Strona 1 z 2

paliwo pod filtrwm powietrza w vn800

: pn lut 04, 2013
autor: Ryba
Witam.Po odkręceniu pokrywy filtra powietrza w moim vn 800 r97, zauważyłem pod filtrem niewielką ilość paliwa ,.Czy to normalne ,czy może coś się dzieje niepokojącego,filtr jest k&n.
Dziękuje wszystkim za pomoc.
Ryba Koszalin

: pn lut 04, 2013
autor: ludek
niewielka może byc, jednak powinna spłynąć do zbiorniczka pod chłodnicą (może jest pełny)... jeśli dużo, i moto kiepsko pali, to przyczyną mogą być przytkane dysze w gaźniku.

pzdr Darek

: pn lut 04, 2013
autor: Ryba
Dzięki bardzo,Jeszcze jedno pytanko ,tylko bez śmiechu proszę,w jakim położeniu powinien być kranik,nie mam żadnych danych,przepraszam za pierdołe ale wolę zapytać niż kombinować

: pn lut 04, 2013
autor: Mayones
Kranik do góry to rezerwa RES, w poziomie PRI zalewanie gaźnika, standardowo ma być w dół ON dopóki nie wyjezdzisz do rezerwy.
Paliwo jak kolega pisał powinno spłynąć do zbiorniczka, sprawdź może faktycznie jest pełny, tak czy inaczej przy odkręceniu manetki paliwo może i zapryskać tę środkową (u mnie metalową) część filtra.

: wt lut 05, 2013
autor: Ryba
Dziękuję,jestem spokojny,dzieci bawiły się manetką .
Pozdrawiam Ryba

: pt lut 08, 2013
autor: BABEK
no manetka ma to do siebie że można zalać silnik pod sufit co wiąże się z kosztami moją ktoś się tak bawił że jak chciałem przepalić moto ostatnio to kałuża paliwa pod moto się zrobiła i roboty miałem na dwa dni i kosztów oczywiście :mad:

: czw lut 14, 2013
autor: Mayones
Wracając do tematu paliwa w filtrze, u mnie też się nieco zbiera okazało się że kranik nieco przepuszcza, a co za tym idzie paliwo cieknie z jednej dyszy w gaźniku i ścieka po gumie i plastiku na spód obudowy filtra ,a że zalany pod korek to i ciśnienie paliwa jest spore :ok: tak więc czeka mnie czyszczenie kranika, lub od razu zestaw naprawczy.

: sob lut 16, 2013
autor: Mayones
W ramach przepuszczającego kranika zanim nabędziecie zestaw naprawczy ( ok 100 złociszy ) to można spróbować obrócić uszczelkę pod pokrętłem, mi pomogło, póki co 100 w kieszeni :ok:

: pt maja 10, 2013
autor: Seba77
Witam wszystkich mam vn800A '99, przez pare lat stal zapomniany w garażu, w zeszłym roku postanowiłem pchnąć w niego nowe zycie i przerobić na bobbera. Wszystko szlo zgodnie z planem po wymianie oleju i plynow odpalil po kilku probach i pracowal bez zarzutow , na następny dzień chciałem go uruchomić ponownie i niestety się nie udało za to zaczelo ciec pliwo przez gaznik i to naprawdę sporo ... jakies sugestie czy to problem z gaźnikiem czy może cos innego? :wall:

: pt maja 10, 2013
autor: Konrad
Zawiesił się pływak w gaźniku i zawór iglicowy nie odcina dopływu paliwa. prawdopodobnie trzeba będzie wyczyścić gaźnik i prze regulować. ;) ;) ;)

: pt maja 10, 2013
autor: Lecho
A zacznij od "popukania" kluczem lub małym młoteczkiem w gaźnik.
:ok:

: pt maja 10, 2013
autor: Duch
dobrze wiedzieć

: ndz lut 21, 2016
autor: Wowo
o JAKIM PRZEPEŁNIONYM ZBIORNICZKU MOWA? Bo u mnie w vn800 Drifter wężyk spustowy z obudowy filtra powietrza idzie w dół w "powietrze", nigdzie nie jest dołączony - do żadnego zbiorniczka. Chyba że coś mylę? Napiszcie o co chodzi?
Piszę o takich błachostkach bo dopiero nabyłem Driftera i jestem na etapie przeróbek i doprowadzania go do perfekcji:) Więc dopiero się uczę VN800

: ndz lut 21, 2016
autor: Mayones
Na końcu tego wężyka powinna być plastikowa buteleczka żeby ten syf nie leciał pod moto
http://www.ronayers.com/oemparts/a/kaw/ ... ir-cleaner część 13045.

: ndz lut 21, 2016
autor: Wowo
Dzięki bardzo
A przede wszystkim za stronkę - nie znałem jej - a tu kopalnia wiedzy :yeee: :oki: :pada:

: pt lut 26, 2016
autor: jacyII
Witajcie.

Trochę stary temat :D

mam vulcana 800 z 95 r on ma rurkę wyprowadzoną z obudowy filtra w dół i i zaślepioną koreczkiem.

są różne konstrukcje ze zbiorniczkiem lub bez czyli vn800 lub vn800 Classic i różne lata produkcji

pozdro :pedzi:

Re: paliwo pod filtrwm powietrza w vn800

: śr kwie 08, 2020
autor: ROKKO71
Witam wszystkich po długiej przerwie,
Mam problem jak w tytule. Jak jest mało paliwa w zbiorniku to jest sucho, ale gdy zatankuje pełny zbiornik to paliwo kapie mi z wężyka zasilającego spływa po nim i kapie miedzy cylindry. Gdy jest polowa zbiornika to tylko mala plamka jest.
Zastanawiam się czy po ściągnięciu wężyka z kraniku w pozycji ON paliwo powinno swobodnie spływać, moim zdaniem nie.
Podejrzewam problem z kranikiem, ale wole się poradzić zanim rozkopie pol motoru, a może ktoś miał już taki przypadek.
Jeszcze raz pozdrawiam wszystkich .

Re: paliwo pod filtrwm powietrza w vn800

: śr kwie 08, 2020
autor: Mayones
Jeżeli mnie pamięć nie myli to paliwo powinno spływać w pozycji kranika PRI ;)

Re: paliwo pod filtrwm powietrza w vn800

: śr kwie 08, 2020
autor: ROKKO71
No właśnie, a u mnie kranik jest w pozycji ON, a mimo to paliwo ciśnie dalej i przy gaźniku gdzieś wycieka. Sam kranik jest suchy, a od strony gaźnika przepuszcza paliwo. Z tego co się orientuję to w pozycji ON kranik nie powinien przepuszczać paliwa tylko pod ciśnieniem pompy. U mnie jest problem, gdy motor stoi i nie jest uruchomiony silnik, czyli podciśnienia nie ma. Dlatego tez zastanawiam się czy problem jest z kranikiem czy tez z pompa.

Re: paliwo pod filtrwm powietrza w vn800

: śr kwie 08, 2020
autor: Przemo
nie ma "pompy" jako takiej w 800. Walniętą masz membranę w kraniku to raz - na ON/RES nie powinna przepuszczać paliwa bez włączonego silnika, który daje podciśnienie. Paliwo leci sobie luźno tylko na pozycji PRI czyli tzw. zalewowej gdy np. po zimie masz sucho w gaźniku i trzeba go zalać paliwem.

Druga sprawa, że nawet jak kranik jest walnięty, to nie trzyma ci paliwa w gaźniku - czyli pływak jest do regulacji na blaszce lub wymiany.