Strona 2 z 2
: czw mar 30, 2017
autor: Mayones
Kup z metrażu kabel WN i wymień oba, od tylnego gara zrób kilka cm dłuższy bo fabrykanci poskąpili a przydaje się, fajkę wewnątrz wyczyść i spryskaj przed nakręceniem nowego kabla kontakt-szprajem, bo jak kabel jest poszarpany w fajeczce to bywa tam zielony nalot i prąd kończy się na kablu...
świeczki kup zalecane jak NGK to CR7E albo zamiennik z DENSO(rzadziej podrabiane niż NGK) na irydowe szkoda kasy.
: czw mar 30, 2017
autor: robdk
Sprawdź też przewód w cewce, bo pewnie też jest tam mocowany albo na zatrzask albo tak samo jak w fajce. Przejście musi być na przewodzie, bo wtedy iskra jest pewna. Miałem tak w jednym suzuki iskra była bo przeskoczy sobie dwa razy, raz w cewce na przewód a drugi raz na świecy. Niemniej jest to połowa energii wyładowania na świecy więc czasem można ją łatwo zalać, ponadto wypadają zapłony w trakcie pracy.
: czw mar 30, 2017
autor: jacyII
Witajcie.
Tak czytam posty i się zastanawiam
czasami z prostych napraw powstają naprawy rakiet
kosmicznych.
800-setki to są proste konstrukcje , silniki także bez rozbudowanej elektroniki
raczej podejście
typowo elektryczne, jeżeli iskra jest i występuje w największym punkcie zwrotu tłoka "ZZ" to
następnie trzeba wrócić do sedna Twojego pytania -- o gaźnik i resztę układu zasilania paliwowego-- i
tam szukać problemu. Cały czas mam wrażenie , że
dawka paliwa jest nieodpowiednia (mokra świeca za dużo i zalewa silnik ----- albo resztka paliwa w
gaźniku i silnik także gaśnie )
pozdro
slawek
: pt mar 31, 2017
autor: Sumoman
Jeszcze jedno potwierdzenie potrzebuję.
Podczas kręcenia już jest wytwarzane podciśnienie w kraniku do podawania paliwa?
Bo generalnie chcę zdjąć przewód paliwa i zobaczyć czy w ogóle podaje paliwo.
: pt mar 31, 2017
autor: Mayones
Tak
: pt mar 31, 2017
autor: jacyII
Witaj.
Powinno podciśnienie zacząć działać , jak nie to kręć chwilę dłużej starterem
Otwórz wlew paliwo i dopiero sprawdzaj , czasem odpowietrznik baku się zapycha który jest w
zamknięciu
pozdro
Slawek
: pn kwie 10, 2017
autor: Sumoman
Cóż...chyba rozwaliłem akumulator. Bez komentarza. Chyba czeka mnie zakup aku.
Po dawce wiedzy na ten temat pytanie.
Czy OXFORD OXIMISER 900 / 901 jest odpowiedni do vulcanowego aku?
: wt kwie 11, 2017
autor: jacyII
Witaj.
Według uznania - na czasie są prostowniki impulsowe , ale każdy kieruje się własnymi kryteriami wyboru .Jak ktoś jest laikiem w sprawach elektrycznych to radzę wybrać prostownik w pełni automatyczny. Proste podłączenie + do + , - do - i wtyczka do prądu
a resztę wykona prostownik.
Może być
Pozdro
slawek
: śr cze 07, 2017
autor: Sumoman
Sorry, że tak późno.
Ostatecznie po zmianie przewodów WN i świec odpalił.
Dzięki za pomoc.