Strona 2 z 2

Re: Stuki w silniku na 2 cylindrze

: sob sty 09, 2021
autor: Wielebny Bolo
Niestety płacimy podatek od luksusu. Części do motorów są o wiele droższe niż do samochodów.
Robiłem rozrząd w Gold Wingu GL1000 z 1978r. Paski do niego były po 230 zł. i na zamówienie. Znalazłem Hondę MiniVan z silnikiem 500 ( połówka tego od GL1000). Jeden pasek kosztował 35 zł. i oczywiście dostępny jutro.

Re: Stuki w silniku na 2 cylindrze

: pt sty 15, 2021
autor: piter78
Wielebny Bolo pisze:
sob sty 09, 2021
Niestety płacimy podatek od luksusu. Części do motorów są o wiele droższe niż do samochodów.
Robiłem rozrząd w Gold Wingu GL1000 z 1978r. Paski do niego były po 230 zł. i na zamówienie. Znalazłem Hondę MiniVan z silnikiem 500 ( połówka tego od GL1000). Jeden pasek kosztował 35 zł. i oczywiście dostępny jutro.
Dokładnie. A części do VN 2000 to jedne z najdroższych. Kiedyś pewien handlarz częściami stwierdził że droższe są tylko jeszcze do Yamaha 1900 Stratoliner :)

Re: Stuki w silniku na 2 cylindrze

: sob lut 20, 2021
autor: sebenty
Dzięki za zainteresowanie tematem. Po zasięgnięciu wiedzy i opinii z różnych źródeł zdiagnozowano wyciągnięty łańcuch przeniesienia napędu (zamówiony, jak wymienię to napiszę o efektach), jeszcze raz dzięki i do zobaczenia może gdzieś na trasie LWG