Ignition Module for PC3

Awatar użytkownika
Marecki75
Posty: 169
Rejestracja: śr gru 31, 2014
Miejscowość: Konin
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Classic
VROC: 0

Ignition Module for PC3

Post autor: Marecki75 » pn lip 12, 2021

Cześć , nagrałem krótki film.

https://youtu.be/5UdLWFH8tgg

Pytanie w filmie.

Najkrócej, czy mogę ten moduł łatwo i bezpiecznie odłączyć ?
Z PC 3 udalo się bez problemu.
Ale nie wiem czy ruszać ten moduł. Czy nie będę miał wówczas kłopotów z odpalaniem ?

Pozdrawiam.
Pasja...Przyjaźń...Radość...Motocykle...

Awatar użytkownika
artix
Posty: 1162
Rejestracja: wt cze 05, 2018
Miejscowość: Inowrocław
Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
VROC: 38561

Re: Ignition Module for PC3

Post autor: artix » wt lip 13, 2021

Myślę, że możesz wywalić ten moduł, tym ustrojstwem zmienia się skład mieszanki bez ingerowania w ECU. Odpięcie spowoduje powrót do fabrycznych ustawień, ORI moduł zapłonowy zacznie robić to do czego został stworzony. W jakim celu ktoś to wszystko wpakował, wydechy brzmią jak fabryczne, sam PC mocy zbytnio nie dodaje, chyba że jest mapowany na hamowni, ale to już zabawa dla sprytniejszych magików.

Awatar użytkownika
Tex66
Posty: 1100
Rejestracja: pt paź 07, 2016
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
VROC: 0

Re: Ignition Module for PC3

Post autor: Tex66 » wt lip 13, 2021

Montując sam Power Comannder można zmienić mapę zapłonu. Można to zrobić na dwa sposoby, pierwszy wgrać gotową już mapę lub wykonać indywidualną do swojego motocykla na hamowni. Po wgraniu mapy sami możemy jeszcze dodatkowo regulować skład mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności do obrotów (niskie, średnie, wysokie). Regulując skład mieszanki nie zmieniasz mapy zapłonu wgranej do Power Commander-a.
Power Comannder można zamontować sam lub dodatkowo wraz z Ignition Module.
Fabrycznie w VN2k (Ignition Module) – moduł zapłonowy jest integralną częścią ECU i jest razem z nim zabudowany, tu nie możesz ingerować ustawieniami w krzywą zapłonu.
Montując wspólnie Ignition Module dla Power Comannder-a bardziej możesz ingerować w system zapłonu, nie tylko mieć indywidualną mapę zapłonu na Power Comanner-e, regulować skład mieszanki ale dodatkowo wyregulować krzywą zapłonu, przyśpieszać ją lub opóźniać dzięki właśnie wstawionemu Ignition Module.
Skoro chcesz wypiąć Power Commander to pozostawienie Ignition Module nic nie daje gdyż to właśnie Power Commander steruje Ignition Module-em (wpływa na jego funkcje).
Power Commander i Ignition Module wpinane są za pomocą kostek bez konieczności ingerencji (cięcia) instalacji elektrycznej.
Tex66

Awatar użytkownika
Marecki75
Posty: 169
Rejestracja: śr gru 31, 2014
Miejscowość: Konin
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Classic
VROC: 0

Re: Ignition Module for PC3

Post autor: Marecki75 » wt lip 13, 2021

Tex - jak zwykle profeska. :yeee:
Dzięki kolego za tak szczegółowe wyjaśnienie.
Pozdrawiam
Pasja...Przyjaźń...Radość...Motocykle...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 7 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 7 gości

Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą