Strona 1 z 1

dziwna praca silnika

: śr lut 22, 2017
autor: Balik
witam. moj moto vn 800 z 1997roku. ostatnio odpaliłem motocykl i silnik szedł na 1 cylindrze, zostawiłem go żeby się zagrzał. szedł ok 20 min po czym zaczął palić 2 cylinder ( ten tylny ). nie mogłem się przejechać ponieważ jeszcze był snieg ,wiec zostawiłem go na odpalonym aż się dobrze zagrzeje. dziś chciałem odpalić motocykl i nawet nie ruszył rozrusznik. okazało się że aku jest do wymiany. kupiłem nowy aku i odpalił od strzału. i znów ten sam objaw. pali jeden cylinder drugi nic. gdy ssanie wyłaczyłem motor nie zgasł bardzo ładnie pracował ale tylko na tym jednym cylindrze. zostawiłem go znowu i po jakimś czasie na chwile pracował na 2 gary potem znow na jeden. i tak kilka razy ( również strzeliło z rury ) i potem zaczał pracować znów na 2 cylindry. zauwazyłem ze z rury cylindra który nie pracował kopci . poczekałem aż porzadnie się zagrzeje. po kilkunastu minutach dymu było mniej a silnik był zagrzany bardzo dobrze. zgasiłem motor i znów zapaliłem i od razu na 2 cylindry szedł. powiedzcie mi co to może być ? zaznacze ze w zeszłym sezonie były wymieniane swiece filtr powietrza synchronizacja gaznika. zrobiłem ok 2 tys przebiegu.

: śr lut 22, 2017
autor: Kristofer
sprawdz czy podaje iskrę nowe świece też nie żaden majątek można podmienić może trafiłeś na jakąś felerną

: śr lut 22, 2017
autor: Balik
a jakie najlepiej kupić ??

: śr lut 22, 2017
autor: Smoku
W 800 zdarza się, że cewka odmówi posłuszeństwa. Zwłaszcza na drugim cylindrze.
Miałem podobnie.

: czw lut 23, 2017
autor: Mayones
Kable WN ?? wykręć je z fajki i zobacz

: czw lut 23, 2017
autor: jacyII
Witaj.

przerwa na świecy , lub na próbę odwrócić świece miejscami i zobaczyć , przewody , fajki , cewki ( nieraz padają bez przyczyny) oraz wszystkie idące do cewek przewody- potem sprawdzenie zaworów i przelotu w rurze wydechowej :(
Pozdro

Slawek

: pt lut 24, 2017
autor: Balik
wymiana swiec załatwiła sprawe :) dzieki bardzo :)

: pt lut 24, 2017
autor: Kristofer
Pamiętaj że świece nie lubią krótkich przepałów muszą się za każdym razem porządnie zagrzać (osiągnąć temp.pracy silnika ) inaczej tracą swoją żywotność