Tu też nadmieniam, jest grzecznie, nie ma żadnych wulgaryzmów, nikogo nie obrażam, nie robię żadnych „
dram i awantur”. Najwyżej stwierdzam, że ktoś na siłę chce coś napisać nie bardzo wiedząc o czym jest mowa.
Jak luz na sprzęgle może mieć jedynie wpływ na wbijanie tylko 1.-ego biegu, a przy wbijaniu pozostałych biegów ten sam luz (niecałkowite rozłączenie transmisji przy uruchomionym silniku) jest nieistotny i na nic nie będzie miał wpływu, nie będzie miał wpływu na płynność i głośność czy jakiekolwiek szarpanie podczas zmiany innych przełożeń.
Nie ma powodu sądzić inaczej, że Autor postu nieświadomie napisał, że „
przy wbijaniu 1.-ego biegu na zimnym silniku jest takie szarpnięcie, że aż czasami silnik gaśnie”, i jednocześnie nic nie wspominając o pozostałych biegach.
Więc, bez chwili zastanowienia i chcąc udowodnić że są osoby które zaraz coś napiszą, - szybka sugestia „
duży luz na klamce sprzęgła”, coś tam o oleju i zbyt niskiej temperaturze żeby jeździć motocyklem i że „
sprzęgła mokre (pracujące w oleju)” to szarpią tylko przy wbijaniu 1.-ego biegu.
- To ten sam olej, no i ta nieszczęsna zbyt niska temperatura to już nie będą dotyczyły wbijania pozostałych biegów, że coś nie jest „
dobrze wyregulowane” i trzeba „
spróbować podkręcić”. Tyle, że nie wiadomo co "
podkręcić" o co "
wyregulować".
Jak już napisałem w poście:
viewtopic.php?f=51&p=306331&sid=d59c859 ... 5d#p306331
są stałe i te same osoby które na siłę chcą coś napisać i coś udowodnić, coś co przeczyłoby temu co napisałem, tyle że tym osobom nie udaje się nic merytorycznego napisać.
