Strona 1 z 1
VN800 ustawienei linki sprzegła
: wt lis 16, 2010
autor: Wróbelek
Witam czy moze mi ktos powiedziec jak ustawić linke sprzegla?? Otóż oryginalna linka mi pekła na pancerzu to postanowiłem wymienic. Zamowiłem w kawasaki dzisiaj dostałem i przy silniku na tych nekretkach na srodku ustawiłem na klamce ok 3mm luzu jak puszcze klamke to ładnie odbija przy silniku tak ze luzik tam maly jest. Na środku ustawilem zeby pancerz sztywny był i tu problem odpaliłem i rozgrzałem motor i biegi tak mocno stzelają ze sie zdziwiłem, jak poluznie mocniej to samo jest a jak podciągne to wtedy jak puszcze sprzeglo przy zmianie biegow to obroty wogole nie spadną i nie da sie jechac. Jak to ustawic bo juz pomysłu nie mam, czy najlepiej bedzie podrzucic motor do mechanika?
: wt lis 16, 2010
autor: Baudolino
Ja się nie znam, ale zapytam... Jak to nie spadają

Skrecasz gaz i nie spadają
Pozdrawiam
: wt lis 16, 2010
autor: Wróbelek
tzn?? inaczej jak zmieniasz bieg w dol lub w gore to upuszczasz gazu i przy redukcji obroty ci do gory ida co nie?? albo odwrotnie a u mnie nic:D nie wiem jak to wytlumaczyc dokładnie. Inaczej tak jak bym caly czas jechał z lekko zaciagnietym sprzegłem
: wt lis 16, 2010
autor: Abrams
Kolego łącznik po prawej stronie silnika ma być skręcony przy nowej lince na max
Ustawiasz luz tylko na śrubie przy klamce
Luzu ok 3mm przy ruszaniu swobodnym klamką.
O jakim ty wzroście obrotów piszesz przy redukcji jak jedziesz zmniejszasz przełożenie to siłą rzeczy obroty Ci wzrosną...
Sprzęgło działa zero jedynkowo albo jest albo go nie ma
: wt lis 16, 2010
autor: Wróbelek
aha

bo mam jakas polska instrukcje obslugi do kawy i pisze tam ze na srodku ma byc;) Czyli na maxa w lewo czy prawo?A co do obrotow to nie wiem jak to wytłuymaczyc:D tzn chodzi o to jade sprzeglo wciskam bieg w gore puszczam a on jedzie ale jak mół cos jakbys chcial laczka spalic podczas jazdy lub tak jak ruszasz na 1biegu to on ciągnie i jakbyś przytrzymał nie puszczając to pojedzie ale spalic sprzegło mozna. Chyba ze cos ze sprzegłem mam ;/ ale nie sadze gdyz przedtem dobrze chodzilo:) Jutro rano do szkoly nie pojde to pokrece tam i dam znac:D Pozdrawiam i dzieki za informacje:)
: wt lis 16, 2010
autor: Abrams
Łącznik po środku z prawej strony silnika jest dodatkową regulacją na wyciągającą się linkę
Po wymianie musi być skręcony na max aby nie było szczeliny między nakrędkami
: wt lis 16, 2010
autor: Lecho
Luz musi być.
Być może podciągnąłeś za mocno i przy większych obrotach ślizga się.
Zwróć uwagę, że na wolnych obrotach masz powiedzmy 3mm luzu, ale przy większych obrotach w czasie jazdy luz znika, i tak ma być.