Strona 2 z 2

: pn sie 29, 2016
autor: SZOP
Ja też uległem takiemu złudzeniu właśnie podczas skrętów daje się słyszeć buczenie. Myślałem, że to łozyska, nawet podniosłem moto na podnośniku, odkręciłem zaciski hamulcowe i okazało się, że nie ma co się czepiać koło kręci się idealnie, bez żadnych szumów i nie ma luzu, także też obstawiałbym oponę.

: śr sie 31, 2016
autor: Primo
A jak sie zachowuje moto ja puścićie na chwilkę kierownicę czy moto nie wpada w wibracje?? U mnie niestety tak

: czw wrz 01, 2016
autor: Wulbi
wibracje w ostateczności zlikwidowałem ,wymieniając łożysko główki.

: czw wrz 01, 2016
autor: Ryszard1962
Primo miałem podobną sytuację jak u Ciebie , wystarczyło wyważenie koła i problem zniknął

: czw wrz 01, 2016
autor: Primo
Tyle tylko ze z przodu guma nowa może 2 tysie nakręcone. Drąże temat bo przy stałej prędkości 80 km/h słychać wyraźne uuu uuu jak zmniejszę lub zwiększę prędkość to znika. No i dochodzi to szarpanie kierownica jak puszcze kiere. Szykuje mi się dłuższy wyjazd a mam jeszcze chwilkę wiec chciałbym ogarnąć temat. Jak ewentualnie sprawdzić luzy na łożysko główki ramy z podnośnika lub bez.

: czw wrz 01, 2016
autor: Ryszard1962
Słyszałem gdzieś że właśnie podczas zmiany opony wyważenie koła jest wskazane , koszt wyważenia niewielki a spróbować można , na pewno gorzej nie będzie ( W Wawie za wyważenie płaciłem 25 zeta , tylko że koło miałem wymontowane)