Uszczelnienie dyfra VN 1600
- 
				Hanys
 - Posty: 6
 - Rejestracja: sob kwie 13, 2013
 - Miejscowość: Ruda Śląska
 - Motocykl: Kawasaki vn 1600
 - VROC: 0
 
Uszczelnienie dyfra VN 1600
Witam szanowne Grono.Pozdrawia Hanys - nowy i jeszcze trochę zielony w mechanice VN 1600. Mam problem z cieknącym wałem napędowym koła tylnego. Wyciek pojawił się na wale od strony silnika ale kolor i konsystencja oleju wskazuje ,że jest to olej przekładni przy dyfsze koła tylnego.Po wymianie oleju i przebiegu ok 200 km okazało się ,że ubyło ok 50 ml .Na postoju w garażu pojawiają się krople.  Liczę ,że może ktoś z miał też z tym do czynienia.Prosiłbym o pomoc gdzie można nabyć ewentualne uszczelnienie i jaka to konstrukcja-O ring ,czy zimering. Za pomoc z góry dziękuję-   Hanys z Rudy Śląskiej.
			
			
									
									HANYS JANUSZ
						- Zeus
 - Posty: 2888
 - Rejestracja: pt mar 18, 2011
 - Miejscowość: ZIELONA GÓRA
 - Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
 - VROC: 33589
 
Siemka Hanys
Zerknij tu : http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26 ... _Gear(1_2)
Jak będziesz potrzebował części to daj znać
			
			
									
									
						Zerknij tu : http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26 ... _Gear(1_2)
Jak będziesz potrzebował części to daj znać
- 
				Hanys
 - Posty: 6
 - Rejestracja: sob kwie 13, 2013
 - Miejscowość: Ruda Śląska
 - Motocykl: Kawasaki vn 1600
 - VROC: 0
 
Panowie mieliście chyba rację. Co jakiś czas spuszczam olej do pojemnika z miarką (jestem już przewrażliwiony)  i okazuje się , że przy stanie 200 ml. przestaje wypychać nadmiar i utrzymuje się taki poziom. Chciałem jeszcze zapytać czy w upalne dni korpus w przekładni  tego dyfra po 30-40 km.może mieć temperaturę że solidnie grzeje rękę ? WIELKI SZACUN I DZIĘKI ZA DOTYCHCZASOWE DORADZTWO.
			
			
									
									HANYS JANUSZ
						- 
				niedobecki
 - Posty: 5
 - Rejestracja: pn sty 27, 2014
 - Miejscowość: Katowice
 - Motocykl: meanstreak1600
 - VROC: 0
 
Hej, ja tak mialem jak w meansterak 1600 czyli ten sam naped co ty masz, jak wlałem za duzo to wyciekał przy gumie przy silniku, dochodzilem do tego kilka tygodni. Mam przebieg 41000 mil i dziwne mi było ze taka awaria, a poprostu sprzedawca który wymienial mi olej wlał za dużo i tak sie działo. A dyfer jest ciepły. U mnie jest ciepły.
			
			
									
									niedobecki
						- oktogon
 - Posty: 2154
 - Rejestracja: śr kwie 07, 2010
 - Miejscowość: Rzeszów
 - Motocykl: BMW K1200RT
 - VROC: 31527
 
We własnym zakresie to nie bo w warsztacie u Sławka w Wojkowicach robiłem. Są tam dwa uszczelniacze, jeden simmerin i jeden oring. Trzeba to naprawdę bardo solidnie i dokładnie złożyć zeby nie ciekło. Bez rozpięcia dyfra od korpusu sie nie obedzie. Nie jest to jednak jakoś bardzo skomplikowane, jak masz smykałke do mechaniki to dasz radę sam. I pytanie podstawowe, wywala Ci przy korpusie? Jesli tak to puszcza olej z silnika a nie ten  przekładniowy przy tylnym kole.
			
			
									
									_____ VROC 31527 _____
						Kto jest online
			Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Najwięcej użytkowników (2787) było online śr lip 30, 2025
 
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
	Najwięcej użytkowników (2787) było online śr lip 30, 2025
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Dariusz81 (44)
 - Elgonczo (54)
 - wojt (55)