mientki pedał
- 
				Robert
- Posty: 51
- Rejestracja: pn sie 23, 2010
- Miejscowość: Warszawa Białołęka
- Motocykl: VN900Custom
- VROC: 0
mientki pedał
Witam
przejrzałem forum, jest parę podobnych tematów związanych ze skrzynią biegów bądź problemami ze znalezieniem neutrala ale objawy u mnie nieco inne
VN900 custom
35 tysięcy stuknelo
Od pczatku u mnie
wcześniej tego nie było
objawy - w czasie jazdy przy probie redukcji dźwignia zmiany biegów "jest miękka", nie stawia żadnego oporu, wpada do samego dołu, oczywiście bieg się nie zmienia na niższy. Występuje tyko przy redukcji i mam wrażenie tylko z 3 na 2 i z 2 na 1.
Prośba o info, dzięki.
			
			
									
									
						przejrzałem forum, jest parę podobnych tematów związanych ze skrzynią biegów bądź problemami ze znalezieniem neutrala ale objawy u mnie nieco inne
VN900 custom
35 tysięcy stuknelo
Od pczatku u mnie
wcześniej tego nie było
objawy - w czasie jazdy przy probie redukcji dźwignia zmiany biegów "jest miękka", nie stawia żadnego oporu, wpada do samego dołu, oczywiście bieg się nie zmienia na niższy. Występuje tyko przy redukcji i mam wrażenie tylko z 3 na 2 i z 2 na 1.
Prośba o info, dzięki.
- Krzycho
- Posty: 783
- Rejestracja: sob mar 02, 2013
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: GS1200, wcześniej Vulcany...
- VROC: 35666
Objawy wskazują na to, że szwankuje zewnętrzny mechanizm zmiany biegów, czyli coś, co napędza wewnętrzny mechanizm zmiany biegów   . Można się do niego dobrać bez wyjmowania silnika, jest ukryty pod częścią obudowy, w której jest okienko do kontroli poziomu oleju. Zobacz sobie w service manualu http://www2.vulcanrider.se/DL/Kawasaki_ ... Manual.pdf od strony 9.24
 . Można się do niego dobrać bez wyjmowania silnika, jest ukryty pod częścią obudowy, w której jest okienko do kontroli poziomu oleju. Zobacz sobie w service manualu http://www2.vulcanrider.se/DL/Kawasaki_ ... Manual.pdf od strony 9.24
			
			
									
									
						 . Można się do niego dobrać bez wyjmowania silnika, jest ukryty pod częścią obudowy, w której jest okienko do kontroli poziomu oleju. Zobacz sobie w service manualu http://www2.vulcanrider.se/DL/Kawasaki_ ... Manual.pdf od strony 9.24
 . Można się do niego dobrać bez wyjmowania silnika, jest ukryty pod częścią obudowy, w której jest okienko do kontroli poziomu oleju. Zobacz sobie w service manualu http://www2.vulcanrider.se/DL/Kawasaki_ ... Manual.pdf od strony 9.24- 
				Robert
- Posty: 51
- Rejestracja: pn sie 23, 2010
- Miejscowość: Warszawa Białołęka
- Motocykl: VN900Custom
- VROC: 0
Hej Krzycho, dzięki. Zastanawiam się w takim razie dlaczego problem dotyczy tylko redukcji na dwóch najniższych biegach? Byłoby tak, że dla różnych przełożeń są odrębne sprężyny? I to raczej nie tyle zacinanie się, tylko właśnie jakby brak jakiegoś ogranicznika, powodujący, że mechanizm bez żadnego oporu leci w dół i nie robi redukcji.
No nic, chciał nie chciał trzeba sprzęta odstawić gdzieś do fachowca ...
			
			
									
									
						No nic, chciał nie chciał trzeba sprzęta odstawić gdzieś do fachowca ...
- 
				Robert
- Posty: 51
- Rejestracja: pn sie 23, 2010
- Miejscowość: Warszawa Białołęka
- Motocykl: VN900Custom
- VROC: 0
zadzwoniłem na szybko do dwóch autoryzowanych serwisów - podobno "usterka" dość nietypowa. Dwie różne "zdalne" diagnozy - sprężyna od wodzika [no ale przecież dźwignia wraca do góry tylko nie redukuje biegu], a w drugim przypadku zimmering. Na dzień dobry w obu przypadkach za samą diagnozę w warsztacie - czyli zdjęcie dekla, uszczelki, wylanie oleju i ocenę sytuacji 200-300 złociszów plus cena części ... 
			
			
									
									
						
- Krzycho
- Posty: 783
- Rejestracja: sob mar 02, 2013
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: GS1200, wcześniej Vulcany...
- VROC: 35666
No cóż, ja jestem tylko zwykłym informatykiem... 
Może dlatego nie rozumiem, co zimmering może mieć do Twojego przypadku... Przecież wszystko o czym piszemy pracuje w oleju, a nie masz problemów z żadnym wyciekiem. Sprężyna już bardziej prawdopodobna.
Mechanicy zwykle wiedzą lepiej. Powodzenia życzę.
			
			
									
									
						Może dlatego nie rozumiem, co zimmering może mieć do Twojego przypadku... Przecież wszystko o czym piszemy pracuje w oleju, a nie masz problemów z żadnym wyciekiem. Sprężyna już bardziej prawdopodobna.
Mechanicy zwykle wiedzą lepiej. Powodzenia życzę.
Kto jest online
			Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Najwięcej użytkowników (2787) było online śr lip 30, 2025
 
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
	Najwięcej użytkowników (2787) było online śr lip 30, 2025
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Angelus (39)
- Cichy (47)
- Jami66 (59)
- Jerzy Kwiatkows (72)
- Spart (59)
 
	


