Strona 1 z 1
REGULACJA I WYCIEK TYLNEGO AMORTYZATORA-POMOCY !!!! 1500
: pt wrz 27, 2013
autor: Peblo
Koledzy mam problemik, chodzi o to że delikatnie zaczął mi lać tylny amortyzator, pomyślałem że może by go przestawić na większą twardość i że to być może pomoże

i tak miałem przestawić bo włosek za miękko. W związku z tym-pytanie

jak owe cudo się przestawia i czy 4 oznacza bardzo twardo czy bardzo miękko

? i jeżeli ktoś zna wartości ciśnienia w amorach??? być może wystarczy pod pompować chodzi o model 1500 Nomad 2000r Z wielkiej góry dziękuję za podpowiedzi Pozdrawiam

: sob wrz 28, 2013
autor: Grześ
1 najmiekciej 4 najtwardziej. Wydaje mi się ze to nic nie pomoże jak zaczął raz ciec to znaczy ze simering stwardnial. Trzeba patrzeć czy się go da wymienić. Jeśli nie występuje jako cześć zamienia a może tak być to musisz go zamówić w firmie naprawiającej silowniki hydrauliczne np. Bateex z Komornik.
Powodem ze pociekl może być także korozja tłoka wtedy gorzej bo trzeba go wyjąc,przeszlifowac i chromowac
: ndz wrz 29, 2013
autor: Peblo
Ok dzięki piękne za info pozdrawiam.
: pt paź 11, 2013
autor: Daromax

Regeneracja może nie przynieść spodziewanych efektów , moze używany albo nówka

: pt mar 07, 2014
autor: Peblo
Amorek zrobiony tak dla info jak by ktoś potrzebował firma nagengast robi solidnie i szybko dodatkowo dają dwa lata gwarancji polecam oczywiście chodzi o regenerację koszt naprawy w moim przypadku 400 zł