Strona 5 z 5

: czw maja 12, 2016
autor: Jacuś
Ja sie ustawiam w kolejce , gdy będziesz chciał ta ślicznotkę sprzedać

: czw maja 12, 2016
autor: Iron75

: ndz maja 15, 2016
autor: Strzala
CadetC. Szacun zajebisty kawał dobrej roboty :clap: .Wymiatasz wyobraznią i umiejętnościami :clap: ,chylę czoło. Życzę dużo KM na wspaniałej maszynie :yeee: .

: czw paź 20, 2016
autor: miromaj
:tube:

Re: VN2000 -custom drag- przebieg prac

: pn gru 14, 2020
autor: Olo1975
Kolego,jak po przeróbce wygladała sprawa wałka zdawczego? Nie był tym samym więcej obciążony i nie spowodowała ta przeróbka wiecej komplikacji ? Mam ochote wrzucić koło 280 ale straszą mnie wszyscy że skończy się to prędzej czy poźniej usterką tego "organu" 😉 Dzięki za odpowiedź.

Re: VN2000 -custom drag- przebieg prac

: wt gru 15, 2020
autor: Wielebny Bolo
Mała uwaga Starego Tetryka.
Wszystkie takie przeróbki typu walec drogowy w tylnym wahaczu, sztywne ramy i obniżenia zawieszenia na "poduszkowiec" doprowadzają do bardzo krótkiej żywotności takiego wynalazku. Czymś takim jeździ się krótko, nie wygodnie, i niebezpiecznie, najczęściej typowy POMIDOR
Powolny
Objazd
Miasta
I
Dookoła
Rynku

Więc w ciul kasy i pracy będzie tylko na pokaz, ale dobrze o tym wiedzieć.

Oczywiście wielki szacun dla CadetaC za samozaparcie w realizacji projektu. :yeee: