Mam prośbę do posiadaczy VN 800 Classic - zwłaszcza tych, którzy mają przednią oponę standardowego rozmiaru 130/90.
Czy możecie zerknąć pod swój przedni błotnik (przyda się poświecenie latarką) ile u Was jest miejsca pomiędzy wspornikiem błotnika a bokiem opony w jej najszerszym miejscu?
Ostatnio kiedy przypadkiem jechałem z górki przy wyłączonym silniku usłyszałem, że przednia opona ociera mi o coś. W trakcie normalnej jazdy nie było tego słychać. Okazało się, że opona ociera o boczne ścianki wspornika, który jest przykręcony do lag, a do niego jest przykręcony błotnik. W zimie założyłem taki nieduży reling na przedni błotnik. Mocowanie tego relinga wchodzi pomiędzy laga a wspornik błotnika, co powoduje zwężenie tegoż wspornika i w konsekwencji obcieranie opony.
Kiedyś Basin zwrócił mi na to uwagę, ale potem zapomniałem i tak jeździłem.
Teraz zastanawiam się czy ja mam zbyt szeroką oponę (Shinko wprawdzie w fabrycznym rozmiarze, ale ma wyraźnie zaznaczony rant i według mnie jest trochę szersza niż 130 mm) czy ta odległość między wspornikiem a oponą jest tak wyliczona, że zostają tam pojedyncze milimetry i nie należy montować żadnych akcentów na przednim błotniku. Czy moglibyście zajrzeć pod swoje błotniki i sprawdzić jaka jest mniej więcej odległość od opony do wspornika z obu stron? Dobrze to widać jak się zaświeci latarką wzdłuż boku opony w stronę chłodnicy.
VN 800 - szerokość mocowania przedniego błotnika
- Skrobel
- Posty: 2600
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: HD FLHXS
- VROC: 35582
VN 800 - szerokość mocowania przedniego błotnika
LwG
Łukasz czyli Skrobel
....
VN 800 Classic -> VN 900 Classic LT -> VN 1500 Nomad -> VN 1700 Nomad -> HD Street Glide Special
Łukasz czyli Skrobel
....
VN 800 Classic -> VN 900 Classic LT -> VN 1500 Nomad -> VN 1700 Nomad -> HD Street Glide Special
- Ruda
- Posty: 168
- Rejestracja: śr paź 05, 2011
- Miejscowość: Maidenhead UK
- Motocykl: BMW F800GT
- VROC: 0
Standardowa opona u mnie ok 5mm z kazdej strony, od boku opony do wspornika.
Vulcana już nie mam ale sentyment pozostał...
http://on2wheelswithlove.com/
http://on2wheelswithlove.com/
- Skrobel
- Posty: 2600
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: HD FLHXS
- VROC: 35582
Mam u siebie SHINKO Tour Master. Nie zauważyłem żadnego numerycznego modelu.
U mnie to wygląda mniej więcej tak:

Teraz jak zdjąłem reling to mam z każdej strony po 2-3 mm luzu. Ponieważ wspornik tego relinga też ma chyba 3 mm grubości, to kiedy go założę luzu już nie ma.
U mnie to wygląda mniej więcej tak:


Teraz jak zdjąłem reling to mam z każdej strony po 2-3 mm luzu. Ponieważ wspornik tego relinga też ma chyba 3 mm grubości, to kiedy go założę luzu już nie ma.
LwG
Łukasz czyli Skrobel
....
VN 800 Classic -> VN 900 Classic LT -> VN 1500 Nomad -> VN 1700 Nomad -> HD Street Glide Special
Łukasz czyli Skrobel
....
VN 800 Classic -> VN 900 Classic LT -> VN 1500 Nomad -> VN 1700 Nomad -> HD Street Glide Special
Kto jest online
Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Dzisiaj urodziny obchodzą
- IRON (48)
- Ksiezyc (56)
- Mateusz 1986 (39)
- Zielony (33)
- damian44_44 (40)
- darecki04 (35)
- tomekromek (42)