Zabrałem się w końcu za rozłupanie silnika bo wkurza mnie zgrzytający drugi bieg i dodatkowo świadomość plastikowej zębatki pompy oleju. Przy okazji wymienię uszczelniacze zaworów i parę innych rzeczy jakie wyjdą po drodze. Po rozłupaniu silnika okazało się, że praktycznie wszystko jest w idealnym stanie i tu pojawia się problem. Nie jestem pewny, które to są tryba pierwszego i drugiego biegu. Tylko na dwóch kołach widać delikatne zużycie i na jednym wodziku/wybieraku. W związku z powyższym wrzucam kilka zdjęć bebechów i proszę szanownych kolegów o pomoc w identyfikacji wspomnianych trybów.
zdjęcie1

zdjęcie 2

zdjęcie 3
http://pics.tinypic.pl/i/00652/8c6pr8qrux87.jpg
zdjęcie 4
 
 zdjęcie 5
 
 zdjęcie 6
 
 zdjęcie 7
 
 Rysunek (przy kołach opis z ilością zębów)

Dodatkowo widać też lekkie przytarcie na zaznaczonym fragmencie wodzika/wybieraka. Czy konieczna jest wymiana?

 
	



 .  Okazuje się wg powyższych informacji, że odpowiadają za to stanowiące parę tryba 2-ki i 3-ki, a nie jak dotychczas większość sądziła 1-ki i 2-ki.
.  Okazuje się wg powyższych informacji, że odpowiadają za to stanowiące parę tryba 2-ki i 3-ki, a nie jak dotychczas większość sądziła 1-ki i 2-ki. 
 Czy to kolejny mit krążący po forum.
 Czy to kolejny mit krążący po forum.