Hej Michael Back
-
Michael Back
- Posty: 6
- Rejestracja: wt lip 28, 2020
- Motocykl: Intruder VL 125
Hej Michael Back
Cześć Vulkanoluby
jestem z zawodu muzykiem, realizatorem dźwięku na codzień pracuję w studiu nagrań. Nie mam jeszcze Vulcana ale intensywnie planuję zakup w tym roku pod koniec sezonu. Jeżdżę z żoną. Mam 180cm wrostu i 80kg wagi - to chyba tak normalnie. Jak byłem bardzo młody jeździłem różnymi maszynami, przeważnie plastikowymi szlifierkami i wstyd mi to przyznać ale bez prawa jazdy. Kilka sezonów temu zmieniłem żonę
)) a co za tym idzie jestem szczęśliwym motocyklistą jeżdżącym z plecaczkiem, który kocha motocykle. Obecnie jestem w trakcie legalizacji czyli zdawania prawka więc jeżdżę 4 sezon 125 Intruderem. Wszystko mi się przypomniało ale jak wiecie, po jakimś czasie człowiek marzy o prawdziwej maszynie a nie wyrośniętym komarku. Nie jestem już młokosem i jeżdżę raczej jak emeryt 120 max. Myślę o zakupie VTX 1800, XV 1900 lub co najbardziej mnie przekonuję VN 1700. Czy ktoś z Was jest na tyle miły, żeby opowiedzieć co nieco o tym motocyklu? jakie bolączki może mieć podczas zakupu ten akurat model. A jeśli ktoś byłby w wielkopolsce to zapraszam na dobry obiad jeśli zechciałby nam z żoną pokazać swoją maszynę. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
- Skrobel
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: HD FLHXS
- VROC: 35582
Re: Hej Michael Back
Nie wiem jak dokładnie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Nic mi nie wiadomo na temat wad fabrycznych ani specyficznych problemów. VN 1700 to zwrotny, dobrze wyważony motocykl z bardzo fajną jednostką napędową. Jedyne co ja mogę mu zarzucić to mała kultura pracy skrzyni biegów - ale tutaj trzeba napisać: Ten typ tak ma i niezależnie od zastosowanego oleju skrzynia zawsze będzie hałasować trochę bardziej niż w 1500, 1600 a nawet 2000.
Drugą kwestią, na którą trzeba zwrócić uwagę jest wielkość VN 1700. Znam kilkoro ludzi, którzy są 180+ wzrostu i ten motocykl dla nich jest... mały. Ja sam mam niecałe 170 cm i przyznam, że używam spacerówek, bo podesty są dla mnie zwyczajnie za blisko. Pozostaje oczywiście wypróbować w praktyce - musisz się przysiąść do jakiegoś egzemplarza i postawić nogi na podestach.
Z drugiej strony jeśli dajesz radę na 125 i nie zaczepiasz manetkami o kolana, to może trochę przesadzam!
Który model VN 1700 rzucił Ci się w oczy najbardziej?
Drugą kwestią, na którą trzeba zwrócić uwagę jest wielkość VN 1700. Znam kilkoro ludzi, którzy są 180+ wzrostu i ten motocykl dla nich jest... mały. Ja sam mam niecałe 170 cm i przyznam, że używam spacerówek, bo podesty są dla mnie zwyczajnie za blisko. Pozostaje oczywiście wypróbować w praktyce - musisz się przysiąść do jakiegoś egzemplarza i postawić nogi na podestach.
Z drugiej strony jeśli dajesz radę na 125 i nie zaczepiasz manetkami o kolana, to może trochę przesadzam!
Który model VN 1700 rzucił Ci się w oczy najbardziej?
LwG
Łukasz czyli Skrobel
....
VN 800 Classic -> VN 900 Classic LT -> VN 1500 Nomad -> VN 1700 Nomad -> HD Street Glide Special
Łukasz czyli Skrobel
....
VN 800 Classic -> VN 900 Classic LT -> VN 1500 Nomad -> VN 1700 Nomad -> HD Street Glide Special
- Wydminianin
- Posty: 565
- Rejestracja: ndz mar 06, 2016
- Miejscowość: Wydminy (na Mazurach)
- Motocykl: VN2000 Classic LT '07 Honda Deauville 650 '03
- VROC: 0
- broda
- Posty: 3012
- Rejestracja: śr lip 14, 2010
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: Szara Eminencja VN 2000
- VROC: 33010
Re: Hej Michael Back
Pozdrowienia z Kielc.

"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
Były Preludomaniak
Były Preludomaniak
- artix
- Posty: 1203
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k, HD FLHTK
- VROC: 38561
Re: Hej Michael Back
Hello Mr Back 
-
Michael Back
- Posty: 6
- Rejestracja: wt lip 28, 2020
- Motocykl: Intruder VL 125
Re: Hej Michael Back
Hej! jakoś tak żaden dokładnie model wyjątkowo nie przykuł mojej uwagi, nie wiem ile rodzajów tego jest ale i nomad i classic wydają mi się fajne. To z tą skrzynią to czytałem o tym, że są głośne ale jeśli nie wpływa to na awaryjność sprzętu to może sobie "klikać" nie przeszkadza mi to. Jeśli chodzi o wzrost to ten mały intruder jest duży jak na takiego brzdąca no i nie chodzi jak kosiarka. Kiedy go kupowałem to był jedyny taki maluch który brzmiał jak motocykl. Ani shadow ani aquilla czy junak nie brzmiały jak motocykle, trochę bardziej jak zepsuta sokowirówka. To taki żarcik z przymrużeniem oka. Szukam trochę na niemieckich stronach, ostatnio ściągnąłem prywatnie chevroleta trans sporta i jestem przeszczęśliwy z powodu stanu w jakim udało mi się to wyrwać. Zastanawiam się czy motocykla także z tamtąd nie przywieźć sobie. Dzięki za obszerną odpowiedź. Ciągle się waham jeszcze między yamaha XV1900 i tym VN-em. Żonę ciągnie do VN-a? często ma dobrego czuja - wszak wybrała sobie mnieSkrobel pisze: ↑śr lip 29, 2020Nie wiem jak dokładnie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Nic mi nie wiadomo na temat wad fabrycznych ani specyficznych problemów. VN 1700 to zwrotny, dobrze wyważony motocykl z bardzo fajną jednostką napędową. Jedyne co ja mogę mu zarzucić to mała kultura pracy skrzyni biegów - ale tutaj trzeba napisać: Ten typ tak ma i niezależnie od zastosowanego oleju skrzynia zawsze będzie hałasować trochę bardziej niż w 1500, 1600 a nawet 2000.
Drugą kwestią, na którą trzeba zwrócić uwagę jest wielkość VN 1700. Znam kilkoro ludzi, którzy są 180+ wzrostu i ten motocykl dla nich jest... mały. Ja sam mam niecałe 170 cm i przyznam, że używam spacerówek, bo podesty są dla mnie zwyczajnie za blisko. Pozostaje oczywiście wypróbować w praktyce - musisz się przysiąść do jakiegoś egzemplarza i postawić nogi na podestach.
Z drugiej strony jeśli dajesz radę na 125 i nie zaczepiasz manetkami o kolana, to może trochę przesadzam!
Który model VN 1700 rzucił Ci się w oczy najbardziej?
-
Michael Back
- Posty: 6
- Rejestracja: wt lip 28, 2020
- Motocykl: Intruder VL 125
- Skrobel
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: HD FLHXS
- VROC: 35582
Re: Hej Michael Back
Rodzina VN 1700 składa się z Classica, Classic LT, Nomada (w EU nazywanego Classic Tourer), Voyagera oraz Vaquero (w EU jest to Voyager Custom). Dwa pierwsze są niemal identyczne, różnią się tylko fabrycznym zestawem akcesoriów (Classic zupełnie "goły", a LT ma szybę, oparcie pasażera i kufry skórzane). Nomad ma kufry plastikowe, poza tym inne, wygodniejsze siodło, deflektory, gmole i na przykład elektroniczny tempomat (Classice takiego nie mają).Michael Back pisze: ↑ndz sie 02, 2020Hej! jakoś tak żaden dokładnie model wyjątkowo nie przykuł mojej uwagi, nie wiem ile rodzajów tego jest ale i nomad i classic wydają mi się fajne. To z tą skrzynią to czytałem o tym, że są głośne ale jeśli nie wpływa to na awaryjność sprzętu to może sobie "klikać" nie przeszkadza mi to. Jeśli chodzi o wzrost to ten mały intruder jest duży jak na takiego brzdąca no i nie chodzi jak kosiarka. Kiedy go kupowałem to był jedyny taki maluch który brzmiał jak motocykl. Ani shadow ani aquilla czy junak nie brzmiały jak motocykle, trochę bardziej jak zepsuta sokowirówka. To taki żarcik z przymrużeniem oka. Szukam trochę na niemieckich stronach, ostatnio ściągnąłem prywatnie chevroleta trans sporta i jestem przeszczęśliwy z powodu stanu w jakim udało mi się to wyrwać. Zastanawiam się czy motocykla także z tamtąd nie przywieźć sobie. Dzięki za obszerną odpowiedź. Ciągle się waham jeszcze między yamaha XV1900 i tym VN-em. Żonę ciągnie do VN-a? często ma dobrego czuja - wszak wybrała sobie mnie)))) Serdeczne pozdrowionka !
No a Voyager i Vaquero to już bardziej obudowane plastikami krążowniki, choć wszystkie wymienione są oparte na tej samej ramie i silniku.
A co do yamahy, to szczerze mówiąc jakoś mnie nie pociągają. Chyba już bardziej bym spoglądał w stronę VTX 1800 (oczywiście gdybym nie był zakochany w Vulcanach).
LwG
Łukasz czyli Skrobel
....
VN 800 Classic -> VN 900 Classic LT -> VN 1500 Nomad -> VN 1700 Nomad -> HD Street Glide Special
Łukasz czyli Skrobel
....
VN 800 Classic -> VN 900 Classic LT -> VN 1500 Nomad -> VN 1700 Nomad -> HD Street Glide Special
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: Hej Michael Back
ZDolny Śląsk wita.
VN1700 fajny od nowa zaprojektowany silnik. VTX1800 ma regulacje luzu zaworowego klasyczną metodą tj. śrubami i to z paskudnym dojściem. Namordowaliśmy się z kolesiem przy jego VTX i wyszło byle jak.
Skrzynia 6 biegów, komputer z możliwością ustawienia cywilizowanych jednostek miary odległości i prędkości (niech mi nikt nie mówi że cele, mile itp to też cywilizowane jednostki, jeżeli cal to średnia długość 3 ziaren jęczmienia
)
Karoseria to już indywidualne upodobania. Dla mnie tylko klasyczna.
VN1700 fajny od nowa zaprojektowany silnik. VTX1800 ma regulacje luzu zaworowego klasyczną metodą tj. śrubami i to z paskudnym dojściem. Namordowaliśmy się z kolesiem przy jego VTX i wyszło byle jak.
Skrzynia 6 biegów, komputer z możliwością ustawienia cywilizowanych jednostek miary odległości i prędkości (niech mi nikt nie mówi że cele, mile itp to też cywilizowane jednostki, jeżeli cal to średnia długość 3 ziaren jęczmienia
Karoseria to już indywidualne upodobania. Dla mnie tylko klasyczna.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
-
Michael Back
- Posty: 6
- Rejestracja: wt lip 28, 2020
- Motocykl: Intruder VL 125
Re: Hej Michael Back
Dzięki serdeczne - mój mętlik jest trochę mniejszySkrobel pisze: ↑pn sie 03, 2020Rodzina VN 1700 składa się z Classica, Classic LT, Nomada (w EU nazywanego Classic Tourer), Voyagera oraz Vaquero (w EU jest to Voyager Custom). Dwa pierwsze są niemal identyczne, różnią się tylko fabrycznym zestawem akcesoriów (Classic zupełnie "goły", a LT ma szybę, oparcie pasażera i kufry skórzane). Nomad ma kufry plastikowe, poza tym inne, wygodniejsze siodło, deflektory, gmole i na przykład elektroniczny tempomat (Classice takiego nie mają).Michael Back pisze: ↑ndz sie 02, 2020Hej! jakoś tak żaden dokładnie model wyjątkowo nie przykuł mojej uwagi, nie wiem ile rodzajów tego jest ale i nomad i classic wydają mi się fajne. To z tą skrzynią to czytałem o tym, że są głośne ale jeśli nie wpływa to na awaryjność sprzętu to może sobie "klikać" nie przeszkadza mi to. Jeśli chodzi o wzrost to ten mały intruder jest duży jak na takiego brzdąca no i nie chodzi jak kosiarka. Kiedy go kupowałem to był jedyny taki maluch który brzmiał jak motocykl. Ani shadow ani aquilla czy junak nie brzmiały jak motocykle, trochę bardziej jak zepsuta sokowirówka. To taki żarcik z przymrużeniem oka. Szukam trochę na niemieckich stronach, ostatnio ściągnąłem prywatnie chevroleta trans sporta i jestem przeszczęśliwy z powodu stanu w jakim udało mi się to wyrwać. Zastanawiam się czy motocykla także z tamtąd nie przywieźć sobie. Dzięki za obszerną odpowiedź. Ciągle się waham jeszcze między yamaha XV1900 i tym VN-em. Żonę ciągnie do VN-a? często ma dobrego czuja - wszak wybrała sobie mnie)))) Serdeczne pozdrowionka !
No a Voyager i Vaquero to już bardziej obudowane plastikami krążowniki, choć wszystkie wymienione są oparte na tej samej ramie i silniku.
A co do yamahy, to szczerze mówiąc jakoś mnie nie pociągają. Chyba już bardziej bym spoglądał w stronę VTX 1800 (oczywiście gdybym nie był zakochany w Vulcanach).
-
Michael Back
- Posty: 6
- Rejestracja: wt lip 28, 2020
- Motocykl: Intruder VL 125
Re: Hej Michael Back
Dziękuję, prawie już nie mam wątpliwości. Chyba, że cena zagra tu jakąś rolę ale tzw. okazje mogą być powodem do zmartwień niż do radości. Właściciel VN-a 2000 też opowiadał mi o tym jak miał dylemat z VTX-em coś ze świecami się działo w motocyklu kumpla nie pamiętam dokładnie ale jeśli żona jest zakochana w VN 1700 Nomad to jednak dla mnie duże wsparcieWielebny Bolo pisze: ↑ndz sie 09, 2020ZDolny Śląsk wita.
VN1700 fajny od nowa zaprojektowany silnik. VTX1800 ma regulacje luzu zaworowego klasyczną metodą tj. śrubami i to z paskudnym dojściem. Namordowaliśmy się z kolesiem przy jego VTX i wyszło byle jak.
Skrzynia 6 biegów, komputer z możliwością ustawienia cywilizowanych jednostek miary odległości i prędkości (niech mi nikt nie mówi że cele, mile itp to też cywilizowane jednostki, jeżeli cal to średnia długość 3 ziaren jęczmienia)
Karoseria to już indywidualne upodobania. Dla mnie tylko klasyczna.
Kto jest online
Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości
Najwięcej użytkowników (2787) było online śr lip 30, 2025
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Najwięcej użytkowników (2787) było online śr lip 30, 2025
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości