Strona 1 z 1

vn 900 demontaz lag

: sob paź 13, 2012
autor: czarny
chcialbym oddac do chromowania oslony lag, te z cienkiej blaszki nierdzewki, wkurza mnie ze maja inny odcien niz czesci chromowane, czy ktos moze mi doradzic jak zdemontowac lagi aby wyjac te oslony, na co uwazac itd,i jak to poskalad powrotnie, mechanior zarzyczyl sobie 170zl, jak bym to sam zrobil to ta kaske przeznaczyl bym wlasnie na chromowanie,

: sob paź 13, 2012
autor: Goblin
Witaj.
Ja to widzę tak:
1. motor na podnośnik i do góry.
2. Odkręcam przednie koło.
3. Odkręcam błotnik.
(jak masz szybę to warto zdjąć to łatwiej się dalej rozbiera)
4. Albo odkręcasz przewód hamulcowy albo dzwignię z pompką ( przewód mniej roboty i płyn przy okazji wymienisz.
5. Luzujesz górne śruby od lag.
6. Luzujesz śruby od lag przy górnej i dolnej półce.
7. Odkręcasz śróby od lag delkatnie uważając na sprężyny wewnątrz.
8. Wysuwasz lagi i masz dostęp do elementów o które Ci chodzi.
Składanie w odwrotnej kolejności.
Przy wymianie płynu dpowietrzenie może być grawitacyjne - trwa dłużej - lub potrzebne 2 osoby - jedna pompuje druga odpowietrza.

To chyba pokrótce najważniejsze punkty do zrealizowania.
Jakby co to dzwoń ub na PW.
Powodzenia.

: ndz paź 14, 2012
autor: czarny
Trzeba odkrecac sruby te gorne co sprezyne trzymaja? Nie da sie wyjac odkrecajac tylko sruby od polek?

: ndz paź 14, 2012
autor: Goblin
Sprawdź bo może być sytuacja że śruby mają takie poszeżenie przy łbie i nie wyjdą do dołu. Może być, że nie mają i wtedy nie trzeba nic odkręcać od góry.
Pozdrawiam

: ndz paź 14, 2012
autor: czarny
ok dzieki,

: śr kwie 10, 2013
autor: Radio
Panowie, byłem pewny że VN900 posiada niklowane lub chromowane szklanki, a tu czytam że są ze stali nierdzewnej :hah: to jak to w końcu jest ??

: ndz mar 09, 2014
autor: czarny
są ze stali nierdzewnej i moim zdaniem się gryza z chromem czy niklem

: ndz mar 09, 2014
autor: Kecik1993
Stal nierdzewna jest to stal zawierająca chrom czy też nikiel albo dwa na raz. Jednak czasami mają tylko ochronną warstwę, szczególnie tańsze zamienniki chodź pewnie te droższe też. Najważniejsze położyć na foli, nie zasysać, i nie paprać jakimiś olejami. Powłoka może być uszkodzona i może powstać ognisko korozji. A demontaż czy montaż nie jest specjalnie trudny. Tylko te zasady trzeba zachować przy zakładaniu i zdejmowaniu