Podnośnik do Vulcana

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » pn kwie 04, 2011

Może by składać zamówienia :mrgreen:
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Awatar użytkownika
Makus001
Posty: 216
Rejestracja: pt mar 02, 2012
Miejscowość: okolice Wolsztyna
Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
VROC: 36160

Post autor: Makus001 » ndz mar 04, 2012

Jak za piwko to ta poprosze 2 metry sześcienne brzozy :p a tak poważnie to jade jutro do kuzyna po kawałek podkładu kolejowego i będzie ok , nie buja się to wogóle na takim patencie ???
Widze ze autor brzozopodnośnika ma 800 a ja mam 1500, próbował ktoś to do póltoralitrówki?? Coś mi sie wydaje ze wystaje silnik pod ramę
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4580
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » ndz mar 04, 2012

Makus001 pisze:Jak za piwko to ta poprosze 2 metry sześcienne brzozy :p a tak poważnie to jade jutro do kuzyna po kawałek podkładu kolejowego i będzie ok , nie buja się to wogóle na takim patencie ???
Widze ze autor brzozopodnośnika ma 800 a ja mam 1500, próbował ktoś to do póltoralitrówki?? Coś mi sie wydaje ze wystaje silnik pod ramę
Nie wiem jak będzie przy 1500 ale 800 trzyma się bardzo dobrze.
Odpalam, wachluję biegami, kręcę w powietrzu kołem do 120km/h (coby przesmarować skrzynię) i wszystko jest pewnie i stabilnie.
:ok:

Awatar użytkownika
Makus001
Posty: 216
Rejestracja: pt mar 02, 2012
Miejscowość: okolice Wolsztyna
Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
VROC: 36160

Post autor: Makus001 » ndz mar 04, 2012

Jutro w dzien sprawdze jak to wygląda bo pomysł prosty nie głupi i sprawdzony rure mam , pieńki też ale krótkie więc pojade do kuzyna po ten podkład
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600

Awatar użytkownika
Makus001
Posty: 216
Rejestracja: pt mar 02, 2012
Miejscowość: okolice Wolsztyna
Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
VROC: 36160

Post autor: Makus001 » pn mar 05, 2012

Kurcze nie mogę już edytować... no właśnie tylko czy ten podstawek bedzie pasował do 1500 classic .... kurcze ide zobaczyć czy czasem pod cała ramą nie wystaje miska olejowa
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 3249
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » pn mar 05, 2012

Makus001 pisze:Kurcze nie mogę już edytować... no właśnie tylko czy ten podstawek bedzie pasował do 1500 classic
Raczej nie będzie pasował, ja mam podobny patent do Nomada i trzeba zastosować pewną modyfikację tzn wyciąć środek podnóżka żeby nie opierał się o silnik.
Mój patent jest metalowy.
W VN 800 nie ma problemu tam jest silnik powyżej ramy.
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Makus001
Posty: 216
Rejestracja: pt mar 02, 2012
Miejscowość: okolice Wolsztyna
Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
VROC: 36160

Post autor: Makus001 » pn mar 05, 2012

No i nie bedzie.... Jak będzie więcej czasu to za miesiąc coś bede musiał uspawać.
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pn mar 05, 2012

Drewniany patent z VN2000:

http://vn2000.com/documents/VN2000_oil_change.pdf

Może się przyda też w innych modelach?
Tylko ja bym zaklinował jeszcze tylne koło, tak na wszelki wypadek.

:ok:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » pn mar 05, 2012

nie wiem jak wy podkładacie te podnośniki pod 800, mówiąc, ze silnik nie wystaje....

wystaje jak cholera i pod ramę trzeba mieć podkładki - inaczej wisi na misce
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 3249
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » pn mar 05, 2012

Badger pisze:nie wiem jak wy podkładacie te podnośniki pod 800, mówiąc, ze silnik nie wystaje....

wystaje jak cholera i pod ramę trzeba mieć podkładki - inaczej wisi na misce
Ja do 800-setki używałem takiego http://moto.allegro.pl/podnosnik-motocy ... 76903.html i nic się nie opierało, sprawdzał się idealnie, tylne koło w górze i do smarowania łańcucha idealne, zapinasz 1 bieg koło się kręci a Ty smarujesz no może nie w Twoim przypadku ale nie wszyscy mają takie ustrojstwo do smarowania.
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » pn mar 05, 2012

do smarowania to rzeczywiście nie ma problemu.
ale jak chciałem podnieść na zimę - równo oba koła - to trzeba przesunąć podnośnik do przodu i wtedy opiera się na "misce" - trzeba pod ramę podłożyć kawałki gumy.
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

prześladofca
Posty: 28
Rejestracja: ndz kwie 21, 2013
Miejscowość: kujawy i pomorze - 9 wzgórz
Motocykl: Była Menda EN500 jest VN800 Menda 2
VROC: 35927

Post autor: prześladofca » sob lut 28, 2015

Ponieważ linki do aukcji podnośników wygasły to pozwole sobie odświerzyć wątek .

Szukam podnośnika do VN800A dzięki któremu będę mógł spkojnie i swobodnie wymienić napęd i łożysko główki ramy . Czyli szukam podnośnika który podniesie zarówno tył i przód oczywiście nie jednocześnie .

Mam pewien typ i pytanie czy ktoś coś podobnego używał i jak sie to sprawuje ?
Poniżej foto i link do aukcji .

Obrazek

aukcja

Pzdr

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » sob lut 28, 2015

Mam taki taki na sprzedaż tylko czerony. Używany przez dwa lata sporadycznie tylko przy wymianie oleju. Jest to jeden z nielicznych podnośników który wchodzi pod nasze motocykle po ściągnięciu tych czarnyxh uchwytów. Za swój chcę 100 zł plus koszty wysyłki jeśli masz pytania dzwoń 608 182 477.

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » sob lut 28, 2015

Sprawa nie aktualna znalazł się szybki nabywca.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 15 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 15 gości

Najwięcej użytkowników (268) było online ndz cze 16, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą