 
 Czarna rozpacz - nowe rury [zamienniki] chcą za 1500 złotych! O oryginałach już nie wspominam ...
VN900 Custom, przebieg 53 tysiące, od początku u mnie. Doradźcie proszę czy ktoś miał taką sytuację? W ogóle wymieniał ktoś lagi przy / po takim przebiegu? Jakie koszty? Czy może trafiłem w zeszłym roku jakieś kiepskie uszczelniacze? Przecież nie jeździ się pa salonach, piach i brud zawsze się dostaną tym bardziej jak pada. To możliwe że tak przerysują rury, że trzeba je wymieniać?
LwG!
 
	
 . Do osadzania pierścienia uszczelniającego służy specjalny przyrząd. Dobiera się go pod konkretną średnicę rury, w środku ma plastikowe pierścionki, nie rysujące chromu podczas wbijania uszczelniacza. Tuleja dzielona na dwie części, prosta i wygodna sprawa. Powodzenia
. Do osadzania pierścienia uszczelniającego służy specjalny przyrząd. Dobiera się go pod konkretną średnicę rury, w środku ma plastikowe pierścionki, nie rysujące chromu podczas wbijania uszczelniacza. Tuleja dzielona na dwie części, prosta i wygodna sprawa. Powodzenia 

 które robi z oleju do  zawieszenia olej silnikowy
  które robi z oleju do  zawieszenia olej silnikowy 