Strona 2 z 2

: czw mar 30, 2017
autor: Mayones
Kup z metrażu kabel WN i wymień oba, od tylnego gara zrób kilka cm dłuższy bo fabrykanci poskąpili a przydaje się, fajkę wewnątrz wyczyść i spryskaj przed nakręceniem nowego kabla kontakt-szprajem, bo jak kabel jest poszarpany w fajeczce to bywa tam zielony nalot i prąd kończy się na kablu...
świeczki kup zalecane jak NGK to CR7E albo zamiennik z DENSO(rzadziej podrabiane niż NGK) na irydowe szkoda kasy.

: czw mar 30, 2017
autor: robdk
Sprawdź też przewód w cewce, bo pewnie też jest tam mocowany albo na zatrzask albo tak samo jak w fajce. Przejście musi być na przewodzie, bo wtedy iskra jest pewna. Miałem tak w jednym suzuki iskra była bo przeskoczy sobie dwa razy, raz w cewce na przewód a drugi raz na świecy. Niemniej jest to połowa energii wyładowania na świecy więc czasem można ją łatwo zalać, ponadto wypadają zapłony w trakcie pracy.

: czw mar 30, 2017
autor: jacyII
Witajcie.

Tak czytam posty i się zastanawiam :D czasami z prostych napraw powstają naprawy rakiet

kosmicznych.

800-setki to są proste konstrukcje , silniki także bez rozbudowanej elektroniki :clap: raczej podejście

typowo elektryczne, jeżeli iskra jest i występuje w największym punkcie zwrotu tłoka "ZZ" to

następnie trzeba wrócić do sedna Twojego pytania -- o gaźnik i resztę układu zasilania paliwowego-- i

tam szukać problemu. Cały czas mam wrażenie , że

dawka paliwa jest nieodpowiednia (mokra świeca za dużo i zalewa silnik ----- albo resztka paliwa w

gaźniku i silnik także gaśnie ) :scrach:


pozdro

slawek

: pt mar 31, 2017
autor: Sumoman
Jeszcze jedno potwierdzenie potrzebuję.

Podczas kręcenia już jest wytwarzane podciśnienie w kraniku do podawania paliwa?
Bo generalnie chcę zdjąć przewód paliwa i zobaczyć czy w ogóle podaje paliwo.

: pt mar 31, 2017
autor: Mayones
Tak

: pt mar 31, 2017
autor: jacyII
Witaj.

Powinno podciśnienie zacząć działać , jak nie to kręć chwilę dłużej starterem :D

Otwórz wlew paliwo i dopiero sprawdzaj , czasem odpowietrznik baku się zapycha który jest w

zamknięciu

pozdro

Slawek

: pn kwie 10, 2017
autor: Sumoman
Cóż...chyba rozwaliłem akumulator. Bez komentarza. Chyba czeka mnie zakup aku.
Po dawce wiedzy na ten temat pytanie.

Czy OXFORD OXIMISER 900 / 901 jest odpowiedni do vulcanowego aku?

: wt kwie 11, 2017
autor: jacyII
Witaj.

Według uznania - na czasie są prostowniki impulsowe , ale każdy kieruje się własnymi kryteriami wyboru .Jak ktoś jest laikiem w sprawach elektrycznych to radzę wybrać prostownik w pełni automatyczny. Proste podłączenie + do + , - do - i wtyczka do prądu :) a resztę wykona prostownik.

Może być :D

Pozdro

slawek

: śr cze 07, 2017
autor: Sumoman
Sorry, że tak późno.
Ostatecznie po zmianie przewodów WN i świec odpalił.
Dzięki za pomoc.