Problem z gaźnikiem?

Likossss
Posty: 2
Rejestracja: ndz cze 06, 2021
Motocykl: VN 1500 D2

Problem z gaźnikiem?

Post autor: Likossss » pn lip 26, 2021

Witam. Kupiłem Vulcana vn1500 D2 z 97 roku. Mam z nim MAŁY problem najprawdopodobniej z gaźnikiem. Objawy są takie, że przy prędkości 80-100km/h coś zaczyna go dławić i gaśnie. Postrzela chwilę i jak prędkość spadnie do 60 km/mniej więcej to zaczyna spowrotem równo pracować... Nie znam się aż tak na motorach więc pytam Was. Problem chyba troszkę bardziej skomikowany bo mój mechanik znawca HD rozkłada ręce po kilku dniach grzebania mówi że muszę prawdopodobnie kupić gdzieś cały gaźnik. Szukałem ale niestety nie mogę znaleźć. Ktoś może słyszał o miejscu gdzie mogę taki gaźnik dostać bądź wie może jak ten problem rozwiązać? Dzięki i pozdrawiam

Awatar użytkownika
wladl
Posty: 220
Rejestracja: czw lip 25, 2019
Miejscowość: Legnica
Motocykl: vn 800

Re: Problem z gaźnikiem?

Post autor: wladl » pn lip 26, 2021

Tu nie ma ma magii. Gaźnik na stół, standardowe czyszczenie i sprawdzenie membran, poziomu paliwa i wszystkiego co ma działać w gaźniku. No i szczelność układu dolotowego. A najlepiej zmienić znawcę HD na kogoś kto ma pojęcie. W HD też były Keihin CVK, więc teoretycznie to samo.
...mam na motocyklu gniazdo do zapalniczki, czy ktoś zatem wie gdzie można kupić motocyklową popielniczkę ?..

Awatar użytkownika
Tex66
Posty: 1063
Rejestracja: pt paź 07, 2016
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
VROC: 0

Re: Problem z gaźnikiem?

Post autor: Tex66 » pn lip 26, 2021

Zespół gaźnika Keihin CVK40 - (15003-1353) VN 1500 D2 (1997r.) jest wycofany z produkcji i nowego nie kupisz w Kawasaki. Można je kupić w kilku miejsca w USA ale koszt takiego gaźnika to około 800$ plus koszt przesyłki ale firmy te nie wysyłają do Polski.