Strona 1 z 1

Waga nomada

: czw kwie 16, 2015
autor: Wulbi
Dlaczego mój nomad z 2007 r waży aż 420 kg z pełnym bakiem ,a w dokumętach napisano DMC 416 :D o co chodzi ? GDZE TU GRAJĄ FILM?

: czw kwie 16, 2015
autor: Garciu
Zmień wagę.

: pt kwie 17, 2015
autor: Kristofer
raczej nie zmień wagę tylko dietę :D bo przekraczasz dopuszczalną wagę i cię na lawetę zbiorą :mrgreen:
"Dopuszczalna masa całkowita (dmc.) – łączna masa pojazdu (lub zespołu pojazdów) na postoju, gotowego do drogi wraz z masą ładunku deklarowana jako dopuszczalna przez właściwe władze państwa rejestracji pojazdu[1]."

: pt kwie 17, 2015
autor: Wulbi
Garciu pisze:Zmień wagę.
Zmieniłem i wyszło 380 ,i pojechałem na poprzednią i terz 380 kg.
Niewiem co wcześniej było przyczyną wysokiej 420 kg wagi,ale nadal dużo kg .
Bo ja muszę schudnąć do 36 kg żeby się w mieścić w DMC .
To mnie zwieje przy starcie :D
Nie wiem jak to logicznie wytłumaczyć.

: pt kwie 17, 2015
autor: Wulbi
Kristofer,A więc uważasz że w dowodzie podają DMC bez kierowcy ?

: pt kwie 17, 2015
autor: Kristofer
Wulbi, czytaj ze zrozumieniem
Kristofer pisze: łączna masa pojazdu (lub zespołu pojazdów) na postoju, gotowego do drogi wraz z masą ładunku
czyli też z kierowcą
380kg to raczej jest masa własna pojazdu (pozycja G w dowodzie rejestracyjnym )
DMC to pozycja F.2 i raczej powinna byc powyżej 500 kg

: pt kwie 17, 2015
autor: Wulbi
To coś tu mam nie tak -w ziołem dowód do ręki i tak-
G-298
F2-416

: pt kwie 17, 2015
autor: Kristofer
na wadze ważyłeś same moto ??? czy razem z sobą ??

: pt kwie 17, 2015
autor: Wulbi
Sam motor .

: pt kwie 17, 2015
autor: Kristofer
i waży ponad 400 kg ?? :boje: to nie możliwe moja gwiazda jest cięższa i masa własna 394 a dmc 584kg

: pt kwie 17, 2015
autor: Wulbi
Waży 380 z pełnym bakiem i pustymi wydechami nie sory z pustymi kuframi ,
To myślę czy ktoś złota nie przeszmuglował w mej kochanej.
To tak bez jaj -bo jaja z tą wagą sa.

: pt kwie 17, 2015
autor: Kristofer
to niech ktoś co ma vn 1600 zerknie w dowód jaką wagę ma wbitą w pozycji F.2 (F.3)
bo tobie chyba jakiś urzędas sporo zaniżył DMC

: pt kwie 17, 2015
autor: Wulbi
Dobra proponuję ważenie naszych nomadów i innych chętnych .Mogę prowadzić spis i wprowadzić go na forum :) .
W Mieczewie na Składzie Węgla ul Rogalińska 3 ,to droga często uczęszczana przez motocykle.
Prowadzi z Kórnika do Mosiny i dalej .
Co dzień myka tu od kilku do kilku dzieśięciu maszyn ,w zależności od pogody oczywiśćie .
A więc chętnych zapraszam na warzenie

: sob kwie 18, 2015
autor: Garciu
Waga w składzie węgla :razz:
i wszystko jasne :D

: sob kwie 18, 2015
autor: Wulbi
A dla mnie nie jasne :D
Dla mnie jasne :D jest - :pedzi: :pedzi: :pedzi:

: pn gru 14, 2015
autor: Wulbi
Przypadkiem trafiłem na artykuł o przemianach vulkana .
I wszystko jasne 380 km to norma .


Większy brat

Właściwie stało się to nieco wcześniej. Prezentacja nowego modelu odbyła się pod koniec 2002 r. Typ A, czyli VN 1600 Classic został przygotowany na sezon 2003 z silnikiem o mocy 67 KM. Już w 2004 r. ofertę wzbogaciła odmiana Mean Streak (Typ B), która podobnie jak w przypadku VN 1500 miała bardziej sportowy charakter. Znowu spłycono błotniki, zmniejszono kanapę, wyeliminowano niektóre ozdoby, zwężono sylwetkę. Zamontowano też sztywniejszy wahacz. Widelec typu upsidedown i tylne zawieszenie zyskały twardszą charakterystykę. W silniku przybyło 80 ccm, w układzie hamulcowym zamontowano elementy ze sportowego ZX9. W sezonie 2005 zadebiutował VN 1600 Classic Tourer (typ D) ze wzmocnioną ramą, bardziej komfortową kanapą, podestami dla pasażera i seryjnie montowanymi akcesoriami turystycznymi - regulowaną szybą z przodu i kuframi bagażowymi z tyłu. Ta najcięższa ze wszystkich wersja ważyła aż 374 kg.

: wt gru 15, 2015
autor: jaron1
U mnie w DR poz G 350, czyli na sucho, a F2 523