Silnik długa praca na ssaniu

Krakus 1972
Posty: 47
Rejestracja: pn wrz 27, 2021
Motocykl: Kawasaki VN2000

Re: Silnik długa praca na ssaniu

Post autor: Krakus 1972 » śr paź 06, 2021

Przemo mam pytanie ,czy ja mam cały link skopiować z fotosim i wstawić tutaj ?

Krakus 1972
Posty: 47
Rejestracja: pn wrz 27, 2021
Motocykl: Kawasaki VN2000

Re: Silnik długa praca na ssaniu

Post autor: Krakus 1972 » śr paź 06, 2021

Witam . Czy ja mam cały link skopiować z fotosik i wstawić tutaj ??

Krakus 1972
Posty: 47
Rejestracja: pn wrz 27, 2021
Motocykl: Kawasaki VN2000

Re: Silnik długa praca na ssaniu

Post autor: Krakus 1972 » śr paź 06, 2021

IMG_20210929_105824.jpg

Krakus 1972
Posty: 47
Rejestracja: pn wrz 27, 2021
Motocykl: Kawasaki VN2000

Re: Silnik długa praca na ssaniu

Post autor: Krakus 1972 » śr paź 06, 2021


Krakus 1972
Posty: 47
Rejestracja: pn wrz 27, 2021
Motocykl: Kawasaki VN2000

Re: Silnik długa praca na ssaniu

Post autor: Krakus 1972 » śr paź 06, 2021

To mam zamontowane w motorze .w AutoTune jak pamiętam to tam jest dioda która zawsze paliła się na czerwono a w Power commander na zielono jeśli dobrze pamiętam . Czy tak ma być .? Czekam na przewód który zamówiłem żeby założyć nowy co łączy te dwa ...pudełeczka

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2263
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Re: Silnik długa praca na ssaniu

Post autor: Przemo » śr paź 06, 2021

Teraz już jest spoko. Link działa.

Ja wybieram takie ustawienia i skopiowany link umieszczam pomiędzy

Kod: Zaznacz cały

 [img]https://images91.fotosik.pl/542/8a50e18b25513d9f.png[/img]
Obrazek
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454

Krakus 1972
Posty: 47
Rejestracja: pn wrz 27, 2021
Motocykl: Kawasaki VN2000

Re: Silnik długa praca na ssaniu

Post autor: Krakus 1972 » śr paź 06, 2021

Wielkie dzięki !

Krakus 1972
Posty: 47
Rejestracja: pn wrz 27, 2021
Motocykl: Kawasaki VN2000

Re: Silnik długa praca na ssaniu

Post autor: Krakus 1972 » czw paź 14, 2021

Witam wszystkich ! . Dziś wreszcie dotarł do mnie ten przewód i po podłączeniu na Dynojet AutoTune V pali się czerwona dioda ,natomiast na Power commander V pali się Power na zielono ,natomiast Status ...się nie pali . Czy tak ma być z Tymi diodami ?

Awatar użytkownika
Tex66
Posty: 1089
Rejestracja: pt paź 07, 2016
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
VROC: 0

Re: Silnik długa praca na ssaniu

Post autor: Tex66 » czw paź 14, 2021

Krakus,
Jak myślisz, odpowie Ci ktoś na to proste pytanie?
Zabawne jest to, że nie znajdziesz oficjalnych informacji o Power Commander V, które mówią, co ma migać i kiedy nawet na stronach Dyonet.
Podobnie jest z oficjalnymi informacjami o Autotune Dyonet które mówiłyby jak mają się zachowywać dwie diody po połączeniu Autotune z Power Comander V.
Tex66

Awatar użytkownika
Tex66
Posty: 1089
Rejestracja: pt paź 07, 2016
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
VROC: 0

Re: Silnik długa praca na ssaniu

Post autor: Tex66 » czw paź 14, 2021

Jeszcze jedno, należy rozróżnić cztery warianty jak zachowują się podwójne diody oddzielnie na Power Commander V i oddzielnie na Dynojet AutoTune, a zachowują się inaczej na każdym z tych urządzeń w zależności od:
1. Czy zapłon jest wyłączony;
2. Czy zapłon jest włączony ale silnik jeszcze nie uruchomiony;
3. Czy silnik jest włączony ale sonda lambda nie osiągnęła wymaganej temperatury;
4. Silnik jest włączony i sonda lambda osiągnęła wymaganą temperaturę.
Tex66

Awatar użytkownika
Tex66
Posty: 1089
Rejestracja: pt paź 07, 2016
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
VROC: 0

Re: Silnik długa praca na ssaniu

Post autor: Tex66 » sob paź 16, 2021

Byłem ciekawy czy ktoś potrafił odpowiedzieć na Twoje pytanie.
Napiszę Ci bo latasz na VN2k.
Cytat:………..na Dynojet AutoTune V pali się czerwona dioda ,natomiast na Power Commander V pali się Power na zielono ,natomiast Status ... się nie pali. Czy tak ma być z Tymi diodami ?”.

W przypadku Dynojet AutoTune ( silnik włączony i pracuje) powinna palić się już na stałe dioda zielona i nie ma prawa migać, nie ma prawa świecić ani migać dioda czerwona.
Tex66

Krakus 1972
Posty: 47
Rejestracja: pn wrz 27, 2021
Motocykl: Kawasaki VN2000

Re: Silnik długa praca na ssaniu

Post autor: Krakus 1972 » sob paź 16, 2021

Dziękuję Ci bardzo Tex66. W AutoTune V po uruchomieniu silnika dioda czerwona przez chwilę miga a później już na stałe pali się na czerwono nawet jeśli już jest silnik rozgrzany . Mam druga sondę lambda nowa i zmianie zobaczę czy będzie różnica ...może ona uszkodzona .https://images89.fotosik.pl/546/eaacf8188bd6f767.jpg

Krakus 1972
Posty: 47
Rejestracja: pn wrz 27, 2021
Motocykl: Kawasaki VN2000

Re: Silnik długa praca na ssaniu

Post autor: Krakus 1972 » sob paź 16, 2021

Tex66 jeśli mówisz że ta czerwona dioda później ma się zmienić na zielony kolor to możliwe że nie dostaje sygnału od sondy .

Krakus 1972
Posty: 47
Rejestracja: pn wrz 27, 2021
Motocykl: Kawasaki VN2000

Re: Silnik długa praca na ssaniu

Post autor: Krakus 1972 » sob paź 16, 2021


Awatar użytkownika
Tex66
Posty: 1089
Rejestracja: pt paź 07, 2016
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
VROC: 0

Re: Silnik długa praca na ssaniu

Post autor: Tex66 » sob paź 16, 2021

Masz Autotune AT 100 lub AT 300 dla dwóch szerokopasmowych sond lambda.
Te dwa modele używane są w Harley Davidson, w HD stroisz skład mieszanki oddzielnie dla każdego cylindra. Możesz mieć AT 100 lub AT 300 i jedną sondę w swoim VN2k ale wskazane jest mieć wpiętą zaślepkę i którą masz, co zaznaczyłem na zdjęciu (PRAWIDŁOWO).

Podczas uruchamiania silnika dioda „Power”- kontrolka zasilania na Power Commander V miga na czerwono, po uruchomieniu silnika świeci już na zielono. Jeżeli jest problem z zasilaniem (zwarcie, brak uziemienia) dioda ta zapala się na czerwono.
Gdy jest problem z samym działaniem PC V, coś nie działa prawidłowo, zapala się dioda Status na czerwono.
Podobnie w Autotune podczas uruchamiania dioda również pobłyskuje na czerwono, po czym powinna świecić na zielono.
Musi być włączona opcja Autotune w ustawieniach konfiguracyjnych w menu rozwijanym Power Commander V, sprawdź samą sondę jak napisałeś i jej połączenie z Autotune oraz ustaw pożądaną wielkość AFR. Sześć przewodów wychodzących od sondy lambda musi być dokładnie wpięte w AutoTune i zgodnie z kolorami. Po drodze od sondy do AutoTune jest złączka którą też trzeba sprawdzić.
Szkoda żeby VN2k LT nie pracował jak „królowi” przystoi.
Powodzenia
Obrazek
Tex66

Krakus 1972
Posty: 47
Rejestracja: pn wrz 27, 2021
Motocykl: Kawasaki VN2000

Re: Silnik długa praca na ssaniu

Post autor: Krakus 1972 » sob paź 16, 2021

Dziękuję Ci bardzo Tex66 . Jutro będę w domu to sprawdzę sondę .ewentualnie wymienię sondę o dam znać W AutoTune jest jeszcze obok diody taki przycisk ale nie odważyłem się tego naciskać . Sprawdzę też jaki to jest mode czy 100 czy 300 . Miłego weekendu życzę

Awatar użytkownika
Tex66
Posty: 1089
Rejestracja: pt paź 07, 2016
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
VROC: 0

Re: Silnik długa praca na ssaniu

Post autor: Tex66 » sob paź 16, 2021

Krakus,
Zanim jeszcze wymienisz sondę, zanim jeszcze sprawdzisz jak i czy podpięte jest sześć przewodów do AutoTune i zanim jeszcze sprawdzisz kostkę (złącze) pomiędzy sondą a Autotune – śmiało wciśnij ten przycisk który jest obok diody – służy on do włączania i wyłączania jak każdy włącznik.
1. Wciśnij przed uruchomieniem silnika;
2. Uruchom silnik;
3. Jeżeli po uruchomieniu silnika i pracy max 10-15 s nie zmieni się kolor świecenia diody na zielony, wciśnij ponownie.
Czego włączania i wyłączania?
Możesz być mile zaskoczony.
Jeżeli dioda nie zmieni koloru na zielony dopiero sprawdzenie tych elementów o których napisałem wyżej.
Powinno być dobrze.
Powodzenia

Obrazek
Tex66

Krakus 1972
Posty: 47
Rejestracja: pn wrz 27, 2021
Motocykl: Kawasaki VN2000

Re: Silnik długa praca na ssaniu

Post autor: Krakus 1972 » sob paź 16, 2021

Tex66 Twoja wiedza jest bezcenna . Dziękuję bardzo . Jutro będę mieć co robić )

Krakus 1972
Posty: 47
Rejestracja: pn wrz 27, 2021
Motocykl: Kawasaki VN2000

Re: Silnik długa praca na ssaniu

Post autor: Krakus 1972 » pn paź 18, 2021

Witam . Niestety nic nie dało wymialan sondy ,sprawdzenie przewodów i wciśnięcie przycisku który znajduje się na Autotune . Tex66 tak jak wczeniej mówiłeś potrzeba będzie konfiguracja i dzwonilem do firmy co montuje te urzadzenia i jestem umówiony na środę . Tam mi powiedziano że ta czerwona dioda w Autotune dopiero zapala się na zielono w czasie jazdy jak się urzadzenie ...mapuje . Takiego użyto określenia .

Awatar użytkownika
Tex66
Posty: 1089
Rejestracja: pt paź 07, 2016
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
VROC: 0

Re: Silnik długa praca na ssaniu

Post autor: Tex66 » pn paź 18, 2021

Krakus
Montując jedynie sam Power Commander czy wraz z AutuTune urządzenia te najczęściej chowane są pod siedzeniami, zawsze jest tam trochę miejsca (Ty tak masz, ja też).
Jak Ty czy ja mamy się upewnić, że urządzenia pracują i są sprawne, jeździć bez siedzenia, patrzeć między nogi czy dioda zaświeciła się na zielono, czy czasem nie miga lub dalej świeci na czerwono a nie przed siebie jadąc motocyklem?

Power Commander zaczyna czytać wgraną mapę zapłonu i pracować na niej już w momencie rozruchu silnika.
AutuTune tylko automatycznie dostraja optymalny skład mieszanki do wgranej mapy zapłonu w zależności od stylu jazdy.
W Power Commander musi być włączona funkcja „Autotune” w ustawieniach konfiguracyjnych, funkcje tą włączasz w menu rozwijanym w Power Commander. Możesz to zrobić sam, jeżeli ściągniesz i zainstalujesz darmowy program do tego z www.dyonet.com przy użyciu komputera lub w wyspecjalizowanym zakładzie, gdzie dodatkowo na hamowni mogą Ci wszystko jeszcze dostroić.
W ustawieniach Power Comander ustawiasz (zaznaczasz przysłowiowym V-„ptaszkiem”) czy AutoTune ma zacząć pracować po określonym czasie, czy po osiągnięciu zadanej temperatury przez sondę lambda. Nigdy nie można zaznaczyć jednocześnie obu tych funkcji, albo czas albo temperatura. :!!!:
Więc na pewno coś możesz mieć wyłączone (nie zaznaczone) w Power Commander odnośnie pracy z AutoTune.

A teraz po tym co napisałem wyżej zastanów się czy użyte przez panów z wyspecjalizowanej firmy określenie „dioda zapala się na zielono w czasie jazdy jak się urządzenie ... mapuje” może być prawdziwe?
Nie, jest ono na wyrost po podbudowania emocji i zdecydowanie większego rachunku za usługę.
Powodzenia
Tex66

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą