Strona 2 z 2

: pt maja 08, 2015
autor: czarny
wygląda zacnie, ciekawe ile caly koszt, tzn koszt przeróbki i części, fela, opona, itd

: pt maja 08, 2015
autor: Wulbi
Duuuuuuuuu żżżżżżżżżżżżżżżżżżżżż oooooooooooooooooo , za dużo !!! :wall: :mad: :hammer:

: sob maja 09, 2015
autor: CadetC
czarny pisze:wygląda zacnie, ciekawe ile caly koszt, tzn koszt przeróbki i części, fela, opona, itd
Tak lekko licząc :
koszt przeróbki -robocizna, malowanie proszkowe, podkładki dystansowe - 3000PLN
nowa felga- 2000PLN
Nowa opona -1000PLN
Nowy błotnik, oświetlenie, mocowanie tablicy , przeróbka siedzenia - 2500PLN

W sumie około 8500PLN.

Oczywiście to jest takie wyliczenie orientacyjne i można to zrobić taniej ( głównie robiąc to własnoręcznie lub z pomocą dobrych znajomych) ale gdyby całkowity koszt byłby większy to wcale bym się nie zdziwił.

Krzysztof

: sob maja 09, 2015
autor: Thomas
Ja mam 240/55 i nic nie przerabiałem , tylko lekko odgiąłem osłonę pasa oczywiście ręką 1mm ;)

: sob maja 09, 2015
autor: CadetC
Thomas pisze:Ja mam 240/55 i nic nie przerabiałem , tylko lekko odgiąłem osłonę pasa oczywiście ręką 1mm ;)
Tylko że międzi 240 a 300 jest przeeepaść :twisted:

Krzysztof

: sob maja 09, 2015
autor: Thomas
CadetC pisze:
Thomas pisze:Ja mam 240/55 i nic nie przerabiałem , tylko lekko odgiąłem osłonę pasa oczywiście ręką 1mm ;)
Tylko że międzi 240 a 300 jest przeeepaść :twisted:

Krzysztof
Ja bym wrzucił 360 tylko mnie nie stać na takie przeróbki ;)

: pn maja 11, 2015
autor: Ryffka
Thomas pisze:Ja bym wrzucił 360 tylko mnie nie stać na takie przeróbki
Zawsze można się przesiąść na walec :hah: A tak poważnie to 300 wygląda zacnie, ale wtedy już tylko solówka.

: ndz cze 07, 2015
autor: msm jack
Hej, ile powietrza pompujecie 240-50?

: pt lip 03, 2015
autor: maniaq
macie namiary na gumy Metzeler Me 880 Marathon 240/50R16 84V lub Avon Av72 Cobra 240/50R16 w dobrej cenie ? na allegro widziałęm bodajze metzelera z 2013r za 800zł, czy to dobra cena ?

pozdrawiam

: pt lip 03, 2015
autor: czarny
tu jest 300 załozona

Obrazek

Obrazek

paru Norwegów zajechalo do szczecina takimi maszynkami

Obrazek

: pt lip 03, 2015
autor: Andreas
ja mam fabrycznie w night rodzie 240 na feldze 18tce. fajnie to wygląda , ponoć wchodzi 280 ale nie jestem pewny , 240 z krótkim błotnikiem wygląda "wystarczająco"

: sob lip 04, 2015
autor: czarny
240 wygląda zacnie już, i chyba to jest najlepsze rozwiązanie biorac pod uwagę wygląd i użyteczność, do mojej vn 900 wejdzie na maxa 200 i taka zaloze jak mi się obecna skończy, i tez będzie lepiej, mój koles ma v roda scriming eagle i ma tam zalozoną 250, weszla prawie bez problemu, zalozyl tylko weższy pas o podwyższonej wytrzymałości,

Obrazek

: sob lip 04, 2015
autor: Andreas
ładnie , a powiedz mi czy amory ma akcesoryjne czy orginałki? ładnie leży , ja chce u siebie tez zwalić kierunki , tylko nie chce żeby błotnik za wysoko sterczał jak w krosie. fajnie jest pnełmatykę założyć na tył , ale przy tym kursie dolara to prawie 4 patole trzeba położyć

: sob lip 04, 2015
autor: Andreas
swoją drogą paseczek oryginalnie jest cieniutki w porównaniu ze starszymi konstrukcjami hd , a tu na niedobór mocy i momentu raczej nie ma co narzekać , ciekawe jak z żywotnością.

: sob lip 04, 2015
autor: czarny
Amortyzatory zmienione. Moc 138 KM. Liczniki na zbiorniku przeniesione. Jest bestia. Osobiście 210 lecialem nim . Dalej się nie dało bo bez szyby łeb chciało urwać.

: śr lip 08, 2015
autor: Andreas
fakt jest ogień :mad:

: śr lip 08, 2015
autor: czarny
jak koles zejdzie ze statku to obcykam go dokładnie z każdej strony

: czw lip 09, 2015
autor: Andreas
mogłem takiego kupić w dobrej cenie ale szukałem czarnego bo będę go przerabiał , a szkoda srebrną ramę i te wszystkie chromy na czarno robić.

: sob sty 02, 2016
autor: Strzala
Wrzucę moje 3 grosze doświadczenia na własnym przykładzie, do tematu.Po zakupie VN 2000.Pierwszą rzeczą którą zrobiłem: wymiana opony na 240,oryginalna wyglądała jak w komarku(nie obrażając Komara miałem kilka w młodości) wygląd się poprawił ale zauważyłem że opona jest dziwnie wypukła przy brzegach(co jest bardzo niebezpieczne na winklach),po pomiarach okazało się że opona w najszerszym miejscu ma 218mm. Kupiłem drugą felgę obie obciąłem na tokarce z przesunięciem o 2,5cm na stronę,pospawałem,wyszło 201mm bez mała 8'' po założeniu opony pomiar i 242mm. Nie jest to 300 ale wygląda to już całkiem całkiem .przy takiej szerokości felgi nie trzeba nic przerabiać jest tylko myk założeniem zacisku hamulcowego.Lekko go szlifowałem od wewnątrz 3mm ,zakładam go z opuszczonym klockiem wewnętrznym.Błotnik i lampę tylną zakładam z Raidera