Strona 5 z 5
: czw maja 12, 2016
autor: Jacuś
Ja sie ustawiam w kolejce , gdy będziesz chciał ta ślicznotkę sprzedać
: czw maja 12, 2016
autor: Iron75
: ndz maja 15, 2016
autor: Strzala
CadetC. Szacun zajebisty kawał dobrej roboty
.Wymiatasz wyobraznią i umiejętnościami
,chylę czoło. Życzę dużo KM na wspaniałej maszynie
.
: czw paź 20, 2016
autor: miromaj
Re: VN2000 -custom drag- przebieg prac
: pn gru 14, 2020
autor: Olo1975
Kolego,jak po przeróbce wygladała sprawa wałka zdawczego? Nie był tym samym więcej obciążony i nie spowodowała ta przeróbka wiecej komplikacji ? Mam ochote wrzucić koło 280 ale straszą mnie wszyscy że skończy się to prędzej czy poźniej usterką tego "organu"
Dzięki za odpowiedź.
Re: VN2000 -custom drag- przebieg prac
: wt gru 15, 2020
autor: Wielebny Bolo
Mała uwaga Starego Tetryka.
Wszystkie takie przeróbki typu walec drogowy w tylnym wahaczu, sztywne ramy i obniżenia zawieszenia na "poduszkowiec" doprowadzają do bardzo krótkiej żywotności takiego wynalazku. Czymś takim jeździ się krótko, nie wygodnie, i niebezpiecznie, najczęściej typowy POMIDOR
Powolny
Objazd
Miasta
I
Dookoła
Rynku
Więc w ciul kasy i pracy będzie tylko na pokaz, ale dobrze o tym wiedzieć.
Oczywiście wielki szacun dla CadetaC za samozaparcie w realizacji projektu.