paliwo pod filtrwm powietrza w vn800

Ryba
Posty: 21
Rejestracja: ndz gru 23, 2012
Miejscowość: Koszalin
Motocykl: VN 1500 Classic Tourer
VROC: 0

paliwo pod filtrwm powietrza w vn800

Post autor: Ryba » pn lut 04, 2013

Witam.Po odkręceniu pokrywy filtra powietrza w moim vn 800 r97, zauważyłem pod filtrem niewielką ilość paliwa ,.Czy to normalne ,czy może coś się dzieje niepokojącego,filtr jest k&n.
Dziękuje wszystkim za pomoc.
Ryba Koszalin
Ryba

ludek
Posty: 341
Rejestracja: czw lut 03, 2011
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: VN2000
VROC: 34580

Post autor: ludek » pn lut 04, 2013

niewielka może byc, jednak powinna spłynąć do zbiorniczka pod chłodnicą (może jest pełny)... jeśli dużo, i moto kiepsko pali, to przyczyną mogą być przytkane dysze w gaźniku.

pzdr Darek

Ryba
Posty: 21
Rejestracja: ndz gru 23, 2012
Miejscowość: Koszalin
Motocykl: VN 1500 Classic Tourer
VROC: 0

Post autor: Ryba » pn lut 04, 2013

Dzięki bardzo,Jeszcze jedno pytanko ,tylko bez śmiechu proszę,w jakim położeniu powinien być kranik,nie mam żadnych danych,przepraszam za pierdołe ale wolę zapytać niż kombinować
Ryba

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 3859
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->
VROC: 0

Post autor: Mayones » pn lut 04, 2013

Kranik do góry to rezerwa RES, w poziomie PRI zalewanie gaźnika, standardowo ma być w dół ON dopóki nie wyjezdzisz do rezerwy.
Paliwo jak kolega pisał powinno spłynąć do zbiorniczka, sprawdź może faktycznie jest pełny, tak czy inaczej przy odkręceniu manetki paliwo może i zapryskać tę środkową (u mnie metalową) część filtra.

Ryba
Posty: 21
Rejestracja: ndz gru 23, 2012
Miejscowość: Koszalin
Motocykl: VN 1500 Classic Tourer
VROC: 0

Post autor: Ryba » wt lut 05, 2013

Dziękuję,jestem spokojny,dzieci bawiły się manetką .
Pozdrawiam Ryba
Ryba

BABEK
Posty: 52
Rejestracja: pt lut 03, 2012
Miejscowość: warszawa- wilanów
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: BABEK » pt lut 08, 2013

no manetka ma to do siebie że można zalać silnik pod sufit co wiąże się z kosztami moją ktoś się tak bawił że jak chciałem przepalić moto ostatnio to kałuża paliwa pod moto się zrobiła i roboty miałem na dwa dni i kosztów oczywiście :mad:

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 3859
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw lut 14, 2013

Wracając do tematu paliwa w filtrze, u mnie też się nieco zbiera okazało się że kranik nieco przepuszcza, a co za tym idzie paliwo cieknie z jednej dyszy w gaźniku i ścieka po gumie i plastiku na spód obudowy filtra ,a że zalany pod korek to i ciśnienie paliwa jest spore :ok: tak więc czeka mnie czyszczenie kranika, lub od razu zestaw naprawczy.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 3859
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->
VROC: 0

Post autor: Mayones » sob lut 16, 2013

W ramach przepuszczającego kranika zanim nabędziecie zestaw naprawczy ( ok 100 złociszy ) to można spróbować obrócić uszczelkę pod pokrętłem, mi pomogło, póki co 100 w kieszeni :ok:

Seba77
Posty: 1
Rejestracja: pn kwie 22, 2013
Miejscowość: Zyrardow
Motocykl: vn800
VROC: 0

Post autor: Seba77 » pt maja 10, 2013

Witam wszystkich mam vn800A '99, przez pare lat stal zapomniany w garażu, w zeszłym roku postanowiłem pchnąć w niego nowe zycie i przerobić na bobbera. Wszystko szlo zgodnie z planem po wymianie oleju i plynow odpalil po kilku probach i pracowal bez zarzutow , na następny dzień chciałem go uruchomić ponownie i niestety się nie udało za to zaczelo ciec pliwo przez gaznik i to naprawdę sporo ... jakies sugestie czy to problem z gaźnikiem czy może cos innego? :wall:

Konrad
Posty: 2667
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: K-750
VROC: 34019

Post autor: Konrad » pt maja 10, 2013

Zawiesił się pływak w gaźniku i zawór iglicowy nie odcina dopływu paliwa. prawdopodobnie trzeba będzie wyczyścić gaźnik i prze regulować. ;) ;) ;)
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 2571
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » pt maja 10, 2013

A zacznij od "popukania" kluczem lub małym młoteczkiem w gaźnik.
:ok:

Awatar użytkownika
Duch
Posty: 428
Rejestracja: czw sie 12, 2010
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Motocykl: kawasaki
VROC: 0
Kontakt:

Post autor: Duch » pt maja 10, 2013

dobrze wiedzieć

Awatar użytkownika
Wowo
Posty: 29
Rejestracja: sob lis 28, 2015
Miejscowość: Stalowa Wola
Motocykl: VN800 Drifter
VROC: 0

Post autor: Wowo » ndz lut 21, 2016

o JAKIM PRZEPEŁNIONYM ZBIORNICZKU MOWA? Bo u mnie w vn800 Drifter wężyk spustowy z obudowy filtra powietrza idzie w dół w "powietrze", nigdzie nie jest dołączony - do żadnego zbiorniczka. Chyba że coś mylę? Napiszcie o co chodzi?
Piszę o takich błachostkach bo dopiero nabyłem Driftera i jestem na etapie przeróbek i doprowadzania go do perfekcji:) Więc dopiero się uczę VN800

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 3859
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->
VROC: 0

Post autor: Mayones » ndz lut 21, 2016

Na końcu tego wężyka powinna być plastikowa buteleczka żeby ten syf nie leciał pod moto
http://www.ronayers.com/oemparts/a/kaw/ ... ir-cleaner część 13045.

Awatar użytkownika
Wowo
Posty: 29
Rejestracja: sob lis 28, 2015
Miejscowość: Stalowa Wola
Motocykl: VN800 Drifter
VROC: 0

Post autor: Wowo » ndz lut 21, 2016

Dzięki bardzo
A przede wszystkim za stronkę - nie znałem jej - a tu kopalnia wiedzy :yeee: :oki: :pada:
BROTHERHOOD - Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego

jacyII
Posty: 122
Rejestracja: pt sie 21, 2015
Miejscowość: Poznań
Motocykl: vn 800
VROC: 0

Post autor: jacyII » pt lut 26, 2016

Witajcie.

Trochę stary temat :D

mam vulcana 800 z 95 r on ma rurkę wyprowadzoną z obudowy filtra w dół i i zaślepioną koreczkiem.

są różne konstrukcje ze zbiorniczkiem lub bez czyli vn800 lub vn800 Classic i różne lata produkcji

pozdro :pedzi:
lewa w górę i do przodu

ROKKO71
Posty: 16
Rejestracja: śr cze 20, 2012
Miejscowość: śląsk
Motocykl: vulcan vn 800 clasic
VROC: 35470

Re: paliwo pod filtrwm powietrza w vn800

Post autor: ROKKO71 » śr kwie 08, 2020

Witam wszystkich po długiej przerwie,
Mam problem jak w tytule. Jak jest mało paliwa w zbiorniku to jest sucho, ale gdy zatankuje pełny zbiornik to paliwo kapie mi z wężyka zasilającego spływa po nim i kapie miedzy cylindry. Gdy jest polowa zbiornika to tylko mala plamka jest.
Zastanawiam się czy po ściągnięciu wężyka z kraniku w pozycji ON paliwo powinno swobodnie spływać, moim zdaniem nie.
Podejrzewam problem z kranikiem, ale wole się poradzić zanim rozkopie pol motoru, a może ktoś miał już taki przypadek.
Jeszcze raz pozdrawiam wszystkich .

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 3859
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->
VROC: 0

Re: paliwo pod filtrwm powietrza w vn800

Post autor: Mayones » śr kwie 08, 2020

Jeżeli mnie pamięć nie myli to paliwo powinno spływać w pozycji kranika PRI ;)

ROKKO71
Posty: 16
Rejestracja: śr cze 20, 2012
Miejscowość: śląsk
Motocykl: vulcan vn 800 clasic
VROC: 35470

Re: paliwo pod filtrwm powietrza w vn800

Post autor: ROKKO71 » śr kwie 08, 2020

No właśnie, a u mnie kranik jest w pozycji ON, a mimo to paliwo ciśnie dalej i przy gaźniku gdzieś wycieka. Sam kranik jest suchy, a od strony gaźnika przepuszcza paliwo. Z tego co się orientuję to w pozycji ON kranik nie powinien przepuszczać paliwa tylko pod ciśnieniem pompy. U mnie jest problem, gdy motor stoi i nie jest uruchomiony silnik, czyli podciśnienia nie ma. Dlatego tez zastanawiam się czy problem jest z kranikiem czy tez z pompa.

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 1251
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Re: paliwo pod filtrwm powietrza w vn800

Post autor: Przemo » śr kwie 08, 2020

nie ma "pompy" jako takiej w 800. Walniętą masz membranę w kraniku to raz - na ON/RES nie powinna przepuszczać paliwa bez włączonego silnika, który daje podciśnienie. Paliwo leci sobie luźno tylko na pozycji PRI czyli tzw. zalewowej gdy np. po zimie masz sucho w gaźniku i trzeba go zalać paliwem.

Druga sprawa, że nawet jak kranik jest walnięty, to nie trzyma ci paliwa w gaźniku - czyli pływak jest do regulacji na blaszce lub wymiany.
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości

Najwięcej użytkowników (175) było online sob sty 30, 2016

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą