bez problemu...
nareczka
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Eden

Post autor: Eden » sob lip 09, 2011

a moze da sie sciagnąć oryginalna manetke zostawiajac rolgaz, i na to nalozyc nowa manetke
bo sa w sprzedazy same manetki bez rolgazu

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 1582
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » ndz lip 10, 2011

Ja wymieniałem u siebie i poszło bez problemu i dodatkowych czynności, a robiłem to 1 raz.
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Marmon
Posty: 35
Rejestracja: ndz kwie 10, 2011
Miejscowość: Żyrardów
Motocykl: Kawasaki VN 2000
VROC: 0

Post autor: Marmon » ndz lip 10, 2011

Ja ma VN2K i wymieniałem całe linki i poszło szybko i sprawnie, ale odczepiałem je na dole. Przy zakładaniu również najpierw zaczepiłem dół, a potem przy rolgazie. Trzeba poluzować regulację.
Nie bardzo widzę jakikolwiek problem. Chyba przeoczyliście tę regulację.

Eden

Post autor: Eden » ndz lip 10, 2011

wczoraj sprobowalem u siebie, oryginalna manetke z gumy zdjąłem jak skóre z węgorza, poprostu zrolowalem ja, i zostal sam rolgaz, znalazlem na allegro manetki bez rolgazu ktore wystarczy tylko wcisnąć i jest ok,

niepotrzebne bylo zmienianie calego rolgazu, ale cóż jak sie jest moskiem to sie nie umi zmineiac

pozdrufki

Gabriel
Posty: 131
Rejestracja: wt cze 28, 2011
Miejscowość: PL
Motocykl: Vulcan
VROC: 0

Post autor: Gabriel » sob lip 23, 2011

U mnie wymiana manetek była dość skomplikowana u bez diaksa się nie obeszło. Na końcach w kierownice były wkręcone zaślepki. Niestety śrub nie dało się ruszyć, a jak się dało to pękła. Więc troszkę cięcia i po sprawie. Nowe manetki są dużo bardziej wygodne no i wyglądają znacznie lepiej. Zeszło mi się około godziny. Jedna manetka z rollgazem. Z samymi linkami nie było żadnego problemu.
Motorek jaki mam VN-15SE

Awatar użytkownika
Hubas
Posty: 1743
Rejestracja: pn kwie 18, 2011
Miejscowość: Dopiewo
Motocykl: VN 2000 CLASSIC
VROC: 33938

Post autor: Hubas » ndz lip 24, 2011

Ja wymieniałem , nie było problemu poluzowałem regulację linek przy obudowie i poszło !
Kupując Motocykl - Kupujesz Pasję na Całe Życie.

Darko
Posty: 41
Rejestracja: czw sie 09, 2012
Miejscowość: Łobez
Motocykl: kawasaki VULCAN 15 A
VROC: 35255
Kontakt:

Post autor: Darko » sob sie 11, 2012

Witam , chcem wymienićmanetki w VN 1500 z 1992 roku , w tej chwili mam obskurne , zamierzam zakupić same manetki bez ruszania rolgazu , jednak nie mogę ruszyć śrub przy aktualnych manetkach, ma ktoś jakiś pomysł. będę wdzięczny za podpowiedź.

Andrew
Posty: 3507
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » sob sie 11, 2012

Nie pamiętam dokładnie ale chyba jedna ma lewy a druga prawy gwint. Mam na myśli plastiki na końcach. Też miałem problem i robiłem to przez skórę przy pomocy tzw. Morse`a.

Awatar użytkownika
Jurek
Posty: 502
Rejestracja: czw cze 07, 2012
Miejscowość: Sulejówek
Motocykl: VN 800 classic "Samuraj"
VROC: 35044
Kontakt:

Post autor: Jurek » sob sie 11, 2012

Ja wymieniałem manetkę na rolgazie. Żeby zdjąć starą musiałem ją zniszczyć (rozciąć), bo była przyklejona. Nową założyłem tylko na wcisk.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 3854
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt paź 16, 2012

a czy ktoś z kolegów wymieniał sam rollgaz tzn tę tuleję z uchwytami do linki ? czy standardowa calowa tuleja rolgazu pasuje ? chyba że Ma ktoś linka gdzie to dostać ?
z góry dzięki za odpowiedź :ok:

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 796
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » śr paź 17, 2012

Z rolgazem jest kłopot nie każdy pasuje szukaj na aukcjach gdzie sprzedają części z rozbitych sztuk.

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 1582
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » śr paź 17, 2012

Mayones pisze:a czy ktoś z kolegów wymieniał sam rollgaz tzn tę tuleję z uchwytami do linki ? czy standardowa calowa tuleja rolgazu pasuje ? chyba że Ma ktoś linka gdzie to dostać ?
z góry dzięki za odpowiedź :ok:
Mayones ja mam rolgaz z manetką od Nomada, powinien pasować do Twojej VN 800, jak chcesz możemy się dogadać, będę się widział z Andrew to mogę Mu dać, do Niego masz trochę bliżej.
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 3854
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr paź 17, 2012

czyli najlepiej wyjąc i pomierzyć stary, tak chyba zrobię, Piotr potrzebuje sam rolgaz bez manetki mój trzasnął przy probie zdjecia manetki ale uważam że był pękniety już przy poprzedniej wymianie manetek przez poprzedniego motonitę, tak czy inaczej póki co manetka siedzi jakieś 3 cm na rolgazie i wożę kropelkę ze sobą :D,
Piotr jakbyś dał radę wyjąć sam rolgaz to może byś mi to pocztą wysłał za pobraniem :scrach:

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 1582
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » śr paź 17, 2012

Mayones pisze:Piotr jakbyś dał radę wyjąć sam rolgaz to może byś mi to pocztą wysłał za pobraniem :scrach:
Ja nic nie będę wyjmował, jak chcesz to się sam z tym pobaw, można rozciąć to coś czym manetka jest owinięta i trzeba pewnie wykręcić końcówkę ale o tym pisał Andrew, z tym pobraniem to może być problem, bo ja przyjmuję tylko zapłatę w :butelka: więc musiałbyś mi wysłać pocztą, zastanów się nad odbiorem od Andrew a jak koniecznie chcesz to wyślij mi adres na PW to wyślę Ci pocztą całą manetkę ale jak ją popsują to żeby nie było, że wysłałem Ci bubla.
Oczywiście masz ją w prezencie.
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 3854
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr paź 17, 2012

:) to może zrobimy wymianę na najbliższym spotkaniu w listopadzie ;) :ok:

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 1582
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » czw paź 18, 2012

Dzisiaj przekazałem manetkę Andrew, więc już teraz masz bliżej.
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 3854
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw paź 18, 2012

:ok: ok dzięki

Andrew
Posty: 3507
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » pt paź 19, 2012

Manetka z rollgazem u mnie więc ..... :ok:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości

Najwięcej użytkowników (175) było online sob sty 30, 2016

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą