Strona 3 z 3

: pn kwie 10, 2017
autor: CadetC
Bartzos pisze:Uszczelki żadnej nie wymieniałem, nie było nic takiego w zestawie.
W gniazdach w które wchodzą końcówki kolektorów wydechowych powinne być włożone przed montażem uszczelki wydechowe - teoretycznie powinno się je wymieniać przy każdym demontażu rur wydechowych.

wygląda to np. tak http://www.ebay.com/itm/EXHAUST-TAILPIP ... Ds&vxp=mtr

Krzysztof

: pn kwie 10, 2017
autor: Bartzos
Dziękuje bardzo za informacje. W wolnym czasie sprawdzę te uszczelki i dam znać.

: śr maja 10, 2017
autor: Bartzos
Witam ponownie. Wymieniłem uszczelki i nic nie dało, wspawalem mufke i wkręcilem sondę i też to nic nie dało. Nie Mm już pomysłów. Najlepiej poproszę jakiś adres do warsztatu kto ma komputer i możliwość ustawienia dawki paliwa, hamoweni itd. Najlepiej gdzieś w poznaniu, jakieś pomysły?

: pn maja 15, 2017
autor: Bartzos
Myślicie ze Cobra fi? Zastanawiam się nad kupnem ponieważ znalazłem w dobrej cenie.

: wt maja 16, 2017
autor: zeglarz28
Strzelanie w tlumniku po zamknieciu gazu to nic innego jak dopalanie sie nadmiaru mieszanki poza cylindrem. Dzieje sie tak podczas hamowania silnikiem i nie jest to jakakolwiek awaria. Mozna ewentualnie sprobowac jezdzic na 98. Wiecej okktanow powoduje lagodniejsze i rowniejsze spalanie . Za to mniejsza kalorycznosc. I tak naprawde to paliwo o wiekszej liczbie oktanow generuje mniej mocy , za to silnik rowniej pracuje.