Strona 2 z 2

: śr sie 07, 2013
autor: matys2909
Ostatnimi dniami miałem coś podobnego tylko z lewym cylindrem :wall: Powymieniałem co mogłem i nic aż w pewnym momęcie zauważyłem że paliwo wycieka z obudowy filtra powietrza. Okazało się że gaźnik leje ile chce i kiedy chce, prawdopodobnie zawiesił się pływak :dance: Postukałem młotaczkiem gumowym w gażnik tylko nie za mocno i pomogło motor pracuje równo i śmiga jak wcześniej. Sprawdz świece bo gdy przestawał pracować dobrze to była cała zalana. Powodzenia.

: wt sie 20, 2013
autor: dyzio555
Dzięki za porady,ale to wszystko już zrobiłem i nic.Oddałem motocykl do warsztatu.Panowie zadzwonili na drugi dzień,że gotowe.Przy odbiorze powiedzieli że było coś z zasilaniem.Odpaliłem silnik ,ładnie równo bulgota.Wszyscy zadowoleni dodałem gazu,wszedł na obroty i nagle pracuje jeden cylinder po chwili strzał z rury prawej i znowu ładnie równo warczy.Motorek nadal w warsztacie mechanicy szukają teraz wysłali moduł zapłonu do sprawdzenia,Czuję,że w tym roku chyba nie pojeżdżę.Napiszę jak będzie coś nowego.Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych...

: czw wrz 04, 2014
autor: Didzejdir
Jak się skończyła ta historia ? Co było przyczyną, jeśli można spytać ? :)

W jednej z moich maszyn jest podobny objaw braku iskry i pojawia się zawsze przy całkowitym rozgrzaniu silnika .. po jakimś czasie przerywa , słabnie i mimo tego, że wentylator się załącza kiedy potrzeba i czerwona lampka gaśnie, to jednak silnik przestaje pracować żeby nie wiem jak dawkować gaz albo nie dawkować wcale.

KAble, świece, cewki, akum. -wymienione. Prąd ładowania ok. Słychać jakby grzechotanie albo metaliczne dzwonienie z okolic silnika, ale niedawno był olej zmieniany, miska demontowana i żadne syfy czy opiłki nie wyleciały [ tylko żywica ]

ZAGADKA. :dance:

: czw wrz 11, 2014
autor: ScOOti
Hej.

Nie rozumiem czegoś w twojej wypowiedzi.

Mianowicie:

"słabnie i mimo tego, że wentylator się załącza kiedy potrzeba i czerwona lampka gaśnie, to jednak silnik przestaje pracować żeby nie wiem jak dawkować gaz albo nie dawkować wcale."


Ja to rozumiem tak. Pali się czerwona kontrolka, jak wentylator załączy się to kontrolka gaśnie.

EEEEE dobrze rozumiem? :)

: czw wrz 11, 2014
autor: Didzejdir
Dobrze zrozumiałeś, jednak jak wspomniałem na wątku bendixa - są zatarte panewki, co tłumaczy opisany wyżej objaw w moim EN500. Dawca jest kilka lat młodszy i ma 60 koni.... skrzynia i koło pasowe zostają moje, gdyż w R500 jest łańcuch ;)