1600 nomad opona tył

Kudłaty
Posty: 6
Rejestracja: pn mar 26, 2012
Miejscowość: kielce
Motocykl: kawasaki vn1600 nomad
VROC: 0

1600 nomad opona tył

Post autor: Kudłaty » wt lut 17, 2015

czy może ktoś ma na tyle oponę 180/70 zamiast 170/70 jestem przed wymianą opon myślałem o metzelerach ale tył tylko 180
kudłaty
Kudłaty

Awatar użytkownika
adamli
Posty: 610
Rejestracja: pn sie 08, 2011
Miejscowość: zielonka k/w-wy
Motocykl: VN 1600 Nomad
VROC: 34189

Post autor: adamli » wt lut 17, 2015

Kudłaty pisze:myślałem o metzelerach ale tył tylko 180
u mnie takowa się znajduje :mrgreen:
Kiedy humor ci się zjebie, wsiądź na motor będziesz w niebie ;) ~~~~

VROC: 34189 tel. 511616633

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 1599
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589
Kontakt:

Post autor: Zeus » wt lut 17, 2015

Śmiało 180 wchodzi do nomada
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Sławek
Posty: 1862
Rejestracja: sob cze 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Nomad 1600, VN 2000 LT
VROC: 32428

Post autor: Sławek » śr lut 18, 2015

adamli pisze:
Kudłaty pisze:myślałem o metzelerach ale tył tylko 180
u mnie takowa się znajduje :mrgreen:
Potwierdzam :D
Włączam silnik, daję kopa
Za mną tylko kurz

jaron1
Posty: 60
Rejestracja: czw paź 10, 2013
Miejscowość: Łódź
Motocykl: VN1600 Nomad
VROC: 0

Post autor: jaron1 » śr lut 18, 2015

Wchodzi ale chyba nie tak do końca śmiało, bo trzeba lekko stelaż przerobić, tą częśc za tylnym kołem

Sławek
Posty: 1862
Rejestracja: sob cze 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Nomad 1600, VN 2000 LT
VROC: 32428

Post autor: Sławek » czw lut 19, 2015

Wchodzi bez modyfikacji stelaży.
Mamy to sprawdzone, chyba że masz coś pozmieniane. :cool:
Włączam silnik, daję kopa
Za mną tylko kurz

Awatar użytkownika
adamli
Posty: 610
Rejestracja: pn sie 08, 2011
Miejscowość: zielonka k/w-wy
Motocykl: VN 1600 Nomad
VROC: 34189

Post autor: adamli » czw lut 19, 2015

Sławek pisze:Wchodzi bez modyfikacji stelaży.
Mamy to sprawdzone, chyba że masz coś pozmieniane.
Potwierdzam :mrgreen:
Kiedy humor ci się zjebie, wsiądź na motor będziesz w niebie ;) ~~~~

VROC: 34189 tel. 511616633

Awatar użytkownika
oktogon
Posty: 1448
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Rzeszów
Motocykl: BMW K1200RT
VROC: 31527

Post autor: oktogon » sob lut 21, 2015

Generalnie wszystkie nomady z którymi miałem styczność miały z tyłu oponę 180. Serwisówka mówi o oponie 170 ale z dostaniem takowej jest nieco problemu. Śmiało możesz zakładać 180 i będzie git.
_____ VROC 31527 _____

jaron1
Posty: 60
Rejestracja: czw paź 10, 2013
Miejscowość: Łódź
Motocykl: VN1600 Nomad
VROC: 0

Post autor: jaron1 » ndz lut 22, 2015

Nie mam nic zmienione, a modyfikazja to trochę grubsza podkładka :)

Woolf
Posty: 40
Rejestracja: pt kwie 10, 2015
Miejscowość: Nowogard
Motocykl: Kawasaki VN 1600
VROC: 0

Post autor: Woolf » pt maja 15, 2015

Witam. Podepnę się pod temat. Czy te opony podejdą do mojego 1600 clasic?
http://allegro.pl/130-90-16-130-90-16-d ... 11144.html
http://allegro.pl/180-60r16-180-60-16-o ... 40897.html
Pozdrawiam
Tomek

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 2571
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » sob maja 16, 2015

Ja opony w tym wieku wymieniam na nowe bez względu na stan bieżnika.
Na pewno chcesz założyć sobie 6-cio letnią oponę, czy chcesz tylko na sprzedaż żeby ładnie kapcie wyglądały??
:ok:

Woolf
Posty: 40
Rejestracja: pt kwie 10, 2015
Miejscowość: Nowogard
Motocykl: Kawasaki VN 1600
VROC: 0

Post autor: Woolf » sob maja 16, 2015

Właśnie jest dużo na necie opinii że jak opona leżakowana tzn że jest przechowywana w warunkach, gdzie nie dostaje światła słonecznego i w odpowiedniej temperaturze to można śmiało zakładać. Kiedyż też byłem przeciw oponom ze starszym DOT ale po przeczytaniu kilku artykułów min w "ścigaczu" itp. doszedłem do wniosku że po co przepłacać jak taka też będzie dobra. Może się mylę. Ktoś coś jeszcze podpowie na ten temat?
Pozdrawiam
Tomek

Awatar użytkownika
Cicik
Posty: 184
Rejestracja: śr lis 29, 2017
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: vn 1600 Classic
VROC: 38432

Post autor: Cicik » śr gru 13, 2017

wiem ze temat stary ale jak z oponą 180/70 do classica ?
w moim :) moto jest wsadzony jakiś dziwoląg 180/60 avona i na szczęście już nadaje się do wymiany. opona jest na max 3-4mm od wału. nie wiem czy nie za blisko ?
no i tak sie zastanawiam nad 180/70 , ale moze lepiej wejść w standartowy rozmiar :/

Awatar użytkownika
Cicik
Posty: 184
Rejestracja: śr lis 29, 2017
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: vn 1600 Classic
VROC: 38432

Post autor: Cicik » czw gru 14, 2017

... fotke cyknąłem - naprawdę może być taka mała odległośc ?
Obrazek

Awatar użytkownika
mymlon
Posty: 346
Rejestracja: śr wrz 13, 2017
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: vulcan 1600 Classic
VROC: 0

Post autor: mymlon » sob gru 16, 2017

ja niedawno kombinowałem z oponami, też szukałem, pytałem chciałem przyoszczędzić i w końcu kupiłem bridgestone exedry... przód 13, tył 170 i jada na nich jest mega fajna, niesamowita różnica. Oczywiście opony nowe, dot z 2017 roku... opony to nasze bezpieczeństwo. Wolę dać 1200 za nowe opony, niż za niby nowe z 2009 roku, w które nie wiadomo jak były składowane.
Więc polecam kupno nowych sprawdzonych opon.
Nigdy nie jest za późno. :yeee: :yeee: :yeee:

Awatar użytkownika
Cicik
Posty: 184
Rejestracja: śr lis 29, 2017
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: vn 1600 Classic
VROC: 38432

Post autor: Cicik » ndz gru 17, 2017

mymlon pisze:ja niedawno kombinowałem z oponami, też szukałem, pytałem chciałem przyoszczędzić i w końcu kupiłem bridgestone exedry... przód 13, tył 170 i jada na nich jest mega fajna, niesamowita różnica. Oczywiście opony nowe, dot z 2017 roku... opony to nasze bezpieczeństwo. Wolę dać 1200 za nowe opony, niż za niby nowe z 2009 roku, w które nie wiadomo jak były składowane.
Więc polecam kupno nowych sprawdzonych opon.
wiesz co , nie chodzi mi o oszczędność tylko o to ze w roz. 180 jest większy wybór opon.
mi np. podobają się michelin scorcher (montowane m.in. w fat bobie) a one sa tylko 180/70 16
:)

Awatar użytkownika
Cicik
Posty: 184
Rejestracja: śr lis 29, 2017
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: vn 1600 Classic
VROC: 38432

Post autor: Cicik » czw lut 08, 2018

żeby zakończyć ze swojej strony temat, to kupiłem i zamontowałem (i jestem zadowlony :) ) oponkę 180/65B16 - continentala CM2
pasuje i nic nie obciera a odległość od wahacza jest większa (mysle ze jakieś +3mm) od tej poprzedniej , radiaonej.
wlaśnie w m.in. budowie obu opon (radiana vs diagonalna) tłumacze rożnice w odległości od wahacza .
pozdr.

Awatar użytkownika
Skiba1
Posty: 357
Rejestracja: pn kwie 06, 2015
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: Kowboj, Dzida i Zdzira
VROC: 0

Post autor: Skiba1 » pt lut 09, 2018

Cześć.
No to teraz pozostaje Ci wpaść i pochwalić się oponka.
Jak będzie rzucony jakiś temat w dziale "dolnoslaskie" to zapraszamy
Pozdrawiam
Michał
T: 607-312-526

Awatar użytkownika
Cicik
Posty: 184
Rejestracja: śr lis 29, 2017
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: vn 1600 Classic
VROC: 38432

Post autor: Cicik » pt lut 09, 2018

Skiba1 pisze:Cześć.
No to teraz pozostaje Ci wpaść i pochwalić się oponka.
Jak będzie rzucony jakiś temat w dziale "dolnoslaskie" to zapraszamy
chętnie, dzięki ! :)

Gre8
Posty: 21
Rejestracja: sob gru 09, 2017
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: Mean Streak 1600B
VROC: 0

Post autor: Gre8 » wt lut 13, 2018

ok piszecie że macie rozmiar 180 mimo zalecanego 170 na tyle - czy ktoś osobiście używał obu rozmiarów w swojej maszynie i może wypowiedzieć się na temat trakcji motocykla w zakrętach?

Czuć różnicę (w trasie oczywiście), jakieś negatywy, czy kompletnie nie ma to znaczenia ?

Nie ma nic gorszego jak poczucie, że moto nie słucha cie w zakręcie.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (175) było online sob sty 30, 2016

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą