Tykanie w silniku

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » sob kwie 16, 2011

mój jak się mocno nagrzeje to też gra w cały świat :D od tego sezonu mam to gdzieś i jest spoko
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Awatar użytkownika
MarKov
Posty: 2479
Rejestracja: wt lip 06, 2010
Miejscowość: WARSZAWA
Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
VROC: 27362

Post autor: MarKov » ndz kwie 17, 2011

Eden pisze:u mnie jak zimny to cisza jest, a jak sie rozgrzeje to przy przygazówce słysze jakby dzwonienie łancuszków rozrzadu, słysze to z lewej strony , jadąc tez to słyszę, to nie jest cały czas, puszczam gaz to przestaje, raz słysze raz nie
przestałem sie nad tym zastanawiać,

nie bylem z tym u mechanika ale podejrzewam ze jak pojade to bedzie chcial mnie naciagnąć
te typy ta maja :mrgreen: pogoda sie robi wiec czas na jazdy :motonita: :motonita:
MarKov
VN 1700 Classic Tourer
VN 900 Classic (był)

VROC # 27362

Awatar użytkownika
mieso1972
Posty: 79
Rejestracja: czw lip 22, 2010
Miejscowość: Isle of Wight , UK
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic
VROC: 0

Post autor: mieso1972 » ndz kwie 17, 2011

Kilka dni temu postanowiłem jednak postawić moto na warsztat w sprawie tego cykania hehe.Po kilku obsłuchaniach kilku mądrych ludzi stwierdziło że mogą być to zawory.Motocykl postał kilka godzin na warsztacie, zawory sprawdzili,mi ubyło z kieszeni 120 funtów a jak cykało tak cyka,Więcej już nie mam zamiaru nic a nic robić niech cyka.Może to łańcuszek.Przeszkadza mi to trochę podczas jazdy ale wytrzymam.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pn kwie 18, 2011

mieso1972 pisze:Kilka dni temu postanowiłem jednak postawić moto na warsztat w sprawie tego cykania hehe.Po kilku obsłuchaniach kilku mądrych ludzi stwierdziło że mogą być to zawory.Motocykl postał kilka godzin na warsztacie, zawory sprawdzili,mi ubyło z kieszeni 120 funtów a jak cykało tak cyka,Więcej już nie mam zamiaru nic a nic robić niech cyka.Może to łańcuszek.Przeszkadza mi to trochę podczas jazdy ale wytrzymam.
Pozdrawiam.
Głośniejsze wydechy i po problemie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Adriano
Posty: 396
Rejestracja: pn wrz 13, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: Alfons von Classic Tourer
VROC: 0

Post autor: Adriano » pn kwie 18, 2011

Mój tez się trzaska,wg. mnie zawory...ale wydechy nadrabiają,więc moze jeszcze ten sezon oblatam a na jesień wyciągne serce i poddam reanimacji

Awatar użytkownika
Steve
Posty: 1182
Rejestracja: czw paź 28, 2010
Miejscowość: Siemianowice Śl
Motocykl: vn 1600 classic
VROC: 33192

Post autor: Steve » wt kwie 19, 2011

A ja uważam ,że zarówno vn 800 jak i 1600 cykają naturalnie.Taka już ich uroda i sądzę że nie trzeba się tym przejmować.Jak mówią poprzednicy głośniejsze kominy i po kłopocie hi hi :yeee:
It's time to go,time for the freedom

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » wt kwie 19, 2011

Ja ostatnio odwiedzilem serwis kawasaki i otrzymalem potwierdzenie zeby nie przejmowac sie cykaniem i klekotaniem. Oczywiscie nalezy kontrolowac zawory itp itd ale nie sluchac tylko jezdzic :motorynka:

marius
Posty: 1060
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 900 Custom
VROC: 31327

Post autor: marius » wt kwie 19, 2011

MOŻE I SŁUSZNA UWAGA ZE STRONY SERWISU KAWY, JEDNAK JA UWAŻAM ZE TANIEJ ZAPOBIEGAĆ NIŻ NAPRAWIAĆ POWAŻNE USTERKI
マリウッシュ

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt kwie 19, 2011

Z drugiej strony 1600 jest dużo głośniejsza od 800 ale ten typ tak ma ;)
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Długi Lech
Posty: 1000
Rejestracja: ndz lis 14, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: EN 500 C3
VROC: 33639

Post autor: Długi Lech » wt maja 03, 2011

Miałem dwa dziwne cykania. Jedno cykanie sam zdiagnozowałem po chyba 500 przejechanych km. Przy pewnej prędkości zaczynał stukać kluczyk od blokady kierownicy z breloczkiem. Tak ładnie rytmicznie dyndał i stukał. Nakleiłem filc na blachę pod stacyjką i cisza. Drugie bardzo cichutkie cykanie mam po lewej stronie (tam gdzie biegi) cichną wraz z rozgrzaniem motoru. Może powinienem wyregulować zawory?
Pozdrawiam Leszek

VROC #33639

Awatar użytkownika
Steve
Posty: 1182
Rejestracja: czw paź 28, 2010
Miejscowość: Siemianowice Śl
Motocykl: vn 1600 classic
VROC: 33192

Post autor: Steve » wt maja 03, 2011

Lech pisze:Miałem dwa dziwne cykania. Jedno cykanie sam zdiagnozowałem po chyba 500 przejechanych km. Przy pewnej prędkości zaczynał stukać kluczyk od blokady kierownicy z breloczkiem. Tak ładnie rytmicznie dyndał i stukał.
Taka bzdura a mogła być przyczyną demontażu połowy motocykla :mrgreen: :mrgreen:
It's time to go,time for the freedom

Awatar użytkownika
Mirko
Posty: 176
Rejestracja: ndz kwie 10, 2011
Miejscowość: Łódź
Motocykl: EN 500B '94
VROC: 0

Post autor: Mirko » wt maja 03, 2011

Lech, w naszych moto zawory powinno się regulować co 6tys. km. Ja w ubiegłym tygodniu niepotrzebnie wymieniłem łańcuszek rozrządu(przejechane 40 tysiaków), bo wydawało mi się że szumi ponad miarę - wysłuchiwanie wszystkich szumów i stuków to chyba skrzywienie zawodowe(ponad 30 lat spędzonych przy naprawie aucisków).Łańcuszek wymieniony,napinacz gitara a mnie się wydaje że szumi i cyka jeszcze więcej.Postanowiłem nie zawracać sobie dupy tylko jeździć dalej :D .Jak potrzeba wyreguluj zawory i LG :yeee:

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » wt maja 03, 2011

Mirko pisze:Lech, w naszych moto zawory powinno się regulować co 6tys. km. Ja w ubiegłym tygodniu niepotrzebnie wymieniłem łańcuszek rozrządu(przejechane 40 tysiaków), bo wydawało mi się że szumi ponad miarę - wysłuchiwanie wszystkich szumów i stuków to chyba skrzywienie zawodowe(ponad 30 lat spędzonych przy naprawie aucisków).Łańcuszek wymieniony,napinacz gitara a mnie się wydaje że szumi i cyka jeszcze więcej.Postanowiłem nie zawracać sobie dupy tylko jeździć dalej :D .Jak potrzeba wyreguluj zawory i LG :yeee:
Lech rób tak ja Mirko pisze ja w swoim po przygodzie z urwanym łańcuchem wymieniłem silnik na 500 z GPZ i na wszelki wypadek wymieniłem cały rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi) wyregulowałem zawory i tez coś cyka więc chyba ten typ tak ma. Nie zwracam teraz na to uwagi i jeżdżę dalej.

Eden

Post autor: Eden » pn maja 09, 2011

wymienilem dzisiaj olej, stary nie wygladal najlepiej, i co ciekawe dzwonienie prawie ustało a to co slychac jest duzo milsze dla ucha, podejrzewam ze dzwonily egulatory hydrauliczne zaworow,

Fatman76
Posty: 93
Rejestracja: śr maja 18, 2011
Miejscowość: Tarczyn
Motocykl: VN 1500 Custom/KZ 650 Chopper/Dniepr MT11
VROC: 0

Post autor: Fatman76 » pn maja 23, 2011

Witam

U mnie w 1500 classic 98' też słychać cykanie jakby na drugim garze z prawej strony. Moim zdaniem to zawory ale na razie nie mam zamiaru tego ruszać. A tak przy okazji to jak to jest z wymianą łańcuszków rozrządu ?? Jest jakiś limit km czy jak zaczną hałasować to dopiero wymienić ??
"A kto wódki nie pije jest wywrotowcem, świadomie uszczuplającym dochody państwa bez-ideowcem!!!"

Nabes

Post autor: Nabes » czw wrz 01, 2011

Jeśli można odsieże temat. U mnie w Vulkanie 1500 z 96r. też coś cyka. I troszke się przeraziłem bo mam maszynke jak wiecie troszke ponad tydzień. Ale po tych wszystkich wypowiedziach to widze ze to powszechny problem w Vulkanach i nie ma się czym przejmowac... A tak na marginesie to podejrzewam też, że to są zawory. Jaki mozę byc koszt regulaci tego "cuda"? Bo nie chciałbym jechac do mechanika i się potem ździwic... :rant:

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Post autor: Tiszo » pt wrz 02, 2011

Nabes pisze:Jeśli można odsieże temat. U mnie w Vulkanie 1500 z 96r. też coś cyka. I troszke się przeraziłem bo mam maszynke jak wiecie troszke ponad tydzień. Ale po tych wszystkich wypowiedziach to widze ze to powszechny problem w Vulkanach i nie ma się czym przejmowac... A tak na marginesie to podejrzewam też, że to są zawory. Jaki mozę byc koszt regulaci tego "cuda"? Bo nie chciałbym jechac do mechanika i się potem ździwic... :rant:
Tyka czy stuka ?
Jak tylko tyka to zostaw jak stuka to jedz, robota pewno ze 250 zł plus płytki oczywiście jeżeli zawory nie są hydrauliczne bo tych to się nie ustawia

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » pt wrz 02, 2011

są hydrauliczne więc wiele nie poregulujesz
NIC

Nabes

Post autor: Nabes » pt wrz 02, 2011

a jakas rada co z tym zrobic? zostawic tak jak inni pisza czy lepiej odwiedzic mechanika? a zna ktos jakiegos dobrego mechanika w okolicach Nowego Tomysla, Pniew, Buku...?

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Post autor: Tiszo » pt wrz 02, 2011

Nabes pisze:a jakas rada co z tym zrobic? zostawic tak jak inni pisza czy lepiej odwiedzic mechanika? a zna ktos jakiegos dobrego mechanika w okolicach Nowego Tomysla, Pniew, Buku...?
jezdzic, nic mu nie bedzie

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 19 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 19 gości

Najwięcej użytkowników (268) było online ndz cze 16, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą