I.	PROBLEM
Na bardzo gorącym silniku problem ze zmianą biegów:
Zasadniczo – z 2 biegu na 3 bieg i odwrotnie przy redukcji z 3 biegu na 2 bieg, chociaż bardzo sporadycznie z biegu 1 na bieg 2. Z wyższymi biegami nie ma żadnego problemu zarówno w górę jak i przy redukcji.
II.	OBJAWY:
Kołyska do zmiany biegów po prostu blokuje się i unieruchamia w pewnym położeniu. Dopiero pewne popuszczenie dźwigni (klamki) zmiany biegów powoduje, że bieg można wbić zarówno na wyższy jak i przy redukcji. 
Przeczytałem w jednym z postów na temat VN 2000, że jeden z Kolegów miał w swoim VN2K podobny problem ze zmianą biegów, nie wysprzęglało. Powodem były krzywe przekładki stalowe które wraz ze wzrostem temperatury krzywiło jeszcze bardziej.
III.	ROZWIĄZANIE
Wymiana tarcz, przekładek stalowych, sprężyn dociskowych i uszczelki pomogły w przypadku wspomnianego Kolegi.
Czy ktoś z Szanownych Kolegów spotkał się z podobnym problemem w swoim VN2000?
Sezon dobiega końca i już powoli przymierzam się do zajęcia się problemem w jeden z długich jesiennych wieczorów lub wiosną szykując VN2K do sezonu 2018.
			
			
									
									Kto jest online
			Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Najwięcej użytkowników (2787) było online śr lip 30, 2025
 
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
	Najwięcej użytkowników (2787) było online śr lip 30, 2025
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Angelus (39)
- Cichy (47)
- Jami66 (59)
- Jerzy Kwiatkows (72)
- Spart (59)
 
	