złącze diagnostyczne

Awatar użytkownika
robkas
Posty: 79
Rejestracja: pn sie 07, 2017
Miejscowość: Staszów
Motocykl: Kawasaki VN900 LT
VROC: 0

Re: złącze diagnostyczne

Post autor: robkas » pn mar 08, 2021

Dzięki Tex66, przestudiowałem dziś w pracy schematy i też doszedłem że sygnał jest z 5 pina.
A teraz dla potomności, gdyby ktoś chciał podpiąć czujnik z niekompatybilną wtyczką. Można po prostu użyć naszej wtyczki diagnostycznej. Pozostawiamy ten jeden żółty kabelek co wystaje z lewego dolnego rogu wtyczki bez wyciągania pina z wtyczki, obok niego, czyli w prawy dolny róg wtyczki wpinamy czerwony plus do wyświetlacza, potem idziemy w prawy górny i tam wpinamy czarną masę do wyświetlacza i ostatni biały lub żółty (w zależności jaką otrzymamy wersję wyświetlacza wpinamy w lewy górny róg, do kabla sygnałowego czujnika prędkości (w gnieździe diagnostycznym to kabelek niebieski).
Przy okazji trudnego studiowania angielskiej wersji manuala dowiedziałem się że ten pojedynczy żółty, co fabrycznie siedzi we wtyczce gniazda służy do łączenia z masą, w celu policzenia i odczytu błędu migającej kontrolki FI. Tak że nauka nie poszła na marne :)

domanrulez
Posty: 8
Rejestracja: pt sie 26, 2022
Miejscowość: Siedlce
Motocykl: VN900

Re: złącze diagnostyczne

Post autor: domanrulez » wt wrz 06, 2022

Hej

Wrzucam zdjęcie prawidłowo podpiętej wtyczki zgodnie z instrukcją kolegi z posta powyżej :piwa:
Moto w wersji USA, najprostszy wyświetlacz biegów z Ali działa perfekcyjnie :yeee:
Obrazek

Tomek

Awatar użytkownika
robkas
Posty: 79
Rejestracja: pn sie 07, 2017
Miejscowość: Staszów
Motocykl: Kawasaki VN900 LT
VROC: 0

Re: złącze diagnostyczne

Post autor: robkas » wt wrz 13, 2022

Fajnie że się przydała instrukcja i wyświetlacz działa :yeee:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą