Strona 2 z 2

: czw wrz 11, 2014
autor: ScOOti
Didzejdir piszesz, ze tylko gora. Ale to dziwne. Jesli silnik zatarty to napewno dostaly panewki.

Jak mechanik chce polaczyc popsuty dol silnika ze sprawna glowica i karterami. Nie chce krakac ale cos czuje, ze wrocisz szybko z tym samym tematem. :rant:

: czw wrz 11, 2014
autor: Konrad
Kolega zapewne chce wziąć cylindry tłoki wał i górę silnika z GPZ a skrzynię zostawić z LTD a nie przekładać tylko głowicę ;) ;) ;) ;)

: czw wrz 11, 2014
autor: Didzejdir
Dokładnie tak - skrzynia i napęd zostają moje.
Co więcej, ten nowy silnik przychodzi wraz z jego oryginalnymi gaźnikami jednak.

: czw wrz 11, 2014
autor: Konrad
Didzejdir pisze:Dokładnie tak - skrzynia i napęd zostają moje.
Co więcej, ten nowy silnik przychodzi wraz z jego oryginalnymi gaźnikami jednak.
Jeśli tak to fakt będzie 10 koni więcej ;) ;) ;)

: czw wrz 11, 2014
autor: Didzejdir
Moja Pani także jest podjarana tą koncepcją :moto:

: ndz paź 05, 2014
autor: Didzejdir
Operacja się udała -= pacjent nie zmarł :antlers:

Silniczek EX500A zamontowany + nasze magneto, pokrywy (boczne oraz zaworów) + nasze kółko napędowe wewn.

Nowe świece, kable, fajki i już pierwsze 100 km zaliczone :yeee:

: pn paź 06, 2014
autor: ScOOti
Gratuluje :)

Sprawdzałeś w tyn silniku jak wygląda ssak od oleju?

Zmień olej po ok 300 km. Wszystkie nieczystości z remontu wylejesz z olejem.

Pozdrawiam
Tomek

: pn paź 06, 2014
autor: Didzejdir
Jasne, że badaliśmy smok i ogólny stan. Było w nim dość czysto.
ok... spróbuję tak zrobić, ale w praktyce, to zmiana oleju za 300 km to będzie dopiero na wiosnę ;)

Dzięki wielkie Wam za pomoc :oki: