Strona 1 z 1
Ciśnienie w lagach
: pn kwie 29, 2024
autor: Krzysztof Moździerz
Czy warto pilnować. Przy długich lagach producent montuje wentylki, ciśnienie ma być 0,3 - 0,7 . Rozumiem przy ofriders ale na trasie szosowo-turystycznej? Zbyt wysokie ciśnienie w komorze powietrznej przy dobiciu amortyzatora może spowodować wypchnięcie uszczelniacza kurzowego co dobrze nie wpływa na olejowy. Te mądrości mam z internetu nie z praktyki.
Re: Ciśnienie w lagach
: wt maja 28, 2024
autor: Krzysztof Moździerz
W końcu zrobiłem porządek z lagami. Na początek wylałem jakieś 120 ml mazi przepalonego mazutu z obu. Po wymyciu, montażu nowych uszczelniaczy i uzupełnieniu olejem byłem zadowolony z ich pracy na drodze. Całkiem przez przypadek wpadła mi w ręce pompa aku z wyświetlaczem cyfrowym i ją podpiąłem. Jakież było moje zdziwienie gdy nagle lagi urosły (wydłużyły) się o jakieś 3 cm. No teraz to je muszę pochwalić, całkiem inna bajka w czasie jazdy.
Re: Ciśnienie w lagach
: śr cze 05, 2024
autor: Nervus
Hej. W temacie lag. Masz jakiś sprawdzony zestaw/komplet uszczelniaczy, które można kupić? Nie mam serwisówki - ciężko jest to rozebrać bez jakiś specjalnych narzędzi?
Dzięki i pozdrawiam.
Re: Ciśnienie w lagach
: wt cze 11, 2024
autor: Krzysztof Moździerz
Ja kupiłem przez allegro dedykowane do ltd 454 olej o lepkości 10w 40, sam demontaż jest prosty przeciw pyłowy wydłubiesz a olejowy wybijesz rozciągając rurę z goleni (najpierw odkręć kluczem imbusowym śruby wewnątrz dna goleni). Olej 260 ml na jedną lagę i 0,5 bara ciśnienia. Przy montażu uważaj by były ustawione symetrycznie, moje lekko przekosiłem i się pociły. Po korekcie jest OK.