Klucze serwisowe do VN800 Drifter

Lotnik
Posty: 30
Rejestracja: ndz lut 05, 2012
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: Kawasaki VN800 Drifter
VROC: 0

Klucze serwisowe do VN800 Drifter

Post autor: Lotnik » wt sie 28, 2012

Witam,
czy ma ktoś z Was zbędny komplet kluczy serwisowy do Driftera 800?
A może wiecie gdzie taki zestaw mogę dostać?
Generalnie z tego zestawu najbardziej interesuje mnie klucz do świec oraz zestaw do regulacji tylnego amortyzatora
Z góry wielkie dzięki za pomoc

Pozdrawiam
Lotnik

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt sie 28, 2012

a propos ja nie mam w kpl klucza do regulacji amora, jak ktoś ma na taki namiar :ok:

Awatar użytkownika
Góral
Posty: 2532
Rejestracja: sob mar 24, 2012
Miejscowość: Brusy
Motocykl: _FuMA
VROC: 34785

Post autor: Góral » wt sie 28, 2012

Mayones pisze:a propos ja nie mam w kpl klucza do regulacji amora, jak ktoś ma na taki namiar :ok:
W każdym sklepie żelaznym, nazywa się młotek i przecinak :D
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy

Wesley
Posty: 275
Rejestracja: śr wrz 14, 2011
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 34305

Post autor: Wesley » wt sie 28, 2012

Komplet kluczy do vn 800 kupiłem za 200 zł w serwisie Hondy przy Prymasa Tysiąclecia 76h. Kiedyś był tam serwis Kawasaki. Klucz do świec niezbędny.
Wesley

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt sie 28, 2012

Góral pisze:
Mayones pisze:a propos ja nie mam w kpl klucza do regulacji amora, jak ktoś ma na taki namiar :ok:
W każdym sklepie żelaznym, nazywa się młotek i przecinak :D
no ale ja chciałem tak bardziej fachowo nie jak pan Władek w maluchu :ok:

Lotnik
Posty: 30
Rejestracja: ndz lut 05, 2012
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: Kawasaki VN800 Drifter
VROC: 0

Post autor: Lotnik » śr sie 29, 2012

W takim razie będe musial odwiedzić dealera Kawasaki. Chyba, że znajdę gdzieś sam klucz do świec:)
Czy klucze serwisowe do Driftera i Classica są takie same, poza kluczem do regilacji tylnego amortyzatora?

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » śr sie 29, 2012

Drifter (wybrałem do porównania rok 2000)

Obrazek


oraz Classic (też rok 2000)

Obrazek


widać różnicę, jesli chcesz więcej to skorzystaj z TAKIEJ STRONKI
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Lotnik
Posty: 30
Rejestracja: ndz lut 05, 2012
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: Kawasaki VN800 Drifter
VROC: 0

Post autor: Lotnik » śr sie 29, 2012

Dzięki za stronkę.
Widzę, że do kompletu brakuję mi więcej niż klucz do świec.
Teraz przynajmniej wiem na czym stoję

Awatar użytkownika
Góral
Posty: 2532
Rejestracja: sob mar 24, 2012
Miejscowość: Brusy
Motocykl: _FuMA
VROC: 34785

Post autor: Góral » śr sie 29, 2012

Mayones jeśli chcesz się bawić pół dnia to kup sobie klucz, jeśli chcesz zrobić to w pół godziny to użyj tych, o których mówię, nie upieram się przy przecinaku, jeśli uda Ci się gdzieś dostać jakiś pręt mosiężny to super. Jeśli potrzebujesz pomocy jak to zrobić to pisz na PW.
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr sie 29, 2012

to piszę na PW bo jak mniemam jak bym miał klucz to bym musiał rozbierać mojego rumaka :ok:a że jestem bystry chłopaczek to będzie młotek i przecinaczek :hah:

Awatar użytkownika
Góral
Posty: 2532
Rejestracja: sob mar 24, 2012
Miejscowość: Brusy
Motocykl: _FuMA
VROC: 34785

Post autor: Góral » śr sie 29, 2012

Nawet nie czujesz jak rymujesz :D Na forum był kiedyś ten temat i pomysły typu zdjęcie tylnego koła i wykorzystanie klucza... Zrób po mojemu - będzie szybciej. :ok:
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt sie 31, 2012

amor wyregulowany przy pomocy klucza płaskiego 8 i 10 mm bez młotka i przecinaka :ok: jak kogoś interesuje to dać znać opiszę moje zmagania, zaznaczam iż najwięcej czasu zajęło wyjecie i wsadzenie schowka :hah:

Awatar użytkownika
Iron75
Posty: 1282
Rejestracja: wt wrz 07, 2010
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: Iron75 » pt sie 31, 2012

opisuj opisuj , będzie dla potomnych ;)

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt sie 31, 2012

- zdjęcie schowka - nuda, zwłaszcza śrubki :mad:
- podniesienie tyłu na podnosniku co by sprężyna się rozluźniła
- odkręcamy również osłonę miedzy amorem a kołem tylnym starczą 3 śruby tak żeby ręka weszła od
strony tej osłony do amora,
- klucz płaski 8, 10 lub 12 wsadzamy w tę koronkę na im dalej tym lepiej żeby udało się przekręcić do nastepnego poziomu regulacji
- lewa ręka od strony koła(można spuścić nieco powietrza z tylnej opony żeby ręka luźno weszła(moje dłonie tak na styk, rozmiar M) :hah: prawa ręka do komory amora od str. schowka dodatkowo miałem kawalek klucza(pręta) do "ciągnięcia" obiema rękami klucza wsadzonego w koronkę
- i ciach przeskoczyło :ok:
z tymi kluczami to rozmiar w zależności od tego jak jest gruby może się okazać że do przeskoku braknie kilka mm ruchu kluczem, to wiekszy z młotkiem i przecinakiem bałem się tak mocno przypier...żeby za jednym puknieciem przeskoczyło wyżej, jeszcze jakbym w armaturę uderzył BROŃ BOŻE,
czasowo regulacja 3 w górę z montażem i demontażem godzina z hakiem(jedna godzinę straciłem na obmyśleniu planu i przymierzeniu kluczy) :ok: i co ważne obyło się bez bicia motocykla :D

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 14 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 14 gości

Najwięcej użytkowników (268) było online ndz cze 16, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą