Mokre lagi vn 750

Rafal25801
Posty: 15
Rejestracja: pn maja 18, 2020
Motocykl: Kawasaki vn 750

Mokre lagi vn 750

Post autor: Rafal25801 » ndz lip 19, 2020

Witam wszystkich. Mam maly problem. Dzis zauwazylem ze pociekla mi laga w vulcanie 750. Motocykl bardzo "dobija" przy hamowaniu i nawet jak na postoju nacisne na kierownice to kołysze,w gore i w dol. Powiecie mi ile mniej więcej będzie kosztować naprawa? Czy trudno to zrobić?

Robrob
Posty: 146
Rejestracja: śr mar 06, 2013
Miejscowość: Łomża
Motocykl: BMW K1200 LT
VROC: 0

Re: Mokre lagi vn 750

Post autor: Robrob » pn lip 20, 2020

jak masz trochę pojęcia o mechanice to nie jest problem z robotą, musisz tylko rozebrać przód, rozebrać lagi, zmienić uszczelniacz/ koszt około 50-100 zł za komplet/ wlać nowy olej, oczywiście odpowiednią ilość / olej około 50zł litr/ następnie to wszystko poskładać i cieszyć się jazdą
Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 813
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Re: Mokre lagi vn 750

Post autor: Wielebny Bolo » pn lip 20, 2020

Zmienić USZCZELNIACZE a nie uszczelniacz. Są dwa. Jeden olejowy w środku, z niego cieknie i drugi "kurzowy" to ten na zewnątrz na górze który zgarnia kurz, brud.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.

Robrob
Posty: 146
Rejestracja: śr mar 06, 2013
Miejscowość: Łomża
Motocykl: BMW K1200 LT
VROC: 0

Re: Mokre lagi vn 750

Post autor: Robrob » wt lip 21, 2020

Wielebny u mnie pojęcie "uszczelniacz" występuje w komplecie olejowy+ przeciw pyłowy
Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 813
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Re: Mokre lagi vn 750

Post autor: Wielebny Bolo » pt lip 24, 2020

hłe, hłe, hłe.
Sory Robrob, ale ludziska mają nieraz takie rady że w życiu być na to nie wpadł a przy tym wiedza techniczna "mniej niż zero". Czytałem post na jakim tam skuterowym forum że "silnik pracuje na wyższych obrotach jak jest zimny i komputer sam wie kiedy mu zmniejszyć obroty". A ten komputer to termobimetal podłączony do +, który po nagrzaniu wysuwa iglicę zamykającą dyszę z dodatkowym paliwem do rozruchu.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości

Najwięcej użytkowników (175) było online sob sty 30, 2016

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą